امروز در فضای مجازی خبری درباره سیاست تبعیض‌آمیز «Booking.com» منتشر شد که بر اساس آن این شرکت پیشنهاد کار به بسیاری مهندسان ایرانی را پس گرفته است. برخی از این افراد در مراحل پایانی استخدام قرار داشتند که با این رفتار تبعیض‌آمیز روبه‌رو شدند. تحریم‌های آمریکا علیه ایران و کشورهایی، چون کوبا و سوریه دلیل این رفتار عنوان شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
روبرت لواندوفسکی، ستاره بارسلونا، می‌گوید تصمیم این باشگاه برای انتخاب نکردن او به عنوان کاپیتان برایش مهم نیست.
به نظر می‌رسد دو بازیکن تیم ملی والیبال ایران که قرار بود در مسابقات قهرمانی آسیا حاضر نباشند از تصمیم خود عقب نشینی کرده‌اند.
منچستریونایتد آماده است که تکلیف میسون گرینوود، ستاره جنجالی این تیم، را تا پایش از پایان ماه جاری میلادی مشخص کند.
به گفته «جیمی ماریتوز»، مدیر Fruit Union Suisse، درک تلاش اپل برای چنین اقدامی سخت است: «درک این موضوع برای ما سخت است؛ چرا که این‌طور نیست که آن‌ها می‌خواهند از سیب گاززده خود محافظت کنند. هدف آن‌ها درحقیقت گرفتن حق مالکیت معنوی سیب واقعی است. برای ما، سیب یک چیز جهانی است که استفاده از آن باید برای همه افراد رایگان باشد.»
گفته می‌شود افشین پیروانی نیز بعد از چند فصل حضور در پست مدیریت تیم پرسپولیس، قصد دارد در این فصل استراحت کند و کار را در این بخش دنبال نخواهد کرد.
پیرس مورگان، مجری جنجالی و دوست کریستیانو رونالدو، می‌گوید این ستاره پرتغالی می‌خواست به آرسنال ملحق شود و اگر مدیران باشگاه موافقت می‌کردند با حضور او قهرمان لیگ برتر می‌شدند.
از سیمای ساکت الهامی مشخص بود که ضربه پنالتی سید حسین حسینی بیشتر از شکست 6-1 در برابر استقلال برای او تلخ بود.
با حضور حجت کریمی در راس مدیریتی باشگاه استقلال تهران، بارقه‌های امید برای رفع مشکلات آبی‌پوشان ایجاد شده است.
سرمربی پرسپولیس بعد از دیدار مقابل آلومینیوم در ادعای عجیب اعلام کرد که در ادامه لیگ با تیم امید پا به بازی خواهد گذاشت.
نشریه رکورد در خبری اختصاصی اعلام کرد که رونالدو پس از اینکه متوجه شد در ترکیب اصلی بازی با سوئیس قرار ندارد، سانتوس را تهدید به ترک اردو کرد.
به نظر می رسد که اعلام خطای پنالتی به سود پرتغال از سوی علیرضا فغانی، در حذف اروگوئه تأثیر گذار بوده است.
لحظاتی پیش گلی که به نام کریس رونالدو ثبت شده بود از وی پس گرفته شد و به نام بورونو فرناندز سند خورد.
روزنامه صهیونیستی "تایمز اسرائیل" نوشت از آن زمان هفت نفر از کسانی که این روزنامه آن‌ها را "بازماندگان هولوکاست" خواند، در امارات حاضر شدند. این افراد درباره آنچه روزنامه صهیونیستی "اسرائیل تایمز" آن را "وحشت نسل کشی نازی ها" دانست، صحبت کردند.
کاپیتان تیم ملی فوتبال انگلیس ممکن است به خاطر اقدامی که در دیدار مقابل ایران انجام می‌دهد، بازی مقابل ولز را در جام جهانی از دست بدهد.
اریک تن هاگ، سرمربی هلندی منچستریونایتد، آماده است تا هری مگوایر را در پایان فصل به فروش برساند.
مدیران یونایتد تصمیم گرفته اند تا در انتقالات زمستانی قرارداد رونالدو را فسخ کنند و به او اجازه دهند به عنوان بازیکن آزاد راهی تیمی دیگر شود.
حساس‌ترین صحنه داوری دیدار پرسپولیس و تراکتور در محوطه جریمه تیم تبریزی رخ داد.
دبیرکل فدراسیون والیبال درباره دلیل ۳-۰ بازنده اعلام شدن مس رفسنجان برابر فولاد سیرجان توضیح داد.
تصمیم جنجالی درستکار برای حسن یزدانی و عموزاد
پیراهن دوم فصل بعد بارسلونا به رنگ سفید خواهد بود و این قضیه به خاطر تشابه با رنگ پیراهن رئال مادرید، از همین حالا جنجالی شده است.
مذاکرات هسته‌ای و دیپلماتیک میان واشنگتن و پیونگ یانگ از ۲۰۱۹ بر سر گستره معافیت کره شمالی از تحریم‌های غرب و امتیاز‌های متقابلی که این کشور دریافت خواهد کرد، به حال تعلیق درآمده است.
ساعتی پیش و با انتشار خبری روی سایت فدراسیون فوتبال خبر لغو مجمع انتخاباتی تبدیل به تیتر یک اخبار ورزشی ایران شد.
او که در چند روز گذشته در مجموعه ورزشی انقلاب حاضر شده بود، اما اجازه تمرین پیدا نکرد امروز با تصمیم عجیب باشگاه استقلال روبرو شد.
دیدار خیرخواهانه تیم رسانه ورزش و منتخب مشهد با حضور پیشکسوتان تیم ملی و برخی از اصحاب رسانه با برتری مشهدی‌ها خاتمه یافت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ