فرناندو سانتوس، مربی پرتغال، امروز پاسخ گزارش جنجالی نشریه رکورد در مورد رونالدو را داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدافع استقلال به نحوه رفتار و خوشحالی دروازه‌بان پرسپولیس در دربی برگشت انتقاد کرد.
ارتباط نزدیک ریکاردو ساپینتو با بازیکنان استقلال را می‌توان از روی رفتار او با شاگردانش در بازی با نساجی متوجه شد.
تا دو هفته پیش همه چیز متفاوت بود از او تعریف و تمجید می شد و حالا با دریافت یک گل همه چیز دوباره عوض شد. واقعا چرا چنین کاری را انجام می دهیم؟
بازیکن ایرانی تیم فوتبال فاینورد از رفتار سرمربی و بازیکنان تیم فوتبال آاس رم انتقاد کرد.
هربرت راینر، رئیس بایرن مونیخ، به شدت از رفتار سادیو مانه پس از بازی با سیتی و درگیری او با لروی سانه انتقاد کرد.
مدافع ملوان از داور دیدار با آلومینیوم‌ اراک گله می کند و او را عامل از دست رفتن برد ملوان می‌داند.
مدیر تیم فوتبال پیکان می‌گوید دستیار ساپینتو در طول بازی بارها نسبت به مسائل مختلف اعتراض و حتی فحاشی کرده است.
فرزانه زمانی که قرار بود روی سکوی قهرمانی برود تا مدال طلایش را دریافت کند، بازهم پرچم ایران را همراه نداشت. او زمانی که روی سکو قرار گرفت، سرش را پایین انداخت، سرود ایران را نخواند و اشک امانش نداد. انتشار تصاویر ناراحت فرزانه فصیحی روی سکو کافی بود تا اخبار مرتبط با این ورزشکار به‌سرعت در فضای مجازی بچرخد و خیلی سریع، دو‌قطبی مرسوم و رایجی که اخیرا برای رفتار ورزشکاران ایرانی شکل گرفته، در رسانه‌ها رقم بخورد
لوتار ماتئوس نیز به جمع منتقدان از مانوئل نویر به خاطر مصاحبه جدیدش علیه باشگاه بایرن مونیخ اضافه شد.
ماریو کمپس، اسطوره فوتبال آرژانتین، معتقد است وینیسیوس در بازی برابر والنسیا از ابتدا روی اعصاب گابریل پائولیستا رفته بود و در نهایت تاوانش را نیز پس داد.
با مطالعه روی بیش از ۲۰۰ گرگ خاکستری در پارک ملی یلوستون، مشخص شد که گرگ‌های آلوده به انگل‌های تغییردهنده رفتار با افزایش پرخاشگری و رفتار‌های پرخطر، به احتمال زیاد یا به رهبران گروه تبدیل می‌شوند یا گله را را به کلی رها می‌کنند. یافته‌های جدید نشان می‌دهد که انگل توکسوپلاسما گوندی، میزبان خود را به رفتار‌های پرخطر سوق می‌دهد.
پزشکیان تصریح: اگر شاهد رفتارهای غلطی از برخی دانشجویان هستیم پس مقصر خود ما هستیم؛ فرهنگ را روحانیت به آنها اموزش داده است و ما به عنوان استاد با آنها ارتباط داشتیم پس ما چه کردیم که به این شکل رفتار می کنند؟
متهم این پرونده جنایی گفت: از سوالات صاحبکارم متوجه شدم که حبیب ا... مرا لو داده است به همین دلیل سراغ او رفتم و در حالی که به شدت از این رفتار همکارم عصبانی و خشمگین بودم به او اعتراض کردم که چرا این ماجرا را به آقای مهندس گزارش داده است، ولی او در پاسخم گفت: «خوب کاری کردم!» من که توقع شنیدن چنین جوابی را نداشتم در همان حالت خشم، گلویش را گرفتم و فشار دادم که هنوز هم آثارش روی گلوی او وجود دارد.
رفتار و تصمیمات سرمربی تیم ملی فوتبال ایران در نهمین سال حضورش در راس کادر فنی نشان از تفاوت های مشهود او نسبت به دوران هشت سال حضورش در این تیم دارد که اتفاق مثبتی خواهد بود.
خزعلی تاکید کرد که بی شک اگر خطایی روی داده باشد، باید با مامور خاطی برخورد شود، .. او این را هم گفت که این امر نباید به کلیت نیرویی که مدافع امنیت کشور است و دلسوزانه از جان و ناموس مردم دفاع می کند خدشه وارد کند.
لیونل مسی در مصاحبه با تیک اسپورتس از گونسالو ایگواین دفاع کرد و گفت که انتقادات از او در سال های اخیر غیرمنصفانه بود.
پیشکسوت تیم فوتبال استقلال با انتقاد از رفتار سرمربی این تیم در بازی با گل گهر، گفت: ساپینتو مربی برون گرایی است و ادامه این رفتار در طول فصل می‌تواند به ضرر استقلال تمام شود.
خبرگزاری فارس نوشت: با توجه به رفتار و واکنش های چند سال اخیر علی کریمی و به ویژه در موضوع فوت مهسا امینی و حمایت تمام قد اصلاح‌طلبان و شبکه ضد انقلاب از وی، به نظر می‌رسد که تصمیم جدید ضدانقلاب معرفی کریمی به عنوان رهبر جدید اپوزیسیون باشد.
حمید استیلی از رفتار فدراسیون فوتبال با اسکوچیچ و پیشنهاد سرمربیگری تیم امید به او انتقاد کرد.
در آستانه بیست‌ویکمین سالگرد ترور احمدشاه مسعود، ویدیوی جدیدی از رفتار توهین‌آمیز اعضای طالبان در مرقد مسعود در فضای مجازی منتشر شده است. در ویدیوی منتشر شده، چند تن از اعضای طالبان روی مرقد مسعود قدم می‌زنند و یکی از اعضای این گروه با تمسخر می‌گوید «او قهرمان زیر کمپل» است. با سلطه طالبان بر پنجشیر در سپتامبر ۲۰۲۱، اعضای این گروه شیشه مرقد مسعود را شکستند و عکس‌های او را پاره کردند. احمدشاه مسعود که دولت افغانستان به او لقب قهرمان ملی داده است، در ۹ سپتامبر ۲۰۰۱ در حمله دو مهاجم انتحاری عضو القاعده در تخار کشته شد.
آلفرد شرودر، مربی آژاکس، انتقال 100 میلیون یورویی آنتونی به منچستریونایتد را زیر سوال برد و از رفتار این بازیکن برزیلی انتقاد کرد.
سرمربی تیم فوتبال استقلال در دیدار با ملوان رفتاری داشت که ممکن است پای او را به کمیته انضباطی بکشاند.
هالک ایرانی بعد از شکست ناامید کننده برابر گوریل قزاقستانی روز‌های عجیبی را پشت سر می‌گذارد.
فردیناندو دی‌جورجی سرمربی تیم ملی والیبال ایتالیا درباره دلیل خطا زدن ایوان زایتسف توضیح داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ