به نظر می رسد یوردی آلبا، مدافع باتجربه بارسلونا، از رفتار این باشگاه با خودش چندان راضی نیست.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
درحالیکه شایعات زیادی درباره به خدمت گرفتن آندره اونانا از سوی منچستریونایتد مطرح است داوید دخیا با انتشار یک توییت مرموز به این شایعات واکنش نشان داد.
ریس جیمز زیر توئیت یکی از هواداران آرسنال انتقال قطعی به این تیم را تکذیب می شود.
مدیر روابط عمومی باشگاه سپاهان با انتشار یک توییت نسبت به یک جریان خاص موضع گرفت.
ماجرای ۵ میلیاردی که علی فتح الله زاده از باشگاه استقلال برداشته است همچنان جنجالی است.
آمنه‌السادات ذبیح‌پور، خبرنگار جنجالی بخش خبری ۲۰:۳۰ صداوسیما توئیت معناداری درباره اعلام عفو گسترده محکومان اعتراضات اخیر منتشر کرد.
باشگاه استقلال با انتشار بیانیه‌ای از شکایت از مربی مس کرمان خبر داد.
مربی مس کرمان به اتفاقات بازی مقابل استقلال واکنش نشان داد و ادعای عجیبی درباره ریکاردو ساپینتو مطرح کرد.
مهدی طارمی: بسه دیگه تمومش کنین. کدوم جامعه با هر روز خونریزی و اعدام به آرامش می‌رسه؟
وب سایت اصولگرای مشرق نیوز در گزارشی متفاوت به انتشار توئیت جنجالی علی کریمی، چهره مطرح فوتبال واکنش متفاوتی نشان داد.
موضع خبرنگار صدا و سیما نه کسی را قانع می‌کند نه سودی به حال حاکمیت دارد، فقط نفرت را زیاد می‌کند.
خبرنگار جنجالی صداوسیما در توئیتی نوشت: دوران بزن در‌رو تمام شده است. ذبیح‌پور این توئیت را با هشتگ علی دایی منتشر کرد.
چهره جنجالی اصولگرا و معاون وزارت ورزش و جوانان به بیانیه مشترک چین و شورای همکاری خلیج‌فارس درباره جزایر ایرانی واکنش متفاوتی نشان داد.
یک کاربر قطری هدا داد که فیلیکس سانچر سرمربی تیم ملی این کشور ممکن است پیش از سومین بازی مرحله گروهی نیمکت خود را به فرد دیگری واگذار کند.
با تصمیم ریکاردو ساپینتو سرمربی استقلال، سیاوش یزدانی مدافع این تیم از تیم کنار گذاشته شده است و باید در جلسه کمیته انضباطی این باشگاه حضور یابد.
انتشار یک توئیت عجیب از سوی سیاوش یزدانی و حمله مستقیم به سرمربی پرتغالی استقلال، حاصلش محرومیت از تمرین و طبعا خط خوردن نام مدافع آبی‌ها برای سفر به اصفهان بود.
انتشار یک توئیت عجیب از سوی سیاوش یزدانی و حمله مستقیم به سرمربی پرتغالی استقلال، حاصلش محرومیت از تمرین و طبعا خط خوردن نام مدافع آبی‌ها برای سفر به اصفهان بود.
بعد از اینکه سیاوش یزدانی علیه ساپینتو توئیتی را منتشر کرد این مربی مدافع استقلال را از تیمش کنار گذاشت.
عارف غلامی مدافع استقلال که به دلیل مسائل انضباطی و موضع گیری درباره ناآرامی‌های اخیر ، در چند روز گذشته در تمرین آبی‌ها حضور نداشت، با سکوت معناداری به تمرین پرداخت.
محمدحسین میثاقی مجری فوتبال برتر توییت منتسب به خودش را تکذیب کرد.
به دنبال توئیت جدید توانگر نماینده مجلس در خصوص ارتباط منظم یکی از نماینده‌های مجلس با سایت‌های تفرقه‌افکن، ویدیویی جدید از رائفی‌پور با همین موضوع، در حال بازنشر گسترده در فضای مجازی است.. / منبع: چندثانیه
انتشار تصویر شباهت یکی از عزاداران مراسم سوگواری سیدالشهدا با جانی دپ بازیگر هالیودی واکنش‌هایی را در فضای مجازی در پی داشت.
معاونت ارتباطات و اطلاع رسانی دفتر معاون اول رئیس جمهور اعلام کرد: «محمد مخبر هیچ گونه صفحه شخصی به نام خود در فضای مجازی ندارد و تمامی صفحات منتسب به ایشان جعلی است.»
بازار حدس و گمان‌ها در این باره به شدت داغ شده، تا جایی که وزیر صمت از طراحی پنج روش برای واردات خودرو خبر می‌دهد و دیگران درباره بازه قیمتی این واردات و حتی تعداد آن هم اظهارنظر کرده و ادعا‌هایی مطرح می‌کنند؛ ابهام‌هایی که احتمالا به زودی پاسخ خواهند یافت؛ اما قابل قبول نیست که در فرایند تعیین شروط این واردات، تنها به مقوله تنظیم بازار دقت شود و ملاحظات دیگر از جمله نظرات پلیس مورد توجه قرار نگیرد.
تیم بانوان تکواندو ایران در بخش دختران با کسب ۴ مدال طلا، یک نقره و یک برنز بالاتر از همه تیم‌ها عنوان قهرمانی را به خود اختصاص داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ