رفتار جنجالی سرمربی آتالانتا بعد از شکست 2-0 مقابل میلان، در ایتالیا پر سر و صدا شده و او را با موجی گسترده از انتقادها مواجه کرده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در میان سوسمار‌های ایران، این‌گونه قدرت بیشتری در همرنگ سازی خود با محیط پیرامون را دارد و وقتی با نگاهی تیزبین‌تر به فَلس‌های پشت این مارمولک نگاه کنید به تطابق حیرت‌انگیز آن با محیط پیرامونش که اکثرا دانه‌های شن هستند، پی می‌برید.
تحقیقات تازه این پرسش را مطرح ساخته اند که آیا ژن های یک حیوان دریایی شبیه چتر دریایی می توانند منجر به یافتن درمان نهایی ضد پیری شوند یا خیر.
در سرتاسر قلمرو حیوانات «خواب» امری بسیار متفاوت با آنچه انسان انجام می‌دهد، به نظر می‌رسد. انسان‌ها هنگام خواب وارد حالت ناهشیاری خیال‌انگیز می‌شوند، دلفین‌ها بخش‌هایی از مغز خود را به صورت تکه‌تکه خاموش می‌کنند و پرندگان سینه‌بادکنکی بزرگ، در حال اوج‌گیری در هوا به خواب‌های کوتاه چندثانیه‌ای می‌روند.
دومین سمینار گردشگری دسترس‌پذیر به بررسی پرکاربردترین نیازهای ناشنوایان در تورهای گردشگری پرداخت همچنین نواقص موجود در زیرساخت‌های گردشگری ویژه شناسایی شد.
آستارا- معاون پیشگیری از وقوع جرم دادگستری گیلان گفت: کالاهای اساسی در گمرک آستارا و انزلی با نظارت دستگاه قضائی به دست مردم رسیده و هیچگونه کالای فاسد شدنی و متروکه نداریم.
رسانه‌های عبری با بی‌سابقه خواندن عملیات‌های اخیر مبارزان فلسطینی طی ماه‌های گذشته ضد نظامیان در کرانه باختری را یادآور شکست‌ها در حمله به جنوب لبنان در جریان جنگ 33 روزه (2006) دانست.
پس از یک کش و قوس، بالاخره قیمت بلیت هواپیما افزایش پیدا کرد و پس از گذشت یک هفته از افزایش قیمت بلیت، رصد سایت های فروش نشان می دهد بلیت هواپیما در تمام مسیرها موجود است.
راه و مسکن در هفته ای که گذشت برای مستاجران دلهره آور بود و در بخش راه و نیز بلیت هواپیما موجود نبود و این می تواند به معنای افزایش قیمت باشد.
پرتو‌های تابوت که به عنوان پرتو‌های بی حس کننده نیز شناخته می‌شوند، به دلیل توانایی خود در رساندن شوک الکتریکی به طعمه بدنام هستند. چندین کاربر شبکه‌های اجتماعی اشاره کردند که پرتو تابوت "کمی خشک شده" و خمیده به نظر می‌رسد.
بررسی های نشان می دهد که خریدار ملک زیاد است اما فروشنده ای نیست؛ وضعیت گرانی مسکن برای اجاره هم موجب شده تا مستاجران خانه ها را شریکی اجاره کنند.
سرپرست ستاد توسعه فناوری‌های راهبردی آب، اقلیم و محیط زیست معاونت علمی ریاست جمهوری از اوج‌گیری فعالیت‌های ستاد در زمینه توسعه تحقیقات و اکتشافات آب ژرف سیستان خبر داد.
در ۳۱ اردیبهشت ۱۳۵۴ و یک ماه پس از اعدام فراقانونی این زندانیان، دو افسر امریکایی به نام‌های سرهنگ پل شفر و سرهنگ دوم جان ترنر از افسران نیروی هوایی امریکا به ضرب گلوله کشته شدند. ترور این دو برای ساواک شرم‌آور بود. موج خشونت و ضد خشونت تبدیل به امری بی‌انت‌ها شده بود. ۴۸ سال پس از جنایت وحشیانه ساواک، دوستان این قربانیان همچنان خاطرات خود را از این ۹ نفر با اشک و اندوه فراوان بیان می‌کنند.
اسماعیل قلی زاده، رئیس یگان حفاظت محیط زیست استان زنجان با اشاره به ممنوع بودن فروش حیوانات وحشی از جمله مار، لاک پشت، سمند لرستانی و خرچنگ گفت: در صورت مشاهده با متخلفان برخورد می‌شود.
رشت- استاندار گیلان با تاکید بر اینکه نمایشگاهی از درخت هیرکانی باید در منطقه بهسازی شده سراوان ایجاد شود، گفت: بانیان وضع موجود زباله سراوان باید شناسایی و به دادگاه باید معرفی شوند.
مشهد ـ مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب مشهد گفت: آب موجود در سدهای مشهد نسبت به مدت مشابه پارسال ۴۶ درصد کاهش دارد.
قوانین موجود مربوط به ایثارگران اجرایی شود
این جاندار ۱۲ سانتیمتری که زیستگاه آن مناطق مرطوب و نمناک است، به دلیل پوزه عجیبش که دارای ۲۲ شاخک گوشتی است، مشهور است.
یک جنبه بسیار جالب در مورد اسکار این است که علاوه بر اینکه از سلول‌های انسانی ساخته شده است، خونی که در او جریان دارد نیز انسانی است، در واقع خون خالق آن، کورنلیس ولاسمن است.
حفره‌ای بر تنه این درخت وجود دارد که برخی بر این باورند در زمان‌های قدیم، مرد کفاشی حفره را ایجاد کرده تا در آن زندگی کند. او در آن حفره به شغل کفاشی می‌پرداخته و همان‌جا هم می‌خوابیده است. قدیمی‌های محل می‌گویند که سال‌ها پیش ناگهان مرد کفاش آنجا را ترک کرده و از آن روز دیگر دیده نشده است، اما برخی دیگر به این گفته اعتقادی ندارند و بر این باورند که این حفره بر اثر دود شمع‌هایی ایجاد شده که زائران آنجا روشن می‌کردند.
وزیر اطلاعات با بیان اینکه اقوام و مذاهب از افتخارات کشورمان هستند، گفت: وحدت موجود در ایران اسلامی اقتدار دشمن را شکسته است.
گویا بررسی تراکنش‌های بانکی جدی‌تر شده است و حالا برخی قشرهای پردرآمد تلاش می‌کنند، با حذف دستگاه‌های کارتخوان از زیر بار پرداخت مالیات واقعی‌شان شانه خالی کنند. شاید بارها از متصدیان اصناف مختلف شنیده‌اید که دستگاه پوز خرابه! لطفا نقدی پرداخت یا به شماره کارت حواله کنید.‏
گویا بررسی تراکنش‌های بانکی جدی‌تر شده است و حالا برخی اقشار پردرآمد تلاش می‌کنند با حذف دستگاه‌های کارتخوان از زیر بار پرداخت مالیات واقعی‌شان شانه خالی کنند. شاید بارها از متصدیان اصناف مختلف شنیده‌اید: که دستگاه پوز خرابه! لطفا نقدی پرداخت کنید یا به شماره کارت حواله کنید.‏
فرمانده انتظامی بوکان با اشاره به سناریوی کشته سازی و دروغ پراکنی رسانه‌های ضد انقلاب گفت: متاسفانه در این شهرستان برخی‌ها فریب تبلیغات و موج سواری دشمنان معلوم الحال کشور را خورده و دست به اقداماتی زدند که خوشایند نبود.
علی دایی، چند روز قبل همسو با موج غیرواقعی رسانه‌های ضد انقلاب، خبر دروغ کشته شدن یک دانش آموز در اردبیل را بازنشر کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ