مهدی فضائلی عضو دفتر حفظ و نشر آثار رهبر انقلاب در واکنشی به اظهارات جنجالی خطیب نمازجمعه مشهد که موجب شد تا واکنش های زیادی نسبت به این اظهارات بیان گردد ، توصیه مهم رهبر انقلاب به ائمه جمعه را یادآوری کرد
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس مرکز ایفمارک نکات پزشکی مهم را به باشگاه‌های لیگ برتری یادآور شد.
این محقق طب سنتی با بیان اینکه گوشت گوسفند و بزغاله از دیدگاه طب سنتی بهترین نوع گوشت است، یادآور شد: در طب سنتی توصیه به مصرف گوشت مرغ و خروس نیز وجود دارد، اما نکته مهم این است که کیفیت گوشت مرغ باید درنظر گرفته شود یعنی مصرف مرغ‌هایی که به صورت صنعتی پرورش پیدا می‌کنند مزایای زیادی ندارند و بنابراین توصیه نمی‌شود جایگزین گوشت گوسفند یا بزغاله شود، اما گوشت مرغی که به صورت طبیعی پرورش یافته فواید بسیاری دارد.
اظهاراتی که به فاصله حدود یک سال و نیم از کلنگ خوردن پروژه و اجرای عملیات فنس کشی در دو نوبت بیان می‌شود و بی توجهی مجری به آن می‌تواند پیامد‌های ناخوشایندی به دنبال داشته باشد؛ اینکه به دیگران این پیام را می‌دهد که در صورت اجرای پروژه‌هایی از این دست، سازمان حفاظت محیط زیست جز ابراز نگرانی، یادآوری برخی مفاد قانونی و توصیه به توقف، کار دیگری انجام نمی‌دهد، حتی اگر بحث تالاب و ذخیرگاه منحصر به فردی مانند میانکاله در میان باشد...
رئیس فدراسیون بین المللی فوتبال (فیفا) در سخنرانی خود در کنگره اخیر کافا درباره جام جهانی ۲۰۲۲ و حضور تیم ملی در این مسابقات هم اشاراتی داشت.
فرمانده نیروی انتظامی استان کهگیلویه و بویراحمد با بیان اینکه دستورالعملی از سوی فراجا دریافت کرده و بومی سازی کرده‌ایم، یادآور شد: این دستورالعمل به شهرستان‌های استان ارسال و کارکنان و پلیس برای اجرای طرح عفاف و حجاب نیز توجیه شده‌اند.
ستاره خط حمله استقلال با انتقاد شدید از مدیران باشگاه دلیل اعتراضات بازیکنان و هواداران را توضیح داد.
دو بازیکن رایو وایه‌کانو پنالتی تکراری مسی- سوارز در لالیگا را تبدیل به گل نکردند.
مدیر مجوز باشگاهی فدراسیون فوتبال از امکانات و زیرساخت های ورزشگاه آزادی بازدید کرد.
تمرینات روزهای پایانی تیم جوانان ایران اینروزها در کمپ تیم های ملی دنبال می شود و صمد مرفاوی آخرین توصیه های فنی را به شاگردانش یادآور می شود.
آنتونیو کونته، سرمربی تاتنهام، مدعی شده که پیش از این هرگز تیمش در یک نیمه چهار گل دریافت نکرده بود اما این ادعا حقیقت ندارد.
روابط عمومی صداوسیما خطاب به مجلس نوشت: «صداوسیما: مجلس انقلابی با تصویب بودجه ما پاسخ محکمی به دشمنان بدهد. دلیل جیغ‌های بنفش رسانه‌های معاند و دروغ‌گو در خصوص بودجه رسانه ملی معلوم است. به بودجه ما حمله می‌شود، چون می‌دانند باطل‌السحر نقشه‌های شوم هستیم.» این درخواست یادآور این ضرب المثل عامیانه است که «گفتی باور کردم، قسم خوردی شک کردم»
آرژانتینی‌ها اولین دقایق بعد از قهرمانی‌شان در جام جهانی، با شکست دادن فرانسه در فینال، را بهترین زمان ممکن برای یادآوری مصاحبه‌ای می‌دانند که کیلیان امباپه چند ماه پیش انجام داده بود.
گراهام آرنولد در نشست خبری روز گذشته خود، اعلام کرد که هنوز تلخی شکست برابر ایران را در یاد دارد.
این شروع طوفان اسکوچیچ علیه سرمربی فعلی ایران است: هدایت ایران در قطر بر عهده کی روش است که دو بار در مسابقات مقدماتی اخراج شد و من مفسر تلویزیون شدم.
عضو دفتر نشر آثار مقام معظم رهبری خطاب به امام جمعه مشهد نوشت: یادآور می‌شوم که مقام معظم رهبری به ائمه جمعه رفتار پدرانه با «همه» را توصیه و چند بار تکرار فرمودند.
دستیار ویژه معاون اول رییس جمهور در توصیف سفر یک روزه معاون اول رییس جمهور به استان سیستان و بلوچستان یادآور شد که از مردم بارها شنیدم شیعیان و اهل سنت استان برای حفظ وحدت و امنیت ایران، جان خود را هم فدا می‌کنند.
وزیر امور خارجه یادآوری کرد: فراموش نکنید در حوادث داخلی آمریکا و ماجرای اشغال کنگره، مدتها اینترنت در آمریکا بر روی مردم قطع شد و حتی صفحات شخصی مجازی رییس جمهور وقت آمریکا با توجیه امنیت ملی بسته شد.
متخصصان سازمان خدمات ملی سلامت انگلیس (NHS) با تاکید بر این توصیه یادآور می‌شوند که کمبود خواب طولانی‌مدت ممکن است با بسیاری از بیماری‌ها از جمله چاقی، دیابت نوع دو، بیماری‌های قلبی و عروقی، آلزایمر و بیماری‌ها و اختلالات روان مانند اضطراب و افسردگی ارتباط داشته باشد.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش درباره تمهیدات آموزش‌وپرورش برای سال تحصیلی جدید با توجه به همه‌گیری کرونا گفت: تا پایان سال تحصیلی گذشته بیش از ۸۰ درصد دانش آموزان بالای ۱۲ سال دز دوم واکسن را نیز دریافت کرده بودند و اکنون موضوع واکسیناسیون اجباری نیست و اختیاری است. اما توصیه می‌کنیم به همه‌ی دانش آموزان که دز یادآور را تزریق کنند.
کوکاکولا به جای طعم سنتی مانند «وانیل» یا «گیلاس» هر محصول را با توضیحات مبهم خود ارائه کرد و به طرفداران اجازه داد تا جای خالی را پر کنند. این شرکت «استارلایت» را با عنوان «یادآور تماشای ستارگان در اطراف آتش و هم چنین احساس خنکی که حس یک سفر سرد به فضا را تداعی می‌کند» توصیف کرد.
وزیر آموزش و پرورش با تزریق دوز یادآور واکسن کرونا به فرهنگیان و دانش آموزان توصیه کرد نسبت به تزریق مراحل بعدی واکسیناسیون اقدام کنند.
آیت‌الله حائری از معدود مراجعی است که پیش از مرگ و به دلیل کهولت سن از مرجعیت کناره‌گیری کرده است. او مقلدان خود را به آیت‌الله خامنه‌ای ارجاع داده است. حالا مقتدی صدر در واکنش، اعلام کرد که از سیاست به طور کامل کناره می‌گیرد. مرجعیت آیت‌الله حائری از مراجع شیعه در عراق، به خواست سیدمحمد صدر، پدر مقتدی صدر و از مراجع تقلید شیعیان بوده است. مقتدی صدر در سال‌های اخیر به شکل غیررسمی بخشی از قدرت سیاسی آیت‌الله حائری را در دست داشت و به احتمال زیاد، پس از مرگ این مرجع تقلید، مقتدی صدر جانشین او می‌شد.
عین‌اللهی گفت: برآورد ما از رفتار ویروس این است که در فصل سرما با خطر بیشتری روبرو است و لذا با توجه به در پیش بودن فصل سرما و بازگشایی مدارس و دانشگاه‌های توصیه می‌شود که شهروندان برای کنترل بیماری نسبت به تزریق دز یادآور اقدام کنند.
درآمد ۲۰ میلیارد دلاری روسیه از فروش نفت

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ