لئوناردو بونوچی، کاپیتان ایتالیایی یوونتوس، مدعی شد هرگز بعد از تعویض شدن اعتراض نمی کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم فصل گذشته بایرن مونیخ دستمزدی نجومی در تیم جدید خود دریافت می‌کند.
علی رغم آنکه وزیر کشور برای نشان دادن حسن نیت خود در همراهی با نمایندگان مجلس، بند جنجالی بخشنامه اخیر وزرات کشور را لغو کرد، اما برخی از نمایندگان از مواضع خود کوتاه نمی‌آیند.
وزیر کشور گفت: به جهت رفع سوتفاهم، موارد مورد اعتراض نمایندگان مجلس درباره بخشنامه صادر شده را لغو کردیم.
وزیر کشور گفت: به جهت رفع سوتفاهم، موارد مورد اعتراض نمایندگان مجلس درباره بخشنامه صادر شده را لغو کردیم.
وزیر کشور در نامه‌ای به استانداران سراسر کشور، بندهای جنجالی بخشنامه رئیس ستاد انتخابات کشور را که موجب سوءبرداشت‌ و سوءتفاهم برخی نمایندگان مجلس شورای اسلامی شده، ملغی‌اثر اعلام کرد اما شاید برای بسیاری این سؤال پیش آمده باشد که چه چیزی در این بخشنامه بوده و کدام بندهای آن اصلاح شده‌اند.
پناهیان با بیان اینکه مسئولان هر چه دقیقتر امر ولایت فقیه را تعقیب کنند از برکات و نصرت الهی بیشتر بهره مند خواهند شد، افزود: مهمترین امر ولایت فقیه رشد عقلانیت است؛ تبعیت از ولایت فقیه به معنای تبعیت کورکورانه نیست بلکه تبعیت همراه با تعقل و تفکر است و از این رو است که با ظهور امام زمان(عج) عقل ها کامل می شود و با تبعیت همراه با عقلانیت انسان رشد پیدا می‌کند.
حضور ظهیری یکی از کمک داوران دربی حذفی در جشن قهرمانی پرسپولیس و حضور اشکان خورشیدی در آغوش پرسپولیسی حاشیه های داوری بعد از دربی بود!
برادر همسر زنی که می‌گوید دکتر مرادی او را نپذیرفته گفته است: «ما نگفتیم دکتر بانوان محجبه را ویزیت نمی‌کند؛ شکایت کردیم که بیمار ما را که اتفاقا خانمی محجبه بوده ویزیت نمی‌کند. خدیوی گفت متاسفانه تیتر انتخاب شده توسط خبرنگار قدس باعث ایجاد سوءتفاهم شد.»
دادستان عمومی و انقلاب تهران از صدور قرار جلب به دادرسی برای مدیرمسوول روزنامه همشهری خبر داد.
وزارت میراث فرهنگی در خبری پاسخ حجت الاسلام حمید رسایی عضو جبهه پایداری را داد و نوشت: انتشار ویدئویی از بیستون باعث ایجاد سوءتفاهم در افکار عمومی مردم متدین کرمانشاه شده است.
شمخانی: برخی کشور‌های فرامنطقه‌ای با سوء استفاده از رخداد‌های مشکوک بدنبال ایجاد سوءتفاهم در روابط میان ایران و قطر هستند که لازم است دو کشور با هوشیاری کامل با این روند مقابله کنند.
زاهدان- پس از پخش فیلمی از بازداشت نیروی مرزبان ایران توسط طالبان، خبرها حاکی از آزادی این مرزبان و رفع سوءتفاهم پیش آمده است.
زاهدان- پس از پخش فیلمی از بازداشت نیروی مرزبان ایران توسط طالبان، خبرها حاکی از آزادی این مرزبان و رفع سوءتفاهم پیش آمده است.
دبیرخانه اجرایی مولدسازی وزارت آموزش و پرورش از ارائه ۵۲۰ دارایی آموزش و پرورش برای مولدسازی خبر داد و اعلام کرد: فروش مدارس خیرین سوء تفاهم است.
سرمربی تیم فوتبال بارسلونا بابت سوء تفاهمی که درباره اظهارات اخیرش پیرامون پرونده فساد اخلاقی هم‌تیمی سابق او پیش آمد، عذرخواهی کرد.
سرمربی تیم والیبال ایفاسرام اردکان گفت: در دیدار ما مقابل هورسان چند صحنه مشکوک وجود داشت، اما ما در کار داوری دخالت نمی‌کنیم.
باشگاه استقلال با صدور اطلاعیه ای، ارسال نوتیس از سوی حسینی را تکذیب و توضیحاتی را درباره صحبت های فتح‌الله‌زاده منتشر کرد.
یک روزنامه‌نگار مدعی شده که درگیری بین مسی و وگهورست در پی یک سوءتفاهم به وجود آمده است.
بازیکن تیم فوتبال پرسپولیس در مورد دلیل حضور در باشگاه گفت: مشکل درون خانوادگی بود که در جلسه با مدیرعامل باشگاه برطرف شد.
فرزند شهید همت نوشت: باید مانند خیلی از کشورها محلی برای تجمع و اعتراض بدون نیاز به مجوز تعریف گردد.
محمد مهدی همت، فرزند شهید همت نوشت: جامعه ما خانواده ماست، وقتی در خانواده فرزندان نتوانند با بزرگ‌تر‌ها صحبت کنند شاهد فاصله، سوتفاهم و کینه خواهیم بود.
ظاهرا نا هماهنگی‌هایی در تیم مانند پرداختی و لباس و امکانات باعث ناراحتی این بازیکن شده بود و همچنین برخی پیام‌ها که او دریافت کرده بود باعث ایجاد سوتفاهم شده بود. به همین خاطر این بازیکن اقدام به خداحافظی کرد.
عضو شورای صیانت خانه سینما در پایان تاکید کرد: چنان چه هر اتفاق ناگواری برای هر یک از سینماگران رخ دهد موضوع را به شورای صیانت خانه سینما منعکس کنند که در پرونده صنفی افراد ثبت و ضبط شود تا موید رفتار عمومی آن شخص باشد و یا اینکه در صورت احراز سوء تفاهم یا سیاه نمایی، حیثیت افراد اعاده شود.
در تمام این مدت تیم فیلم«قهرمان» با حسن نیت برای حل مسئله پیش آمده از مسیر منصفانه اعلام آمادگی کرده و می ‌کند. چنانکه پیش از نمایش عمومی فیلم «قهرمان» در ایران جلساتی به پیشنهاد مدیرعامل خانه سینما، آقای منوچهر شاهسواری درباره این موضوع برگزار شد. در این جلسات و جلسه دیگری که بعد از آن در دفتر وکیل فیلم «قهرمان» بود، از آنجایی که تیتراژ فیلم در زمان اکران جشنواره کن هنوز کامل و قطعی نبوده و حتی نام بعضی از عوامل از جمله یکی از طراحان فیلم به دلیل فشار کاری و تسریع در آماده کردن نسخه نمایش از قلم افتاده بود، تیم فیلم «قهرمان» ضمن اذعان به اشتباه سهوی پیش آمده بابت عدم اشاره به زحمات خانم مسیح زاده در سال ۱۳۹۳، با این موضوع که نام وی تحت عنوان تحقیق و پژوهش در تیتراژ فیلم ذکر و حقوق مادی وی نیز طبق عرف سینما لحاظ شود، موافقت کرد؛ با آنکه در حقیقت دستیاران کارگردان، مشاور حقوقی فیلم و برخی همکاران در شیراز، عهده ‌دار بخش‌ های نیازمند تحقیق و پژوهش در فیلم قهرمان بوده ‌اند. همچنین از طرف فیلم قهرمان پیشنهاد شد نام تمام هنرجویان ورکشاپ نیز در تیتراژ ذکر شود. ولی بعد از مدتی ایشان با تغییر نظر خود، راه هرگونه گفتگویی را بستند و به همین دلیل متاسفانه ذکر نام دیگر هنرجویان نیز به چالش کشیده شد و بالاجبار برای جلوگیری از سوءتفاهم بیشتر به تیتراژ اضافه نشد. بعد از مدتی وکیل سابق ایشان از وکیل فیلم «قهرمان» همراه با درخواست مالی، عنوانی را برای ذکر نامشان در تیتراژ درخواست کردند که بسیار خارج از عرف و فاقد مبنای حقوقی بود. و مدتی بعد از آن، درخواست سهیم شدن در تمام درآمدهای فیلم «قهرمان» را داشتند!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ