امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار چقدر است؟، مجمع رمپنا ۱۴۰۱ | چقدر سود تقسیم شد؟، پیش بینی بورس در هفته اول آبان از نظر کارشناسان بورسی، ده خبر مهم برای بورس اولین روز آبان ماه، پیش بینی بورس فردا یکشنبه ۱ آبان ۱۴۰۱ | فردا کدام گروه‌ها مورد توجه هستند؟، بیشترین ورود و خروج پول حقیقی در کدام گروه‌ها و نماد‌ها بود؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فوتبال عربستان مهم ترین پنجره تابستانی تاریخ خود را تجربه کرد و تعداد زیادی از مطرح ترین ستاره های تیم های اروپایی، راهی این کشور شدند.
هیأت مدیره باشگاه پرسپولیس گزارش های مدیرعامل باشگاه و تصمیم برای ایجاد تیم «ب» را مورد بررسی قرار داد.
فردا رم و سویا نمی‌توانند از تمام نیروهای ارزشمند خود در فینال لیگ اروپا استفاده کنند.
افرادی که گزارش می‌دهند احساس هدف دارند رضایت بیشتری در کار، موفقیت مالی و رضایت کلی از زندگی نشان داده اند. هدف با احساس قوی‌تر هویت و بهبود سلامت روان مرتبط است.
تورم یکی از مهم ترین شاخص های اقتصاد کلان است که کشورهای مختلف در سال های اخیر موفق به کنترل آن شده اند، اما ایران همچنان با این مشکل قدیمی، دست و پنجه نرم می کند. حال در این شرایط، آمار تورم دو ماه گذشته از سوی مرکز آمار منتشر نشده است!
بارسلونا می‌تواند بالاتر از چلسی ژوزه مورینیو، به بهترین تیم تاریخ از لحاظ دفاعی تبدیل شود و برای این مهم هشت بازی دیگر پیش رو دارد.
به فتح الله زاده گفتم کار شما رؤسا مهم نیست. اما هواداران نازنین استقلال را اذیت نکنید.خیلی امیدوار به حل نبود. علی پروین هم از آنجا ردشد، چاق سلامتی سردی با فتح الله زاده کرد.
امیرعبداللهیان در توییتی نوشت: گفتگو‌هایی مهم با برادرم مولود چاووش اوغلو در آنکارا- از توسعه همکاری اقتصادی و تجاری تا موضوع انرژی، آب، محیط زیست، همکاری مرزی و پارلمانی - داشتیم.
توپ طلا و جایزه THE BEST مهم ترین جوایز فردی دنیای فوتبال محسوب می شوند.
فولاد در دیداری حساس و فوق العاده مهم، برای رسیدن به مرحله نیمه نهایی لیگ قهرمانان آسیا، به مصاف الهلال می‌رود.
در این گزارش می‌خواهیم به جزییات مجامع عمومی عادی سالیانه، فوق العاده و عادی به طور فوق العاده چندین شرکت بورسی و فرابورسی در هفته جاری بپردازیم. کدام شرکت‌ها مجمع فوق العاده، عادی به طور فوق العاده و سالیانه برگزار می‌کنند؟
در حالی تلویزیون در فاصله‌ای کوتاه نسبت به‌هم گزارش دو بازی مهم جام حذفی انگلیس را به خیابانی سپرد که در طول جام‌جهانی گزارشگران جوان توانستند عملکرد خوبی از خودشان به جا بگذارند و اکثر آن‌ها نمره قبولی بگیرند.
جلسه هیات رئیسه فدراسیون ووشو در حالی روز گذشته برگزار شد که نتیجه مهم آن انتخاب چهارمین دبیر در هفتمین ماه از سومین سال مدیریت امیر صدیقی بود.
نماینده مردم قائمشهر در مجلس گفت: گزارش رئیس کل بانک مرکزی در مورد بازار ارز سراسر فرافکنی بود چرا که مسائل سایر کشورها به سیاست‌های مهم بانک مرکزی ارتباطی ندارد.
پیروزی مهم عربستان مقابل آرژانتین یک قهرمان بزرگ داشت و آن هم کسی نبود مگر هروه رنار.
شکست برابر اینتر و نزدیک شدن به ال‌کلاسیکو، نگرانی ژاوی را باعث شده و او در تمرین دیروز چهار نکته مهم را به بازیکنانش گوشزد کرد.
استقلال و گل‌گهر در یکی از دیدارهای مهم هفته هفتم، در سیرجان به مصاف هم رفته اند.
استقلال و گل‌گهر در یکی از دیدارهای مهم هفته هفتم، در سیرجان به مصاف هم رفته اند.
امروز مطالبی همچون قیمت دلار امروز افزایش یافت، دلایل ریزش بورس چیست؟، رشد ارزش سهام عدالت پس از مدت‌ها ریزش، گزارش عملکرد ۶ ماهه ۱۲ نماد بورسی، خبر بد برای بازار سهام، خبری مهم برای سهامداران وتجارت، بورس بااین شرایط به کدام‌سو می‌رود؟، وام ۱۲۰ میلیاردی پرسپولیس از یک بانک!؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
تیم های فولاد و مس رفسنجان در یکی از دیدارهای مهم هفته پنجم به مصاف هم رفته اند.
مجمع ۸۶ نفره فدراسیون فوتبال ماموریتی مهم خواهند داشت؛ انتخاب فردی که به مدت ۲/۵ سال سنگینی ریاست بر فوتبال ایران را بر دوش خود تحمل خواهد کرد.
رئیس قوه قضاییه درخصوص نحوه رسیدگی به گزارش واصل شده تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه دستوراتی را خطاب به دادستان تهران صادر کرد.
رئیس قوه قضاییه درخصوص نحوه رسیدگی به گزارش واصل شده تحقیق و تفحص از فولاد مبارکه دستوراتی را خطاب به دادستان تهران صادر کرد.
این روزها بورس، در کنار حواشی برجام تحت تاثیر سخنانی قرار گرفته که رییس قوه قضائیه درباره اتفاقات بازار سرمایه مطرح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ