اولین رالی گردشگری هنرمندان و اهالی رسانه به همت باشگاه ملی گردشگری هنرمندان کانون جهانگردی و اتومبیلرانی آبان ۱۴۰۱ بمناسبت روز جهانی هنرمند برگزار خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال سرمربی تیم آلومینیوم را به دلیل اظهار نظر در مورد داور محروم کرد.
سرمربی گل‌گهر می‌گوید بازیکنان او به هماهنگی خوبی رسیده‌اند و برای دیدار با فولاد آماده هستند.
امید عالیشاه در اولین فصلی که کاپیتان نخست سرخ‌ها شد، تمام جام‌های داخلی را بالای سر برد.
کیلیان امباپه اگر این تابستان راهی رئال مادرید شود باید خود را برای یک تغییر بزرگ آماده کند.
علیرضا بیگی که پیش از این خبرداده بود اولین جلسه دادگاهش به دلیل نقص در پرونده و عدم ثبت شکایت توسط شاکی از سوی رئیس دادگاه به بازپرسی برگشته است، امروز به «شرق» گفت که رأی دادگاه بدوی او مبنی بر صدور یک سال حبس صادر شده است.
مارکتا وندروسووا از جمهوری چک با پیروزی برابر الینا اسویتولینا راهی فینال مسابقات تنیس زنان ویمبلدون شد.
مشاور وزیر راه و شهرسازی در امور زیربنایی گفت: اولین قطار باری از طریق راه‌آهن خواف_ هرات وارد به مقصد افغانستان حرکت کرد.
مدافع راست ذوب‌آهن احتمالا با فسخ قراردادش راهی باشگاه دیگری خواهد شد.
دورتموند، رامی بن‌سبعینی را با قراردادی چهار ساله به خدمت گرفت. او به عنوان بازیکن آزاد از مونشن‌گلادباخ به جمع زردپوشان پیوسته است.
ملی پوشان فوتبال ساحلی برای شرکت در مسابقات انتخابی دومین دوره‌ی بازی‌های جهانی ساحلی به عربستان می روند.
«جرمی کلارکسون»، «ریچارد هموند»، «جیمز می» در برنامه «تور بزرگ / The Grand Tour»، دور دنیا را می‌گردند و هر هفته خودروهای جدیدی را بررسی می‌کنند یا دست به ماجراجویی‌های غیرمنتظره و کمدی می‌زنند. پیش از این گزیده فصل‌های اول، دوم، سوم و چهارم این برنامه را در تابناک تماشا کرده‌اید و اکنون نوبت فصل پنجم است. در اولین قسمت از فصل پنجم، آنها سفری جذاب را در نروژ، سوئد و فنلاند انجام پی می‌گیرند و در یک ماجراجویی تماشایی با خودروهای رالی از این سرزمین‌های برفی عبور می‌کنند. آنها میتسوبیشی لنسر اوولوشن | Mitsubishi Lancer Evolution، آئودی آراس 4 | Audi RS4 و سوبارو ایمپرزا | Subaru Impreza را به جدالی سخت می‌برند.
مسابقات چهارجانبه فوتسال زنان به میزبانی ایران در تهران برگزار می‌شود.
علی دایی اسطوره فوتبال ایران راهی پاریس شده تا در مراسم برترین‌های فیفا شرکت کند.
مدافع چپ جوان پرسپولیس با توجه به صحبت میان دو باشگاه، به صورت قرضی از جمع سرخپوشان جدا شد و راهی نفت مسجدسلیمان شد.
مدیر تیم‌های ملی کشتی آزاد گفت: اولین نفری که می‌تواند برای تغییر وزن تصمیم بگیرد خود کامران قاسمپور است و در ادامه کادر فنی با توجه به برنامه‌ریزی که دارد از او استفاده خواهد کرد.
در پایان اولین جلسه شورای فنی حسین نهرودی تا انتخاب مربی خارجی هدایت تیم ملی بوکس را بر عهده گرفت.
ساپینتو از عملکرد برخی از مدافعان خود راضی به نظر نمی‌رسد و پیش‌بینی می‌شود اولین مدافع جذب‌شده آبی‌ها عبدالله حسینی باشد.
لوکاس اسدی، این نامی است که برای اولین بار در فوتبال ایران شنیده می‌شود؛ هافبکی دو ملیتی که مورد توجه والنسیا قرار گرفته است.
دوچرخه‌های نخستین که در تهران مورد استفاده قرار می‌گرفت از مارک‌های «هرکوس»، «رالی»، «بی. اس. آ» و «بیرمنگام» همگی ساخته کشور انگلستان بود. قیمت بهترین، بادوام‌ترین و خوش رکاب‌ترین نوع دوچرخه از ۱۰ تومان شروع می‌شد و به ۱۵ تومان می‌رسید که قیمت لوازم اضافی آن از جمله، قاب، ترک بند، بوق و امثال آن شامل دو تومان می‌شد.
رییس فدراسیون فوتبال بالاخره نسبت به حذف تیم ملی از رقابت‌های جام جهانی واکنش نشان داد.
رسانه‌های آمریکا بامداد چهارشنبه از بسته شدن مراکز رای دیگری در انتخابات میاندوره ای کنگره خبر دادند.
رئالی ها در اولین بازی فصل مقابل آلمریا با استقبال گرمی از تیم حریف روبرو شدند.
نخستین گروه از تیم های مختلف ورزشی ایران جهت حضور در پنجمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی صبح امروز عازم قونیه شدند.
سه مستند سینمایی با موضوع کارنامه دو فیلمساز مطرح تاریخ سینما، فدریکو فلینی و آندری تارکوفسکی روی پرده این دوره از جشنواره می‌رود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ