معاملات بازار توافقی ارز در اولین روز آبان ماه، با افت نسبی نرخ دلار و رشد یورو همراه بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
با پایان فروش قانونی بلیت‌های دربی ۱۰۰ بین پرسپولیس و استقلال، شروع فروش در بازار سیاه آن آغاز شد!
با پایان فروش قانونی بلیت‌های اندک دربی صدم، شروع فروش در بازار سیاه آن آغاز شد!
سال ۱۴۰۱ به اتمام رسید و در مجموع بازدهی قابل قبولی برای بازار سرمایه نداشت. بازار سهام کمترین بازده را نسبت به سایر بازارهای موازی در این سال به ثبت رساند. اما در ماه‌های پایانی سال گذشته اخبار و قوانین مثبت زیادی به بازار مخابره شد که نیرو‌های محرک خوبی برای رشد بازار بودند؛ از تغییر نرخ ارز نیمایی از ۲۸هزار و ۵۰۰تومان به نرخ توافقی یعنی رقمی بین ۳۵‌هزار تا ۴۰‌هزار تومان گرفته تا آشتی با جهان عرب که پس از مدت‌‌‌ها یاس و ناامیدی، انرژی و پالس مثبتی به اقتصاد ایران ارسال کرد. به نظر می‌رسد چین در پی افزایش نقش سیاسی خود در معادلات جهانی و به‌ویژه در منطقه خاورمیانه است و سعی دارد نقش واسطی قدرتمند را در جهت ثبات در خاورمیانه بازی کند.
امروز بانک مرکزی سقف عرضه ارز به متقاضیان دارای کارت ملی را از ۲۰۰۰ به ۵۰۰۰ یورو افزایش داد. همچنین سایت بازار متشکل ارزی با تغییراتی همچون حذف بخش دلار و یورو توافقی همراه شد؛ روندی که نشان از پایان سیاست دلار توافقی داشت.
رییس اتحادیه فروشندگان مرغ گوشتی و ماهی گفت: بازار گوشت مرغ بدون کمبود و زیر نرخ مصوب دولت تا پایان سال تامین است.
دبیر شبکه فن بازار ملی ایران از راه اندازی فن بازار تخصصی حوزه معدن تا پایان سال خبر داد.
بازار‌های ارز و سکه در نخستین روز کاری هفته سبز شد. پس از انتشار برخی سیگنال‌های منفی نسبت به روابط خارجی کشور در روز‌های پایانی هفته گذشته، سطح انتظارات تورمی در میان فعالان بازار افزایش یافت و همین امر سبب شد خریداران در بازار روز شنبه دست بالا را داشته باشند. این در حالی است که همزمان با افزایشی شدن روند نرخ ارز در معاملات غیر‌رسمی، قیمت دلار بازار متشکل و توافقی نیز افزایش یافت تا از بزرگ شدن شکاف میان ارقام رسمی و غیر‌رسمی بازار ارز جلوگیری شود. در نهایت قیمت هر برگ اسکناس دلار غیر‌رسمی در پایان معاملات روز شنبه با حدود ۹۱۰ تومان افزایش نسبت به نرخ روز پنج‌شنبه هفته گذشته به رقم ۴۰‌هزار و ۸۱۰ تومان رسید. از سوی دیگر نرخ هر قطعه سکه طلا نیز در روز نخست هفته سوم دی ماه با ۴۸۲‌هزار تومان افزایش نسبت به نرخ روز پنج‌شنبه گذشته به فعالیت خود پایان داد. به عقیده تحلیلگران علاوه بر افزایش نرخ دلار غیر‌رسمی، افزایشی شدن نرخ جهانی اونس طلا در سال میلادی جدید را نیز می‌توان از جمله عوامل افزایش نرخ سکه دانست.
سخنگوی وزارت صمت با اشاره به واردات ۱۰۰ هزار دستگاه خودرو در ۳ ماه پایانی سال، گفت: وزارت صمت برای تنظیم بازار خودرو برنامه‌های متعددی دارد که به زودی اعلام خواهد شد.
معاملات بازار توافقی ارز در ایستگاه پایانی هفته، با نوسان افزایشی شاخص ارزی همراه بود. این در حالی است که در این روز، بیش از 12 میلیون دلار به صورت توافقی معامله شده است.
معاملات ارز به صورت توافقی در آخرین روز هفته با نوسان محدود دلار و یورو همراه شد. این در حالی است که در پایان بازار امروز، بیش از ۷ میلیون و ۶۰۰ هزار اسکناس دلار معامله شده است.
در معاملات امروز بازار توافقی ارز، بیش از یازده میلیون دلار معامله شد.
مدیرعامل شرکت ایران خودرو خراسان گفت: در راستای اهداف گروه صنعتی در زمینه تنوع تولیدات، محصول جدیدی از خانواده خودروهای شاسی بلند هایما به مرحله تولید انبوه رسید.
با پایان فعالیت بازار توافقی ارز در ساعت ۱۸ امروز، بهای هر اسکناس دلار آمریکا با کاهش ۰.۵۵ درصدی نسبت به روز کاری قبل روبرو شد.
معاملات بازار ارز توافقی امروز با رشد نسبی قیمت دلار و یورو مواجه شد. این در حالی است که نرخ دلار غیر‌رسمی نیز همچون روز قبل، در محدوده نیمه دوم کانال ۳۰ هزار تومانی به نوسان پرداخت.
با پایان فعالیت بازار توافقی ارز در ساعت ۱۸ امروز (دوشنبه ۷ شهریورماه ۱۴۰۱)، بهای هر اسکناس دلار آمریکا با افزایش ۰.۲ درصدی نسبت به روز قبل مواجه شد.
امروز مطالبی همچون افزایش دامنه نوسان به ۷ درصد از روز دوشنبه هفته آینده، افزایش قیمت سکه به دلیل رشد نرخ دلار، رشد نسبی دلار در بازار توافقی پایان هفته، چه کنیم که چند سال دیگر دوباره به این وضعیت دچار نشویم؟، پیش بینی بورس در شهریور ماه سال جاری، چرا قیمت بیت کوین کاهش یافت؟، تحلیل تکنیکال نماد وبملت + فیلم؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
با پایان فعالیت بازار توافقی ارز در ساعت ۱۸ امروز (شنبه ۲۹ مردادماه ۱۴۰۱)، بهای هر اسکناس دلار آمریکا با کاهش ۲.۹۹ درصدی نسبت به روز قبل همراه شد.
با پایان فعالیت بازار توافقی ارز در ساعت ۱۸ امروز (چهارشنبه ۲۶ مردادماه ۱۴۰۱)، بهای هر اسکناس دلار آمریکا همچون روز قبل، در کانال بیست و هشت هزار تومانی قیمت گذاری شد.
دغدغه اصلی وزارت نفت تأمین بنزین مورد نیاز کشور بوده و تنها محموله صادراتی از سوی وزارت نفت به قیمت ۷۰ سنت مربوط به فروردین‌ماه امسال و در رینگ صادراتی بورس انرژی بوده است.
تیم های لیگ برتر و لیگ یک هر فصل پیش از شروع بازی ها می بایست در مرکز ایفمارک حاضر شوند و تست پزشکی بدهند و این حضور درآمدهایی را نصیب این مرکز می کند.
شاخص کل بورس سه شنبه ۱۷ خرداد ۱۴۰۱ در نهایت با افزایش ۱۰۷۸ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۵۱۵ هزار و ۳۸۷ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۸ خرداد ۱۴۰۱ را بخوانید.
سرپرست معاونت امور آزمون‌های سازمان سنجش آموزش کشور با تشریح انجام مصاحبه های آزمون دکتری سال ۱۴۰۱ از تغییرات شیوه مصاحبه ها به حضوری و پیش بینی تمهیدات برگزاری مصاحبه ها خبر داد.
ویتامینی که مصرف آن باعث تهوع می‌شود
هوای پایتخت برای گروه‌های حساس ناسالم شد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ