حجت الاسلام و المسلمین حسینی رییس کل دادگستری استان کردستان در مورد فوت مشکوک فردی به نام فواد محمدی در ناآرامی‌های شهرستان کامیاران اظهار کرد: بنابر تحقیقات اولیه صورت گرفته، این شخص در جریان اغتشاشات روز ۲۴ آبان ماه و از فاصله ۲۰ متری با گلوله جنگی کشته شده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس کل دادگستری استان کردستان بر لزوم بررسی دقیق و کارشناسی موضوع آتش سوزی جنگل‌های شهرستان مریوان در جهت شناسایی مقصرین احتمالی این حادثه تاکید کرد.
رییس کل دادگستری استان فارس گفت: وابستگی سازمانی و عضویت یکی از متهمین این پرونده به فراجا در طی شدن سیر قانونی پرونده تأثیری نخواهد داشت. ‏ ‏مجموعه کافی شاپ باغ نارنجستان با دستور قضایی پلمب شد. ‏
رییس کل دادگستری کردستان درباره اعدام: میانجیگیری و وساطت خیرین برای بخشش نامبرده به نتیجه نرسید و اولیاء دم حاضر به رضایت نشدند و حکم قصاص وی صبح امروز در زندان سنندج اجرا شد.
رئیس کل دادگستری البرز با بیان اینکه توزیع الکل تقلبی در کرج تاکنون باعث فوت ۱۵ و مسمومیت ۱۸۰ نفر شده است، از دستگیری یکی از متهمان اصلی این پرونده در یکی از استان‌های جنوب غربی خبر داد.
رییس کل دادگستری استان تهران تعداد افراد عفو شده در استان تهران در قالب عفو گسترده بهمن‌ماه سال قبل را ۱۵ هزار نفر اعلام کرد.
این فرد سال ۹۱، تسهیلات ارزی برای واردات کالا از یکی از بانک‌های استان دریافت کرد، اما با ارائه گزارش‌های جعلی، تسهیلات دریافت شده را به جای واردات کالا، صرف امور شخصی خود کرده است.
رییس کل دادگستری کردستان گفت: این افراد مبالغی در قالب رشوه در حدود ۲۰ میلیارد تومان به صورت مستقیم یا با واسطه در پرونده‌های تخلفات ساخت و ساز دریافت کرده اند.
حسین حسینی رئیس‌کل دادگستری استان کردستان از بازداشت شهردار و چند مدیر شهرداری مریوان با اتهام ارتشاء و تحصیل مال نامشروع خبر داد. وی افزود: طبق تحقیقات صورت گرفته تاکنون، این افراد مبالغی را از اشخاصی که دارای ساخت و ساز غیرمجاز و بدون پروانه در سطح شهر و یا تغییرکاربری غیرمجاز در حریم شهر بودند دریافت کرده‌اند.
القاصی‌مهر گفت: تاکنون دستگاه‌های متولی در رفع نواقص و پیگیری مشکلات اعلام شده اقدامات مناسبی را برای خدمت‌رسانی به مردم و حسن انجام وظایف خود داشته‌اند و ضمن پیگیری موضوعات، گزارش اقدامات خود را به شورای پیشگیری از وقوع جرم دادگستری استان تهران ارائه کرده‌اند.
سنندج - رئیس کل دادگستری کردستان از سفر حجت‌الاسلام والمسلمین اژه ای رئیس قوه قضائیه به سنندج خبر داد.
رئیس‌کل دادگستری استان کردستان از شناسایی و دستگیری ۵ نفر از افرادی که اقدام به شایعه‌سازی و دروغ پراکنی در خصوص مسمومیت دانش آموزان در مدارس می‌کنند، خبر داد.
حسینی ضمن هشدار جدی به افرادی که قصد تشویش اذهان عمومی و بازی با افکار عمومی را دارند، عنوان کرد: دستگاه قضائی با افرادی که در این جهت اقدام به شایعه‌پراکنی می‌کنند، به هیچ وجه اغماض و مماشات نخواهد داشت و قاطعانه با این دسته از افراد برخورد خواهد کرد.
رئیس‌کل دادگستری استان کردستان افزود: بلافاصله پس از این اتفاق و با شکایت اولیا دم و ورود دادستان عمومی و انقلاب سقز، پرونده قضایی در شعبه بازپرسی دادسرای سقز تشکیل و مامور انتظامی با قرار متناسب بازداشت و روانه زندان شده است.
رئیس کل دادگستری استان کردستان از دستگیری و تعقیب قضایی مدیرکل اداره استاندارد استان، به اتهام ارتکاب جرایم ارتشاء و اختلاس خبر داد.
رئیس کل دادگستری استان کردستان بیان کرد: برای این شخص در شعبه اول بازپرسی دادسرای کامیاران پرونده تشکیل شد و وی ضمن حضور در شعبه بازپرسی، به شلیک به سمت مامورین اقرار و اذعان کرده که اسلحه را از فرد دیگری دریافت کرده که آن فرد نیز با دستور قضایی بازداشت شده است.
رئیس کل دادگستری استان کردستان بیان کرد: برای این شخص در شعبه اول بازپرسی دادسرای کامیاران پرونده تشکیل شد و وی ضمن حضور در شعبه بازپرسی، به شلیک به سمت مامورین اقرار و اذعان کرده که اسلحه را از فرد دیگری دریافت کرده که آن فرد نیز با دستور قضایی بازداشت شده است.
رئیس کل دادگستری استان کردستان در رابطه فوت فردی به نام برهان کرمی توضیحاتی داد.
رئیس دادگستری کردستان نوشت: خبر مجروح شدن هستی حسین پناهی، دختر ۱۶ ساله اهل دهگلان توسط ماموران صحت ندارد؛ او خودش را از مینی بوس به پایین پرت کرده است.
رئیس کل دادگستری استان کردستان از صدور کیفرخواست برای ۱۱۰ بازداشتی ناآرامی‌های اخیر در این استان خبر داد.
رئیس کل دادگستری کردستان گفت: تحقیقات مقدماتی ۱۱۰ نفر از متهمین پرونده مربوط به اغتشاشات اخیر در استان در دادسرا به پایان رسیده است و با صدور کیفرخواست برای رسیدگی به دادگاه ارسال شد.
رئیس کل دادگستری استان کردستان افزود: به رئیس و مستشار شعبه دادگاه کیفری یک استان تاکید شده تا پرونده با لحاظ اصل اتقان و در کوتاه‌ترین زمان ممکن مورد حکم قرار گیرد.
رئیس‌کل دادگستری استان کردستان هرگونه ناآرامی و درگیری در زندان مرکزی سنندج را تکذیب کرد.
رئیس کل دادگستری استان کردستان درباره فیلم منتشر شده در فضای مجازی مبنی بر کشته شدن یک شهروند در داخل خودرو در سنندج گفت: در این رابطه پرونده قضایی تشکیل شده است.
اطلاعیه روابط عمومی دادگستری کردستان: حسب تحقیقات اولیه بازپرس دادگستری مریوان، در تاریخ ۱۴ شهریورماه سال جاری یکی از اراذل و اوباش این شهر، اقدام به گروگانگیری و قصد تعرض به یک زن ۳۶ ساله به هویت «شلیر رسولی» اهل روستای چشمیدر از توابع شهرستان سروآباد را می‌نماید و وی را از طبقه دوم ساختمان به پایین پرت می‌کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ