روز دوم دور نهایی مرحله گروهی امروز با برگزاری چهار دیدار پشت سر گذاشته خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
علی خطیر روز گذشته بعد از حضور در کمپ حجازی در یک برنامه ی غیر قابل پیش بینی با تماشاگران استقلال مواجه شد.
اعضای تیم مس رفسنجان بعد از 5 روز تمرینات دونوبتی و فشرده به اردوی خود در سرچشمه خاتمه دادند.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه گفت: نخستین جلسه کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه برای اصلاح و بررسی آئین نامه داخلی کمیسیون تلفیق برگزار شد.
سخنگوی کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه جزئیات برگزاری جلسات این کمیسیون را تشریح کرد.
سرمربی تیم فوتبال امید بررسی شرایط کمی و کیفی و نحوه اجرای اردوی پیش‌روی این تیم را آغاز کرد.
نحوه اجرا و مشارکت مشترکان برق در نخستین روز اجرای طرح پاداش مشترکان خانگی برق با حضور دو تن از مدیران ارشد صنعت برق کشور در برنامه گفت‌وگوی ویژه خبری رسانه ملی مورد بررسی قرار گرفت.
ژوزه مورایس و سایر اعضای کادر فنی سپاهان چند روز پس از دیدار برابر مس کرمان ایران را برای استراحت ترک کردند.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به بررسی برنامه‌های لیگ و تیم ملی در نشست با مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ گفت: اگر شرایط فراهم شود برای اولین بار برنامه یکساله می دهیم.
سرمربی تیم ملی فوتبال ایران با اشاره به بررسی برنامه‌های لیگ و تیم ملی در نشست با مسئولان فدراسیون و سازمان لیگ گفت: اگر شرایط فراهم شود برای اولین بار برنامه یکساله می دهیم.
کمیته مسابقات سازمان لیگ برای اعلام برنامه ادامه لیگ برتر منتظر تعیین سرمربی جدید تیم ملی فوتبال است.
رئیس سازمان برنامه و بودجه از برگزاری اولین جلسه ارائه کلیات برنامه هفتم توسعه خبر داد.
یک مقام سعودی برای اولین بار به اظهار نظر درباره برنامه ساخت موشک بالستیک این کشور پرداخت.
فضانورد آمریکایی نیکول مان و کویچی واکاتا فضانورد ژاپنی روز جمعه از ایستگاه فضایی بین المللی خارج شدند و کار بر روی نصب دو سکو را به عنوان بخشی از یک آرایه خورشیدی برنامه ریزی شده آغاز کردند. کار آن‌ها نصب براکت‌های پشتیبانی برای پنل‌های خورشیدی کوچکی بود که تابستان امسال راه اندازی می‌شوند. نیکول مان اولین زن بومی آمریکایی در فضا است و از ناسا است و فضانورد ژاپنی از آژانس اکتشافات هوافضای ژاپن است.
بیست و هشتمین دوره مسابقات هندبال قهرمانی مردان جهان در حالی از روز پنجشنبه در لهستان آغاز می شود که تیم ایران در اولین گام به مصاف تیم شیلی خواهد رفت.
مسابقات هندبال قهرمانی جهان به میزبانی مشترک سوئد و لهستان از ۲۱ دی آغاز می‌شود و شیلی اولین حریف تیم ملی ایران در این مسابقات خواهد بود.
سازمان فضایی ایران در اولین روز کاری پس از تصویب برنامه ۱۰ ساله فضایی، روند اجرای این برنامه را آغاز کرد.
بر اساس دستورات داده شده، ارتش روسیه تلاش می‌کرد با استفاده از موضع تهاجمی از تلفات طولانی در میدان‌های نبرد جلوگیری کند. از دیگر اهداف این برنامه، غافلگیر کردن دشمن با قدرت آتش بسیار زیاد، بی‌ثبات کردن رهبری اوکراین و هموار کردن شرایط الحاق این کشور به روسیه تا ماه مرداد بوده است. بر اساس این برنامه، روسیه در صدد بود در مدت ۱۰ روز کنترل سراسر اوکراین را در دست گیرد.
ژاپن در صورت پیروزی در بازی امروز می تواند در آستانه رقم زدن یک صعود تاریخی به دور حذفی جام جهانی قرار بگیرد.
در روز پنجم جام جهانی ۲۰۲۲ قطر ۴ دیدار برگزار خواهد شد و برزیل و پرتغال هم اولین‌ بازی‌های شان در جام جهانی را برگزار می‌کنند.
رقابت های تکواندو قهرمانی جهان در حالی به میزبانی مکزیک برگزار خواهد شد که نماینده وزن ششم به عنوان اولین نماینده ایران به دیدار رقبای خود می رود.
رقابت های تکواندو قهرمانی جهان در حالی به میزبانی مکزیک برگزار خواهد شد که نماینده وزن ششم به عنوان اولین نماینده ایران به دیدار رقبای خود می رود.
به نظر می‌رسد دولت سیزدهم و اتاق فرماندهی اقتصادی دولت باید برای صبح روز توافق برنامه ریزی داشته باشد و برای شوک‌های انتظاری اولیه تا ورود ارز به اقتصاد کشور آماده باشد.
سرپرست دفتر فناوری اطلاعات و ارتباطات وزارت آموزش و پرورش گفت: به منظور حفظ عدالت در ورود اطلاعات و جلوگیری از افزایش بیش از حد بار سامانه، اینگونه برنامه ریزی کرده‌ایم که هر رقم کدملی از سمت راست (اولین رقم سمت راست کد ملی) ۲.۵ روز کاری برای ثبت نام فرصت داشته باشد و امروز از صفر شروع می‌شود تا به کد ۹ برسیم. جدول زمانبندی مشخص شده است. با این حال پس از اتمام این زمان نیز فرصت دوباره‌ای به همه همکاران که موفق به ثبت نام نشده‌اند داده می‌شود و جای استرس و نگرانی نیست.
ویژه برنامه «مزد اخلاص» روایت حضور رهبر معظم انقلاب اسلامی در منزل شهید همدانی است که به فاصله چند روز بعد از شهادت ایشان انجام شد. برای اولین بار امشب ساعت ۲۲ از شبکه یک سیما پخش خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ