آزادکار وزن ۵۷ کیلوگرم ایران در نخستین مبارزه خود در رقابت‌های قهرمانی جهان مقابل حریفی از چین شکست خورد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
دیدار تدارکاتی پرسپولیس مقابل فجرسپاسی با پیروزی ۳-۱ تیم شیرازی به پایان رسید.
تیم ملی والیبال ایران در اولین روز هفته دوم رقابت‌های لیگ ملت‌ها با نتیجه ۳ بر صفر موفق به شکست آلمان شد.
النجمه بحرین در اولین بازی روز چهارم جام باشگاه‌های آسیا در مصاف با نیروی زمینی شهید شاملی به پیروزی رسید.
در روز ششم مسابقات جهانی تکواندو در باکو، هر دو نماینده ایران اولین مبارزه خود را با پیروزی پشت سر گذاشتند.
مادرید سی اف اف کار بزرگی انجام داد و یک شکست به تیم زنان بارسلونا تحمیل کرد.
در دومین روز از مسابقات بوکس قهرمانی جهان نماینده وزن ۸۰ کیلوگرم ایران مقابل حریفش شکست خورد.
بوکسور وزن 57 کیلوگرم کشورمان در در اولین دیدار خود در میدان جهانی موفق شد نماینده بوتسوانا را مقتدرانه شکست دهد و به مرحله بعد راه پیدا کند.
بوکسور وزن 57 کیلوگرم ایران در اولین دیدار خود در میدان جهانی موفق شد نماینده بوتسوانا را مقتدرانه شکست دهد و به مرحله بعد راه پیدا کند.
3 بدمینتون باز کشورمان در اولین روز مسابقات قهرمانی 2023 آسیا با شکست مقابل حریفان خود از دور رقابت‌ها کنار رفتند.
دومین روز از سی و سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا با مبارزه پنج فرنگی کار ایران با رقیبانشان آغاز شده است.
دومین روز از سی و سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا با مبارزه پنج فرنگی کار ایران با رقیبانشان آغاز شده است.
دومین روز از سی و سومین دوره رقابت های کشتی فرنگی بزرگسالان قهرمانی آسیا با مبارزه پنج فرنگی کار ایران با رقیبانشان آغاز شده است.
یزدانی بعد از شکست در فینال مسابقات جهانی 2022، در لیگ برتر تیم بانک شهر را همراهی کرد، اما در تیم اعزامی به جام جهانی حضور نداشت تا مسابقات رنکینگ‌دار زاگرب، اولین میدان رسمی او پس از 138 روز دوری از مسابقه باشد.
امروز مطالبی همچون تعرفه واردات خودرو‌های خارجی چند درصد شد؟، عرضه اولیه بزرگترین هلدینگ لوازم خانگی، خودرو‌های ایران خودروو سایپا چقدر شد؟، ثبت افزایش سرمایه ۱۰۸ درصدی دبالک، فرغون ۴ برابر خودرو افزایش قیمت داشته است، این سهم بیمه‌ای ۲۷۹ ریال سود تقسیم کرد، رکورد درآمدی این نماد در دی‌ماه شکست؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
رئال مادرید پس از اولین شکست سال 2023 که روز گذشته برابر ویارئال متحمل شد، بازی‌های دشواری را در ماه ژانویه پیش رو دارد.
فولاد خوزستان در هفته پانزدهم رقابت‌های لیگ برتر در یک بازی دشوار و خارج از خانه موفق شد آلومینیوم اراک را یک بر صفر شکست دهد.
روز گذشته و در چارچوب هفته دوازدهم لیگ برتر، صنعت نفت موفق شد در ورزشگاه وطنی، نساجی را شکست دهد و دومین پیروزی فصل خود را جشن بگیرد.
این اولین بار نیست که فوتبال ایران در قطر و در روز نخست یک رقابت، با درد شکستی سنگین هم‌آغوش می‌شود.
غیبت سردار آزمون در بازی تمرینی تیم ملی با تونس ،چهار روز مانده به اولین مسابقه جام جهانی همه را نگران کرده است.
تیم فوتبال استقلال روز چهارشنبه موفق شد نساجی را در کرمان شکست دهد تا اولین جام این فصل را به خانه ببرد اما کاپ قهرمانی این تیم در اختیار بهزاد غلامپور قرار گرفت.
در معاملات امروز و در سومین روز معامله سهام پورشه قیمت سهام این شرکت بزرگ خودروسازی به زیر قیمت عرضه اولیه رسید.
لیدزیونایتد با این برد ۷ امتیازی شد و به رده دوم جدول رده‌بندی لیگ برتر انگلیس صعود کرد. شاگردان توماس توخل هم با قبول اولین شکست فصل خود با ۴ امتیاز در رده دورازدهم جدول ایستاده‌اند.
استقلال در اولین روز لیگ در خانه دو گل خورد و با همین نتیجه به رتبه آخر جدول لیگ برتر ۲۲ رفت. شروعی تلخ و ناامید‌کننده با ساپینتو بعداز فصلی بدون شکست با مجیدی!
تهران با ۲۳ مفقودی در صدر قرار دارد و استان‌های مازندران ۱۲، یزد چهار، خراسان رضوی سه، سمنان ۲، چهارمحال بختیاری یک نفر مفقود شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ