این تیم آسیایی قرار است پیش از شروع رقابت‌های جام جهانی و در روز پنجشنبه، ۱۷ نوامبر (۲۶ آبان) یک دیدار دوستانه با کانادا برگزار کند، اما با توجه به قوانین فیفا اجازه برگزاری این دیدار را در کشور قطر ندارد و دو تیم برای برگزاری این بازی، راهی دبی خواهند شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اولین گل بیست و سومین دوره رقابتهای لیگ برتر در دیدار تیم های نساجی و پیکان به ثمر رسید.
قوانینی که سازمان لیگ و فدراسیون فوتبال برای کنترل رقم قرارداد فوتبالیست‌ها می‌گذارند نه تنها قابلیت اجرا و نظارت را ندارد بلکه باعث به وجود آمدن انواع قرارداد‌های زیرمیزی می‌شود.
جام جهانی فوتبال زنان برای اولین بار به میزبانی دو کشور برگزار می‌شود. استرالیا و نیوزلند میزبان مسابقات امسال هستند که تا ۲۰ آگوست برگزار می‌شود. همچنین این اولین باری است که در این رویداد ۳۲ تیم از ۲۴ تیم حضور دارند. هشت کشور برای اولین بار در جام جهانی زنان حضور دارند: هائیتی، مراکش، پاناما، فیلیپین، پرتغال، جمهوری ایرلند، ویتنام و زامبیا. جام جهانی فوتبال زنان از سال ۱۹۹۱ به این سو، هر چهار سال یک بار برگزار شده است. در هشت دوره پیشین این تورنمنت، آمریکا چهار بار، آلمان دو بار و نروژ و ژاپن نیز هر کدام یک بار به مقام قهرمانی رسیده‌اند.
باشگاه استقلال در اطلاعیه ای اعلام کرد: اولین جلسه‌ی تمرینی پیش‌فصل تیم فوتبال استقلال برای حضوری قدرتمند در لیگ آتی در شرایطی برگزار شد که اتفاقاتی تلخ، ایجاد شده توسط برخی از افراد معلوم‌الحال کام هواداران باشگاه بزرگ استقلال را تلخ کرد.
بررسی‌های اولیه تیم جنایی حکایت از آن داشت، احتمالا این دختر و پسر جوان به دلیل مسمومیت به کام مرگ فرو رفتند اما پس از تحقیقات میدانی ماموران پلیس ماموریت یافتند تا با اقدامات فنی و اطلاعاتی درباره علت این حادثه تحقیق کنند.
بازیکنی که گل دوم ایران برابر کنیا را به ثمر رساند، پیراهنش را به بانوان حاضر در ورزشگاه اهدا کرد.
امیر قلعه‌نویی تا ساعاتی دیگر باید اولین ترکیب خود را برای مصاف با روسیه مشخص کند.
جوایز ۳۲ تیم حاضر در جام جهانی مشخص شد و تیم ملی ایران ۹ میلیون دلار (۳۰۰ میلیارد تومان) خواهد گرفت.
چهار تیم حاضر در مرحله نیمه نهایی بیست و دومین دوره رقابتهای فوتبال جام جهانی، از شش بازیکن تیم پرافتخار آلمان استفاده می کنند.
با برگزاری دو دیدار از گروه چهارم بیست و دومین دوره رقابتهای جام جهانی ۲۰۲۲ قطر، تکلیف دو تیم صعودکننده از این گروه مشخص شد.
تیم ملی فوتبال ایران پس فردا در اولین بازی گروهی مصاف با انگلیس را تجربه خواهد کرد. سخت ترین بازی در گروه B.
۱۰ تیم از اروپا و‌ آمریکا مدعیان اصلی قهرمانی در جام جهانی قطر هستند. تیم‌هایی با ستاره‌های نامی و البته جذاب.
تیم فوتبال استقلال روز چهارشنبه موفق شد نساجی را در کرمان شکست دهد تا اولین جام این فصل را به خانه ببرد اما کاپ قهرمانی این تیم در اختیار بهزاد غلامپور قرار گرفت.
وینفرد شفر سرمربی باسابقه آلمانی در آستانه قبول هدایت یک تیم اماراتی قرار گرفته است.
پیام نیازمند و محمدرضا اخباری دو دروازه بان دعوت شده به اردوی تیم ملی هستند که پیش بینی می شود یکی از آنها تا پیش از اعزام تیم ملی به کشور قطر از جمع ملی‌پوشان خداحافظی کند.
تیم فوتبال استقلال در حالی عصر جمعه به مصاف آلومینیوم اراک خواهد رفت که باید دید در سیستم چرخشی ساپینتو این بار نوبت کدام مدافع چپ استقلال است که در ترکیب اولیه قرار بگیرد.
با اعلام پاداش باشگاه‌ها از جام جهانی، اهمیت داشتن نماینده بیشتری در تیم‌ملی بیشتر از گذشته می‌شود.
مسئولان فدراسیون در هفته‌های اخیر از یکی از کشور‌های حاشیه خلیج فارس به عنوان آخرین حریف تدارکاتی شاگردان کارلوس کی‌روش پیش از حضور در جام‌جهانی نام برده‌اند.
مجتبی حسینی می گوید پیکان و آلومینیوم قدر فرصت‌هایشان را نداستند و بازی مساوی شد.
این مرور صحنه‌های جنجالی این هفته لیگ برتر ایران است که با اعتراض شدید تیم‌ها همراه بود.
تیم ملی با هدایت کارلوس کی روش اولین بازی را در برابر اروگوئه و در استادیوم تیم دسته دومی سنت پولین برگزار خواهد کرد.
تیم جوانان ایران در اولین بازی مقدماتی جام ملت های آسیا موفق شد تیم قرقیزستان را با یک گل شکست داد.
کدام تیم ایرانی لیگ امسال ۶۰۰میلیارد خرج کرده؟!
نخستین گروه از تیم های مختلف ورزشی ایران جهت حضور در پنجمین دوره بازیهای همبستگی کشورهای اسلامی صبح امروز عازم قونیه شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ