رشت- رئیس اداره نظارت بر حیات وحش محیط زیست گیلان با اشاره به فرود گروهی از پرندگان مهاجر در تالاب های استان گفت: پیش بینی شده امسال حدود ۲۶۰ هزار پرنده مهاجر به گیلان سفر کنند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناسان معتقدند اگر رکود بازار مسکن تا پایان شهریور ادامه پیدا کند ـ که به احتمال زیاد اینگونه خواهد بود ـ این بازار اولین مرحله از ورود به فاز رکود را سپری کرده و برای آینده آن از بین 3 فرضیه‌ رکود تورمی، رکود غیرتورمی و ثبات قیمت همراه با رونق تدریجی معاملات، گزینه سوم محتمل‌تر خواهد بود.
صاحبنظران اقتصادی پیش‌بینی کردند که رشد تشکیل سرمایه در سال ۱۴۰۲ در سطح یک درصد و در حدود سال گذشته خواهد بود. با توجه به عدم سرمایه‌گذاری کافی در یک ­دهه گذشته، بخشی از زیرساخت‌های کشور با استهلاک بسیار زیادی روبه‌رو بوده و به مرحله فرسودگی رسیده‌اند. فراهم شدن زمینه‌های ثبات اقتصادی و وجود تصویر روشن از آینده اقتصادی، تسهیل فضای کسب‌وکار، ثبات قوانین و مقررات، حکمرانی مطلوب اقتصادی، مبارزه با فساد اقتصادی و... می‌تواند باعث افزایش نرخ رشد تشکیل سرمایه از پیش‌بینی فعلی شود.
گروهی از محققان با بررسی میزان عجیب و غریب بودن مدار بیش ۱۵۰ سیاره که دور ستاره های کوتوله M مدار می زنند، پیش بینی کردند حدود یک سوم سیارات کهکشان راه شیری احتمالا آب مایع در خود دارند.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی، در روز جمعه و هفته پیش رو، شاهد ورود سامانه بارشی جدید و گردوغبار در برخی از استان ها خواهیم بود.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی، در روز جمعه و هفته پیش رو، شاهد ورود سامانه بارشی جدید و گردوغبار در برخی از استان ها خواهیم بود.
حوزه هایی خارج از دسترسی هوش مصنوعی وجود دارند. کارهای کارگران یقه آبی مانند حوزه ساخت و ساز ساختمانی و کشاورزی که حدود 20 درصد از تولید ناخالص داخلی بخش ثروتمند جهان را تشکیل می دهند از این دست هستند. هوش مصنوعی نمی تواند کار فردی که مارچوبه می چیند را انجام دهد و برای آن فرد نیز فایده ای نخواهد داشت.
کارشناس بازار سرمایه گفت: نمادهایی که با قدرت بالایی و قفل در صف‌ها در حال حرکت هستند صرفاً در حال حاضر گزینه‌های مناسبی برای ورود نخواهند بود.
حداد عادل: وقتی در قانون اساسی برای حل مسائل کشور ساز و کار‌های قانونی پیش بینی شده و وجود دارد و آن ساز و کار‌ها استقرار پیدا کرده اند، چه دلیلی دارد ما مسائل را اینطور، مسائلی که حل آن‌ها احتیاج به بحث‌های کارشناسی و دقیق و ظریف دارد، این‌ها را به رفراندوم بگذاریم، این مسائل در هر سطحی که باشند، در قانون اساسی ما جایگاه تصمیم گیری آن مشخص است، رفراندوم روال عمومی و متعارف اداره کشور‌ها در هیچ جای دنیا نیست، رفراندوم در کشور‌ها یک امر استثنایی است، حالا ممکن است در یک کشوری بیشتر رفراندوم کنند و در یک کشوری کمتر، اما به صورت کلی، رفراندوم در کشور‌ها وقتی پیش می‌آید که سازوکار‌های موجود جواب گو نباشد.
امیر قاسمی اظهار داشت: همچنین ۱۱ غرفه استقبال از مسافران نوروزی نیز در مبادی ورودی شهر تهران از جمله فرودگاه امام خمینی (ره)، فرودگاه مهرآباد، پایانه‌های شرق، جنوب، غرب و بیهقی، ایستگاه راه‌آهن، محور‌های ورودی قم، کرج و خاوران و بوستان مسافر پیش‌بینی شده است که در این غرفه‌ها علاوه بر ارایه خدمات راهنمایی به مسافران، برنامه‌های فرهنگی و جشن اجرا می‌شود.
تربت حیدریه ـ رئیس اداره میراث فرهنگی و صنایع دستی و گردشگری تربت‌حیدریه از پیش بینی ورود ۵۰۰ هزار نفر گردشگر به این شهرستان خبر داد.
مشهد - استاندار خراسان رضوی گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های انجام شده، در حال آماده شدن برای استقبال از حدود ۱۰ میلیون زائر نوروزی هستیم.
اینکه سرنوشت سد‌های ترکیه و سوریه چه خواهد شد، هنوز مشخص نیست؛ اما با توجه به سوابق قبلی کشور‌ها در کنترل سد‌های آسیب‌دیده به نظر می‌رسد امکان حفظ و نگهداری آن‌ها وجود داشته باشد تا از بروز فاجعه‌ای دیگر جلوگیری شود، اما باید گفت که شکستن سد هم تا حدودی شبیه به زلزله غیر قابل پیش‌بینی است و برای مشاهده سرنوشت این سد‌ها باید منتظر بمانیم.
باباخانی پیش بینی کرد که درحدود هزار و ۵۰۰ تشکل و ۶ هزار نفر از اعضای تشکل‌ها در این دوره شرکت کنند، ولی با توجه با استقبال فعالان فرهنگی و مسئولان هیات ها، سازمان هیات و تشکل‌های دینی جوابگوی همه درخواست‌ها نیست. وی در این زمینه گفت: اگرچه حدود صد هزار هیات در سراسر کشور وجود دارد، ولی بسیاری از این هیات‌ها به صورت مناسبتی مانند ایام محرم برنامه دارند. در حدود ۴۰ هزار هیات نیز به صورت مستمر برگزار می‌شود که بسیاری از این هیات‌ها برنامه‌های هفتگی مانند برگزاری زیارت عاشورا دارند.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: سامانه بارشی جدید طی امروز از مرزهای غربی کشور وارد می‌شود.
کارشناسان امنیت سایبری درباره افزایش حملات سایبری دولتی، توسعه فضای ابری و امکان ورود بازیگران مخرب و پیکربندی‌های نادرست ابری در سال ۲۰۲۳ هشدار دادند.
سال گذشته (۲۰۲۲)، سالی نزولی برای ارزهای دیجیتال بود؛ بازار رمزارزهای دیجیتال حدود ۷۵ درصد از دست داد و بسیاری از تحلیلگران امیدوارند که در سال ۲۰۲۳ قیمت بهتری برای ارزهای دیجیتال وجود داشته باشد.
سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور را طی روزهای آینده اعلام کرد.
به‌تازگی مسئولان شهری نسبت به سهم موتورسیکلت‌ها در آلوده‌ترشدن هوای پایتخت هشدار داده‌اند. به گفته آن‌ها در سال ۹۶ یک‌میلیون‌و ۵۰۰ هزار موتورسیکلت فرسوده وجود داشت که در‌حال‌حاضر به دو میلیون دستگاه افزایش پیدا کرده و پیش‌بینی می‌شود در سال ۱۴۰۲ به حدود دو‌میلیون‌و ۴۰۰ هزار دستگاه برسد.
رشت- رئیس اداره نظارت بر حیات وحش محیط زیست گیلان با اشاره به فرود گروهی از پرندگان مهاجر در تالاب های استان گفت: پیش بینی شده امسال حدود ۲۶۰ هزار پرنده مهاجر به گیلان سفر کنند.
مدیر کل حوزه ریاست سازمان نوسازی مدارس کشور گفت: پیش بینی می کنیم تا مهر ۱۴۰۲ حدود ۱۵ هزار کلاس درس جدید آماده بهره‌برداری و تحویل به ادارات آموزش و پرورش شود.
مشهد ـ معاون هماهنگی و مدیریت امور زائران استاندار خراسان رضوی گفت: پیش بینی می‌شود خراسان رضوی و شهر مشهد طی دهه پایانی ماه صفر امسال میزبان حدود ۷ میلیون زائر باشد.
اهواز- مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: در سال جاری پیش بینی می‌شود که ۱۱۰ هزار دانش‌آموز به پایه اول ابتدایی در مدارس خوزستان وارد شده و آموزش ببینند.
WATCH 3 Pro 2022 هوآوی به سیستم ناوبری ساعت مستقل خود توسعه یافته هوآوی مجهز شده است. این سیستم به دوچرخه سواران و دوندگان درون شهر امکان ردیابی مکان فعلی خود را می‌دهد. این ساعت هوشمند از عملکرد ECG پشتیبانی خواهد کرد. این عملکرد وضعیت سلامت کاربران که شامل ضربان قلب و سطح فشار خون است را با سرعت و دقت بالا ردیابی می‌کند.
در ۸ روز نخست پذیره‌نویسی سهام دو باشگاه استقلال و پرسپولیس به‌ترتیب ۲۲۷ و ۲۶۲میلیارد تومان از سهام این دو باشگاه فروخته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ