کارشناسان امنیت سایبری درباره افزایش حملات سایبری دولتی، توسعه فضای ابری و امکان ورود بازیگران مخرب و پیکربندی‌های نادرست ابری در سال ۲۰۲۳ هشدار دادند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سازمان هواشناسی وضعیت جوی مرزهای غربی کشور و عتبات عالیات را اعلام کرد.
پیش بینی می شود فردا معاملات بازار سرمایه با وضعیت مثبت در صنعت خودرویی آغاز شود.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی، تا آخر هفته در غالب مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف است.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی و بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری، روز پنج شنبه در اکثر مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف است.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی و بر اساس نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری، روز پنج شنبه در اکثر مناطق کشور جو پایدار و آسمان صاف است.
پنج ناحیه در شرق فرانسه در روز شنبه با پیش بینی توفان شدید در حالت هشدار قرمز- بالاترین سطح هشدار- قرار گرفتند.
انتظار می رود در نیمه اول معاملات یکشنبه عرضه صورت بگیرد البته اگر این عرضه با تقاضا پاسخ داده شود می توان به یک روند صعودی جدید در بازار امید داشت.
احتمال می رود با پرتقاضا شدن نمادهای پالایشی در معاملات یکشنبه، شاخص کل نیز وضعیت صعودی داشته باشد.
احتمال می رود با پرتقاضا شدن نمادهای پالایشی در معاملات یکشنبه، شاخص کل نیز وضعیت صعودی داشته باشد.
کارشناسان بازار سرمایه معتقدند وضعیت بازار سرمایه در روز شنبه احتمالا نوسانی مثبت خواهد بود.
کارشناسان بازار سرمایه معتقدند وضعیت بازار سرمایه در روز شنبه احتمالا نوسانی مثبت خواهد بود.
بنابر اعلام مرکز ملی پیش بینی و مدیریت بحران هوا، آسمان کشور از پنج شنبه تا دوشنبه آینده شاهد شرایط جوی متفاوتی خواهد بود
بنابر اعلام سازمان هواشناسی، وضعیت جوی کشور در هفته پیش رو دستخوش تغییراتی خواهد شد که منجر به ورزش باد و بارش در مناطق مختلف خواهد شد.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی، در روز جمعه و هفته پیش رو، شاهد ورود سامانه بارشی جدید و گردوغبار در برخی از استان ها خواهیم بود.
بنابر اعلام سازمان هواشناسی، یک سامانه بارشی از روز دوشنبه وارد کشور می‌شود.
آسمان استان تهران، در ۵ روز آینده صاف تا نیمه ابری خواهد بود.
کارشناس بازار سرمایه با بیان اینکه ۳ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۲ برای بازار سرمایه زمان خیلی خوبی خواهد بود، گفت: نباید صرفا بالارفتن نرخ ارز ملاک تصمیم‌گیری‌ ما برای خرید یا جابه‌جا کردن سهام در بازار سرمایه باشد چون تصمیم‌گیری در بازار سهام مبتنی بر اثر نرخ ارز بر خوراک شرکت‌ها و فروش آنها خواهد بود.
رییس سازمان بورس و اوراق بهادار با بیان اینکه عرضه خودرو در بورس کالا براساس مصوبه شورای عالی بورس ادامه می‌یابد، گفت: طبق برآوردهای انجام شده به نظر می رسد بازار سهام در سال ۱۴۰۱ و در روزهای پایانی سال بازدهی معقول و منطقی را در اختیار سهامداران قرار دهد.
سازمان هواشناسی وضعیت جوی کشور را طی روزهای آینده اعلام کرد.
سازمان هواشناسی اعلام کرد: به دلیل سکون نسبی جو در شهرهای صنعتی و پرجمعیت، آلودگی هوا و انباشت آلاینده‌ها تا چهارشنبه در کلان‌شهرها ادامه دارد.
آسمان استان تهران در ۵ روز آینده نیمه ابری تا ابری در بعضی ساعات همراه با بارش باران، وزش باد و در ارتفاعات مه و بارش برف و باران پیش‌بینی می شود.
اعضای کابینه سیزدهم در حاشیه جلسه امروز (چهارشنبه) نهم آذر ماه ۱۴۰۱ هیات وزیران در حیاط دولت با حضور در جمع خبرنگاران به سوالات‌شان پاسخ دادند.
بنابر پیش بینی سازمان هواشناسی، آسمان کشور در روزهای پنج شنبه و جمعه تقریبا بارانی خواهد بود و از شنبه، شرایط جوی آرام خواهیم داشت.
کارشناسان در نشست خبرگزاری مهر تاکید کردند که با توجه به پیچیدگی های سیاسی در عراق پیش بینی آینده تحولات این کشور بسیار سخت است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ