کارشناسان معتقدند اگر رکود بازار مسکن تا پایان شهریور ادامه پیدا کند ـ که به احتمال زیاد اینگونه خواهد بود ـ این بازار اولین مرحله از ورود به فاز رکود را سپری کرده و برای آینده آن از بین 3 فرضیه‌ رکود تورمی، رکود غیرتورمی و ثبات قیمت همراه با رونق تدریجی معاملات، گزینه سوم محتمل‌تر خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
امروز مطالبی همچون پایان سال مالی کدام نمادها پایان اسفند نیست؟، مدرنا و سایر واکسن فروشان در انتظار افزایش تقاضا، هفته آینده کدام نمادها مجمع برگزار می کنند؟، تحلیل تکنیکال شپنا ۱۲ مرداد ۱۴۰۲ + فیلم، سود معاملات طلا به جیب چه کسانی می رود؟، کف شاخص‌کل بورس چه عددی است؟، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، فیلتر بورس | ترین‌های بورس ایران ۱۴ تیر ۱۴۰۲ ،  سه نماد با سنگین ترین خروج پول حقیقی، کدام نماد سود بیشتری نصیب سهامدارانش کرد؟، جزییات پیشنهاد سازمان بورس برای تعدیل نرخ خوراک چه بود؟ ، ده نماد با سنگین ترین ورود پول حقیقی؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
این روز‌ها نامه افزایش نرخ خوراک پتروشیمی‌ها در ۱۷ اردیبهشت ماه غوغای در بازار سرمایه به پا کرده است و صدای سهامدار و کارشناسان را در آورده است. نامه‌ای که از شواهد پیداست که گویا از چشم همه جز عده خاصی مخفی مانده بود. در این شرایط بورس به استقبال هفته دوم تیرماه می‌رود. در گفتگو با ۵ کارشناس بازار سرمایه به پیش بینی وضعیت بورس در هفته آینده پرداخته ایم.
امروز مطالبی همچون خودروی ۵۰۰ میلیونی در بازار، قیمت لحظه‌ای دلار و یورو در بازار، بهترین سرمایه گذاری در تعطیلات سال ۱۴۰۲ چیست؟، خبری مهم برای سهامداران کگل، پذیره نویسی صندوق طلای بازار سرمایه تا چه زمانی ادامه دارد؟، مجمع سشمال ۱۴۰۱ | برنامه‌های آینده شرکت چیست؟، خبر مهم برای گروه بانکی | نرخ تسعیر ارز مشخص شد؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بورس امروز بار دیگر به دلیل حواشی بی‌پایان عرضه خودرو در بورس کالا، یکی از روزهای سخت خود را پشت سر گذاشت و شاهد نقشه‌ای یکدست سرخ‌رنگ برای تمامی صنایع بودیم. فردا بازار چگونه خواهد بود؟ آیا به آینده بازار می توان امیدوار بود؟
مدیرکل نظارت بر کالاهای اساسی وزارت جهاد کشاورزی گفت: دیروز اولین محموله وارداتی پیاز به میزان هزار تن ثبت سفارش و وارد بند جاسک شد که پیش بینی ما واردات ۵۰ هزار تن پیاز است.
فعال بازار طلا پیش‌بینی کرد: هفته آینده با توجه به ثبات قیمت ارز، در بازار طلا نوسانات افزایشی نخواهیم داشت و قیمت‌ها باثبات، کم‌نوسان و داد و ستد با توجه‌ به شاخص‌های واقعی خواهد بود.
دولت براساس لایحه بودجه سال آینده پیش بینی کرده است برای تنظیم بازار خودرو و کاهش قیمت ها در این بازار ۲ میلیارد دلار خودرو وارد شود.
معاملات توافقی ارز در دومین روز هفته با نوسان محدود نرخ دلار و یورو همراه شده است. این در حالی است که بهای دلار در بازار غیررسمی در مرز ۳۳ هزار تومانی در نوسان است.
سرحدی گفت:در صورتیکه برجام به نتیجه برسد، می‌توان پیش بینی کرد، بازار مسکن با یک افت و ریزش قیمتی سریع مواجه شود، بر این اساس با توجه به اینکه طلا و دلار اولین بازار‌هایی هستند که از احیای برجام تاثیر می‌پذیرند، می‌توان انتظار داشت که به نسبتی که دلار با افت روبرو شود، مسکن نیز در مسیر کاهش قیمت روبرو شود، از سویی به اعتقاد بنده به صورت متوسط در صورت احیای برجام با یک کاهش ۴۰ درصدی در بازار مسکن روبرو خواهیم بود.
فاطمی امین وزیر صمت در حاشیه نشست امروز هیات دولت گفت: «آیین نامه واردات خودرو در حال نهایی شدن است.» این در حالی است که در برخی خبر‌ها از قول وزیر صمت گفته شد «شنبه هفته آینده خبر قطعی واردات آن اعلام می‌شود. اما در این میان فعالان بازار پیش بینی کاهش قیمت ها در آینده نزدیک را دارند.
امروز مطالبی همچون توافق در مذاکرات برجامی چه تاثیری بر کلیت بازار خواهد داشت؟، پیش بینی قیمت دلار در روز‌های آینده / دلار توافقی کاهشی شد/ قیمت ارز مسافرتی چقدر شد؟، اخبار مهم برای بورس فردا کدامند؟ | خبری بسیار مهم برای مشمولان سهام عدالت، قیمت بیت کوین چگونه جهش یافت؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
امروز مطالبی همچون حباب سکه چقدر شد؟، مجمع دسبحا ۱۴۰۱ | افزایش سرمایه چه شد؟، بی‌اعتنایی بازار اجاره به مصوبه سران قوا، بانک مرکزی از موضع خود کوتاه آمد، عامل رکود معاملات بازار سرمایه چیست؟، ریسک بالا عامل بی‌پولی در بازار سرمایه؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
در پی اطلاع رسانی شهردار ناحیه ۸ در خصوص نشست دیوار حائل بوستان صلح و دوستی واقع در کوی دانشگاه امام حسین (ع) بر اثر بارش شدید باران در روز‌های اخیر، بازرس منطقه ۴ به‌همراه معاون فنی و عمران و رییس مسیل‌ها و قنوات منطقه در محل حادثه حضور یافت.
چارلز دی کتلائر، هافبک جوان و بلژیکی، برای نهایی کردن انتقال 35 میلیون یورویی خود به باشگاه میلان، به این شهر سفر کرده است.
تیم کشتی فرنگی ارگ ماهان قم صدرنشین لیگ کشور شد.
بسیاری از سهامداران طی پیام هایی اعلام کردند که اگر ممکن است متحد شویم و کسی سهمی نفروشد تا بورس به روند صعودی خود باز گردد. آیا این کار امکان پذیر است؟ معمای زندانی به این پرسش پاسخ می دهد و این مسئله را با ابراهیم سماوی کارشناس بازار سرمایه بررسی کردیم.
شاخص کل بورس روز دوشنبه ۹ اسفند ۱۴۰۰ در نهایت با افزایش ۲۵۸۰ واحدی بر روی کانال یک میلیون و ۲۸۱ هزار و ۸۷۲ واحد آرام گرفت. گزارش بورس امروز چهارشنبه ۱۱ اسفند ۱۴۰۰ را بخوانید.
وزیر امور اقتصادی و دارایی از پرداخت سود سهام عدالت از ٢١ اسفند ماه خبر داده است، اما با توجه به عدم واریز سود از سوی هفت شرکت، احتمال پرداخت این سود در چند مرحله قوت گرفت.
حق الزحمه مشاوران املاک که پیش از این بر مبنای درصدی از قیمت معاملاتی دریافت می‌شد، از این پس بر اساس ارزش منطقه‌ای معاملات که کمیسیون تقویم املاک سالانه تعیین می‌کند، محاسبه خواهد شد. طبق این ابلاغیه نرخ حق‌الزحمه مشاوران املاک سالانه تغییر خواهد کرد.
حمیدرضا رستگار، مشاور مالیاتی اتاق اصناف ایران با اشاره به جلسات اتاق اصناف برای اصلاح مالیات تراکنش‌ها کارتخوان‌ها، اظهار داشت: اصولا تراکنش‌هایی که با کارت‌خوان‌ها انجام می‌شود، نمی‌تواند به عنوان سندی برای مالیات اصناف درنظر گرفته شود، به بیان دیگر در همه موارد این تراکنش‌های منشا درآمدی ندارند و اعتراض ما در این رابطه نیز بر همین مبنا است.
دختر گمشده در مزرعه پیدا شد
بارش‌های بی‌سابقه و سیل آسا چند کشور عرب حوزه خلیج فارس را غافل گیر کرد؛ قطر، امارات، عربستان، کویت، عمان و بحرین، در روزهای گذشته شاهد بارش شدید باران بودند که باعث جاری شدن سیل در برخی مناطق و شهرها در این کشورها شد.
با توجه به سرعت بخشی به فرآیند تولید و عرضه خودرو و همچنین واردات خودرو در یکی دو ماه آینده، پیش بینی می‌شود در نیم سال دوم شاهد تعادل نسبی در سمت عرضه و تقاضای خودرو باشیم؛ اتفاقی که یکی از نتایج مثبت آن تعدیل قیمت‌ها و حذف دلالی از بازار خودرو خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ