باباخانی پیش بینی کرد که درحدود هزار و ۵۰۰ تشکل و ۶ هزار نفر از اعضای تشکل‌ها در این دوره شرکت کنند، ولی با توجه با استقبال فعالان فرهنگی و مسئولان هیات ها، سازمان هیات و تشکل‌های دینی جوابگوی همه درخواست‌ها نیست. وی در این زمینه گفت: اگرچه حدود صد هزار هیات در سراسر کشور وجود دارد، ولی بسیاری از این هیات‌ها به صورت مناسبتی مانند ایام محرم برنامه دارند. در حدود ۴۰ هزار هیات نیز به صورت مستمر برگزار می‌شود که بسیاری از این هیات‌ها برنامه‌های هفتگی مانند برگزاری زیارت عاشورا دارند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
باشگاه پرسپولیس مدعی است فصل گذشته تعهدات خود نسبت‌به تبلیغات محیطی را به سرانجام رسانده، اما در فصل جدید این درآمد از آنها دریغ شده است.
رئیس سازمان هیئات و تشکل های دینی تبلیغات اسلامی کشور گفت: ۹۳ هزار تشکل مذهبی و دینی به شکل مردمی در کشور فعالیت می‌کنند. وی اضافه کرد: با احتساب هیئت‌های خانگی این آمار بیشتر هم می‌شود
شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی در بیانیه‌ای تاکید کرد: اهانت به قرآن کریم، یک ستیز سازمان یافته از سوی قدرت‌های استکباری است و چنین اقداماتی ریشه در اندیشه‌های غیر توحیدی دارد.
حریزاوی، قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مراکز همسریابی اینترنتی مراکز تجارت انسان بود، به همین دلیل به یک مرکز معتبر همسریابی نیاز داشتیم و سامانه همدم را احداث کردیم. هدف از ساخت این سامانه افزایش تعداد ازدواج نیست، زیرا دختران و پسران مایلند خودشان همسر آینده را انتخاب کنند.
اهواز- نماینده مردم اهواز در مجلس گفت: جوان‌گرایی در سازمان تبلیغات اسلامی یک نمونه موفق در کشور به حساب می آید و سایر سازمان ها نیز باید به این سمت حرکت کنند.
سازمان لیگ اطلاعیه‌ای درباره تبلیغات محیطی لیگ برتر و لیگ یک منتشر کرد.
سازمان زیباسازی اعلام کرد: تبلیغات محیطی سریال «رهایم کن» در فضاهای تبلیغاتی شهر تهران با مجوز وزارت ارشاد اسلامی اکران شده‌است.
در سومین جشنواره ملی تئاتر کودک نوجوان و عروسکی ایثار که به صورت زنده از شبکه باران پخش می‌شد، فلاحتی امام جمعه رشت با انتقاد از حجاب حاضرین در مراسم گفت: از همه زنان و دخترانی که اینجا حجاب را رعایت نکرده‌اند، بیزارم.و و به نشانه اعتراض مراسم را ترک کرد
محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی گفت: مداحان قلب جامعه و جوانان را به آسمان گره می‌زنند و این مأموریت ویژه آنان است. رهبر انقلاب، اخیراً مأموریت دیگری هم به شما در حوزه جهاد تبیین دادند که مسئولیت را مضاعف کرد.
استقلال از زمان شروع پروژه اجرای تبلیغات محیطی در فصل ۰۱-۱۴۰۰ و در زمان مدیریت مصطفی آجورلو به سازمان لیگ پرداختی‌ای نداشته تا در فصل ۰۲-۱۴۰۱ این بدهی به مرز ۶۰ میلیارد تومان برسد.
سازمان لیگ اعلام کرد که قصد دارد برای اعطای حق تبلیغات محیطی، مزایده برگزار کند.
سازمان لیگ فوتبال از محکومیت 26.2 میلیارد تومانی استقلال بابت تبلیغات محیطی خبر داد.
دیدار جمعی از مسئولان سازمان تبلیغات اسلامی با مقام معظم رهبری
اهواز - در حاشیه برنامه تلویزیونی «خانه مادری» مراسم تقدیر از بانوی مدال آور خوزستانی با حضور مدیر کل تبلیغات اسلامی خوزستان برگزار شد.
مدیران دو باشگاه استقلال و پرسپولیس با سازمان لیگ در خصوص نحوه دریافت تبلیغات محیطی جلسه برگزار کردند.
استقلال شکست در تبلیغات محیطی را گردن سازمان لیگ انداخت
کارگروه بنیاد هدایت سازمان تبلیغات و سازمان بهزیستی تشکیل و مقرر شد برنامه‌های عملیاتی مشترک هر دو سازمان مورد بهره‌برداری قرار گیرد.
محمد قمی رئیس سازمان تبلیغات اسلامی در همایش ملی «منطق بازسازی انقلابی ساختار فرهنگی کشور» در واکنش به حوادث اخیر کشور از قصور امثال خود و لزوم عذرخواهی و جبران سخن گفت. / خبرگزاری دانشجو
قائم مقام سازمان تبلیغات اسلامی گفت: زمانی که دشمن صراحتاً شعار خود را تغییر می‌دهد و از حوزه سیاسی به حوزه تحولات اجتماعی کوچ می‌کند، چون می‌داند دیگر بازی‌های دوم خرداد فایده ندارد و مردم دیگر فریب این بازی‌ها را نمی‌خورند.
تفاهم همکاری‌های همه جانبه در گسترش کارکردهای مساجد در امور اجتماعی-فرهنگی و بسیج امکانات و ظرفیت‌ها برای حل مسائل مردم و جامعه، با حضور رئیس سازمان تبلیغات اسلامی و بسیج مستضعفین امضا شد.
باشگاه پرسپولیس تصمیم به واگذاری دوباره تبلیغات محیطی به سازمان لیگ گرفت.
سخنگوی سپاه باشاره به قدردانی سرلشکر سلامی از پیشتازی یگان‌های سپاه در خدمت به هموطنان زلزله‌زده هرمزگان گفت: خلاقیت و نوآوری در خدمت‌رسانی به مردم در بلایای طبیعی راهبرد قطعی سپاه است.
تاکتیک این دلال بدنام و بدسابقه تبلیغات، کشاندن محاسبات فصل قبل به لیگ جدید است تا باشگاه هم ناچار باشد به همکاری با او ادامه بدهد. بهانه غرامت دو هفته مسابقات، حقه‌ای تکراری برای پرداخت نکردن پول ۱۳هفته از تعهدات شده است!
این مساله از آن جهت اهمیت دارد که جنسی از فیلم‌های موثر تنها خروجی حوزه هنری بوده و هیچ نهاد دیگری در این زمینه موفق عمل نمی‌کرده و در واقع حوزه هنری، یک خط فکری مستقل و منحصربفرد را داشته که این نظرگاه در شماری از آثارش متجلی شده است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ