کالاخبر: مرور معاملات بورس کالای ایران در سال ۱۴۰۰ بیانگر جابه‌جایی تقریبا همه رکوردهای تاریخی بازار فیزیکی از سال ۸۶ یعنی زمان تاسیس بورس کالا تاکنون است؛ به طوریکه با رشد ۹۰ درصدی ارزش کل معاملات به نسبت سال ۹۹، این متغیر مهم از ۶۶۵ هزار میلیارد تومان (همت) عبور کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نفرات منتخب پاکو خمس در حساس‌ترین بازی هفته مقابل پرسپولیس مشخص شدند.
دکمه «پایان تماس» در گوشی‌های آیفون در حال حاضر به دور از سایر گزینه‌های تماس در موقعیت مرکزی پایین صفحه قرار دارد اما با‌ آی‌اواس ۱۷ که به‌طور رسمی پاییز امسال به روز رسانی می‌شد نماد قرمز به سمت راست حرکت می‌کند.
ستاره ۲۴ ساله گل گهر در فصل گذشته لیگ برتر به مس رفسنجان پیوست.
به واسطه جابه‌جایی‌های انجام شده سرمربیان بین چند تیم لیگ برتری شاهد رقابت‌های جذاب و احتمالا پرتنشی در برخی بازی‌ها لیگ خواهیم بود.
امیر قلعه‌نویی چهار تغییر در ترکیب امروز تیم ملی ایران نسبت به آخرین دیدارش انجام داد.
رئیس پیشین سازمان لیگ بسکتبال می‌گوید جابه‌جایی صورت گرفته در راس این سازمان صرفا به دلیل بازنشستگی وی انجام شده است.
مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایر گفت: درمجموع از۳ خرداد، تاامروز ۳۹ پرواز انجام شده که ۲پروازآن مربوط به خدمه حجاج و ۳۷پروازمربوط به زائران بوده است. هزینه جابجایی زائران ایرانی یک سوم است.
وزیرحمل ونقل سوریه با اعلام افزایش ظرفیت تخلیه و بارگیری بنادر لاذقیه و طوطوس در سوریه از برنامه‌ریزی برای افزایش مبادلات و تردد دریایی ایران وسوریه تا۱۰میلیون تن کالا در سال خبرداد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: در روز جمعه ۲۵ فروردین‌ماه از ساعت ۹ صبح تا پایان مراسم روز جهانی قدس، ۵۷۲ هزار و ۷۸۸ نفر با مترو تهران به‌صورت رایگان جابه‌جا شدند.
مدیرکل راه‌آهن شمال٢ از جابه‌جایی بیش از ۱۰۰ هزار مسافر در نوروز امسال خبر داد.
اصفهان- رئیس شورای اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: بیش از ۲۳هزار مسافر در اصفهان نوروز امسال با قطار سفر کردند که این آمار حاکی از افزایش ۱۸ درصدی سفرها با ناوگان ریلی استان است.
اهواز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از رشد ۲۲ درصدی جابه‌جایی مسافر از پایانه‌های مسافربری استان در طرح نوروزی ۱۴۰۲ خبر داد.
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: در این مدت ۲ میلیون و ۶۰۳ هزار و ۸۲۸ مسافر نیز با شناورهای مسافری و تفریحی در کشور جابه جا شده اند.
محسن هاشمی نوشت: همواره تاسف می‌خورم از اینکه ظرفیت جابه‌جایی مترو و اتوبوسرانی امروز پس از گذشت ۱۰ سال با وجود اضافه شدن خطوط جدید در حد ۲ میلیون سفر در ابتدای سال ۱۳۹۰ کاهش یافته است، در صورتی که در سال ۹۷ قبل از کرونا نزدیک به سه میلیون سفر هم رسید.
شهریار افندی‌زاده معاون وزیر راه و شهرسازی نیز در این نشست گفت: سال گذشته ۶ میلیون نفر از طریق حمل‌نقل هوایی، ۲ میلیون نفر به صورت حمل‌ونقل جاده‌ای، ۱،۵ میلیون نفر به صورت ریلی و ۲ میلیون نفر نیز از طریق خودرو‌های شخصی خود جابه‌جا شدند که امسال نیز پیش‌بینی می‌کنیم ۱۰ تا ۱۵ درصد رشد داشته باشیم.
بازیکنان اصلی آلومینیوم اراک در دیدار برابر تراکتور مشخص شدند.
سرپرست اداره کل راه آهن شرق گفت: طی ۱۰ ماه سال جاری جابجایی مسافر در اداره کل راه آهن شرق ۵۴ درصد رشد داشته است.
بررسی عملکرد ۸ ماهه حمل و نقل جاده‌ای از رشد در جابه‌جایی مسافر، حمل بار و ترانزیت خبر می‌دهد.
سفیر روسیه از برنامه ریزی دولت روسیه از ایجاد کریدور دریایی در دریای بالتیک به بندرعباس خبر داد و گفت: با ایجاد این کریدور، مدت زمان جابه‌جایی کالا میان دو کشور به کمتر از ۱۰ روز خواهد رسید.
عضو شورای شهر تهران گفت: اگر بنا به ایجاد هر سازمان یا جا به جایی آن در شهرداری تهران باشد باید حتما اجازه شورای شهر تهران اخذ شود.
سمنان- مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان گفت: جلسه بررسی جابه‌جایی ریل راه‌آهن از محوطه تپه‌حصار دامغان از مصوبات سفر استانی رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان با حضور مقامات کشوری برگزار شد.
سازمان راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای نرخ جابه‌جایی مسافر از مبدأ شهرها به مقصد پایانه‌های هدف طرح اربعین را اعلام کرد.
معاون حمل‌ونقل وزیر راه در نشست مشترک با همتای روسی خود بر ضرورت کاهش تعرفه‌های حمل کالا در راستای افزایش ۱۰ میلیون تنی ترانزیت میان دو کشور تاکید کرد.
معاون مسافری شرکت راه آهن گفت: با وجود اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در قطارهای مسافری، در چهار ماهه نخست امسال، رکورد ۱۰ ساله جابجایی تعداد مسافر شکسته شد.
رئیس جمهور آمریکا از کشته شدن سرکرده گروه تروریستی القاعده در حمله پهپادی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ