مدیرکل راه‌آهن شمال٢ از جابه‌جایی بیش از ۱۰۰ هزار مسافر در نوروز امسال خبر داد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نفرات منتخب پاکو خمس در حساس‌ترین بازی هفته مقابل پرسپولیس مشخص شدند.
دکمه «پایان تماس» در گوشی‌های آیفون در حال حاضر به دور از سایر گزینه‌های تماس در موقعیت مرکزی پایین صفحه قرار دارد اما با‌ آی‌اواس ۱۷ که به‌طور رسمی پاییز امسال به روز رسانی می‌شد نماد قرمز به سمت راست حرکت می‌کند.
رئیس سازمان فناوری اطلاعات ایران گفت: از ابتدای راه اندازی پروژه اتصال متقابل پیام‌رسان های بومی و اینترکانکشن تاکنون، پیام بیش از یک میلیون کاربر در این بستر جابه جا شده است.
ستاره ۲۴ ساله گل گهر در فصل گذشته لیگ برتر به مس رفسنجان پیوست.
به واسطه جابه‌جایی‌های انجام شده سرمربیان بین چند تیم لیگ برتری شاهد رقابت‌های جذاب و احتمالا پرتنشی در برخی بازی‌ها لیگ خواهیم بود.
امیر قلعه‌نویی چهار تغییر در ترکیب امروز تیم ملی ایران نسبت به آخرین دیدارش انجام داد.
رئیس پیشین سازمان لیگ بسکتبال می‌گوید جابه‌جایی صورت گرفته در راس این سازمان صرفا به دلیل بازنشستگی وی انجام شده است.
مدیرعامل شرکت هواپیمایی ایران ایر گفت: درمجموع از۳ خرداد، تاامروز ۳۹ پرواز انجام شده که ۲پروازآن مربوط به خدمه حجاج و ۳۷پروازمربوط به زائران بوده است. هزینه جابجایی زائران ایرانی یک سوم است.
لوییس همیلتون، قهرمان هفت دوره مسابقات فرمول یک، در گرندپری موناکو تصادف کرد اما نحوه جابجایی ماشین او بیش از تصادفش باعث جلب توجه تماشاگران شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از جا به جایی بیش از ۳۵۰ میلیون مرسوله پستی خبر داد.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: در روز جمعه ۲۵ فروردین‌ماه از ساعت ۹ صبح تا پایان مراسم روز جهانی قدس، ۵۷۲ هزار و ۷۸۸ نفر با مترو تهران به‌صورت رایگان جابه‌جا شدند.
اپل سال میلادی گذشته، آیفون به ارزش بیش از هفت میلیارد دلار در هند تولید کرده و تولید در این کشور را پس از سرعت بخشیدن جابجایی از چین، سه برابر کرده است.
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و پایانه‌های مسافری شهر تهران از استفاده بیش از یک میلیون نفر برای انجام سفرهای نوروزی خود از سرویس‌های مسافربری در پایانه‌های مسافری تهران خبر داد.
اصفهان- رئیس شورای اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: بیش از ۲۳هزار مسافر در اصفهان نوروز امسال با قطار سفر کردند که این آمار حاکی از افزایش ۱۸ درصدی سفرها با ناوگان ریلی استان است.
اهواز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان از رشد ۲۲ درصدی جابه‌جایی مسافر از پایانه‌های مسافربری استان در طرح نوروزی ۱۴۰۲ خبر داد.
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی گفت: در این مدت ۲ میلیون و ۶۰۳ هزار و ۸۲۸ مسافر نیز با شناورهای مسافری و تفریحی در کشور جابه جا شده اند.
اهواز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به روند افزایشی جابه‌جایی کالا از استان گفت: در ۹ ماه سال جاری بیش از ۳۳ میلیون تن کالا از مبادی استان جابجا شده است.
شهریار افندی زاده از فعالیت بیش از ۱۴ هزار و ۴۰۰ دستگاه اتوبوس، ۳۰ هزار مینی بوس و ۳۴ هزار سواری برون شهری در بخش حمل‌ونقل مسافری خبر داد.
راه‌آهن استان تهران از ابتدای سال تاکنون بیش از ۲ میلیون و ۷۳۰ هزار نفر مسافر را جابه‌جا کرده است.
عضو شورای شهر تهران گفت: اگر بنا به ایجاد هر سازمان یا جا به جایی آن در شهرداری تهران باشد باید حتما اجازه شورای شهر تهران اخذ شود.
سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای از مشارکت بیش از ۶ هزار و ۳۰۰ دستگاه انواع ناوگان حمل و نقل عمومی در جابجایی زائران در ایام پایانی ماه صفر خبر داد.
سمنان- مدیرکل میراث فرهنگی استان سمنان گفت: جلسه بررسی جابه‌جایی ریل راه‌آهن از محوطه تپه‌حصار دامغان از مصوبات سفر استانی رئیس‌جمهور و هیئت دولت به استان با حضور مقامات کشوری برگزار شد.
کشتیرانی جمهوری اسلامی ایران اعلام کرد: از اول خرداد تا اول مرداد ۱۴۰۱ بیش از ۳ هزار تن کالا و ۱۱۴ TEU کانتینر از سوی ناوگان ملی کشتیرانی در مسیر کریدور شمال-جنوب جابه‌جا شده است.
رئیس جمهور آمریکا از کشته شدن سرکرده گروه تروریستی القاعده در حمله پهپادی خبر داد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ