اصفهان- رئیس شورای اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: بیش از ۲۳هزار مسافر در اصفهان نوروز امسال با قطار سفر کردند که این آمار حاکی از افزایش ۱۸ درصدی سفرها با ناوگان ریلی استان است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
نفرات منتخب پاکو خمس در حساس‌ترین بازی هفته مقابل پرسپولیس مشخص شدند.
دکمه «پایان تماس» در گوشی‌های آیفون در حال حاضر به دور از سایر گزینه‌های تماس در موقعیت مرکزی پایین صفحه قرار دارد اما با‌ آی‌اواس ۱۷ که به‌طور رسمی پاییز امسال به روز رسانی می‌شد نماد قرمز به سمت راست حرکت می‌کند.
اطلاعات آنلاین نوشت: سال ۱۳۰۵ در خیابان‌های تهران جابه‌جایی مسافر با اتوبوس متداول شد. این اتوبوس‌ها که توسط رانندگان و زیر نظر نظمیه اداره می‌شدند‏، نرخ یکسانی از مسافران دریافت نمی‌کردند. ده سال بعد، نظمیه تهران نرخ گذاری برای خطوط اتوبوسرانی در پایتخت را برعهده گرفت. روزنامه اطلاعات ۷ تیر ۱۳۲۲ نرخ بلیت اتوبوس‌های تهران در خطوط مختلف را که شهربانی اعلام کرده بود، منتشر کرد.
ستاره ۲۴ ساله گل گهر در فصل گذشته لیگ برتر به مس رفسنجان پیوست.
به واسطه جابه‌جایی‌های انجام شده سرمربیان بین چند تیم لیگ برتری شاهد رقابت‌های جذاب و احتمالا پرتنشی در برخی بازی‌ها لیگ خواهیم بود.
امیر قلعه‌نویی چهار تغییر در ترکیب امروز تیم ملی ایران نسبت به آخرین دیدارش انجام داد.
رئیس پیشین سازمان لیگ بسکتبال می‌گوید جابه‌جایی صورت گرفته در راس این سازمان صرفا به دلیل بازنشستگی وی انجام شده است.
احداث ۴ خط جدید شبکه مترو تهران (خطوط ۸ تا ۱۱) تحولی شگرف در میزان و نحوه جابجایی مسافران این مود حمل و نقلی در سطح شهر تهران ایجاد می‌کند.
مدیرعامل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه گفت: در روز جمعه ۲۵ فروردین‌ماه از ساعت ۹ صبح تا پایان مراسم روز جهانی قدس، ۵۷۲ هزار و ۷۸۸ نفر با مترو تهران به‌صورت رایگان جابه‌جا شدند.
مدیرکل راه‌آهن شمال٢ از جابه‌جایی بیش از ۱۰۰ هزار مسافر در نوروز امسال خبر داد.
مدیرعامل سازمان مدیریت حمل و نقل بار و پایانه‌های مسافری شهر تهران از استفاده بیش از یک میلیون نفر برای انجام سفرهای نوروزی خود از سرویس‌های مسافربری در پایانه‌های مسافری تهران خبر داد.
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی میزان و نوع تردد مسافران نوروزی از تاریخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا ۳ فروردین ۱۴۰۲ را تشریح کرد.
عملکرد حمل‌ونقل ریلی در ۹ ماهه سال جاری حاکی از جابجایی ۲۲ میلیون مسافر است که نسبت به مدت مشابه سال گذشته با ۴۷ درصد رشد همراه شده است.
معاون اول رئیس جمهور در بازدید از اتاق مدیریت بحران و کنترل مرکزی شرکت راه آهن، از آخرین وضعیت ناوگان و خطوط ریلی کشور و جابجایی مسافران در روز‌های گذشته با توجه به برودت هوا مطلع شد. مخبر در این بازدید با تاکید بر لزوم رفع تمام مشکلات برای جابجایی ایمن مسافران، برای تردد قطار‌ها با توجه به سرمای بی‌سابقه در کشور و یخ زدگی در بخش‌هایی از خطوط ریلی بویژه در مناطق شمال شرقی، دستورات لازم را صادر کرد.
سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) جزئیات آمار جابجایی مسافران در ۹ ماهه سال ۱۴۰۱ را بیان کرد و از افزایش ۸۸ درصدی تعداد مسافر خبر داد.
رئیس شورای شهر تهران با بیان اینکه تراموا یا اتوبوس برقی به چند شکل در کشور‌های مختلف مورد استفاده قرار می‌گیرد، افزود: این اتوبوس‌ها در مسیر ریل شده و یا بدون ریل یا به صورت یک کابین یا چند کابین مورد بهره‌برداری قرار می‌گیرد و اگر مسیر مناسبی نیز بدون تقاطع برای احداث تراموا در شهر تهران در نظر گرفته شود می‌تواند جهت جابجایی مسافران موثر باشد، اما باید به این نکته اشاره شود که باید مسیر‌های مناسب بررسی و در نهایت در رابطه با خط تراموا تصمیم‌گیری شود.
شناور بزرگ ایران که طبق وعده وزیر میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قرار بود از هفته آینده جابه‌جایی مسافران جام جهانی را در مسیر قطر آغاز کند که به گفته جدید خود او، امکان پهلوگیری این شناور در بنادر قطر برای میزبانی مسابقات جام‌جهانی ۲۰۲۲ منتفی شده است. اما چرا؟
متروی تهران در یک روز، سه میلیون و ۲۰۰ هزار مسافر را هم جابه‌جا کرده است. از طرفی باید تأکید کرد اگرچه متروی تهران در دوران کرونا با یک رکود ۶۰ تا ۷۰ درصدی کم‌سابقه مواجه شد که از نظر مالی مدیریت مترو را با چالش‌هایی مواجه کرده بود، اما افزایش مسافران در روز‌های اخیر هم نمی‌تواند یک پیام مثبت به مدیران مترو تلقی شود.
بسیاری از اپلیکیشن‌های خدماتی از طریق ناوگان موتوری خود فعالیت می‌کنند و پیک موتوری برای حمل‌ونقل بار و کالا، ارسال غذا و حتی جابه‌جایی مسافران، امروز یکی از مشاغل اصلی و پرطرفدار پایتخت محسوب می‌شوند و می‌توانیم بگوییم تهران به شهر پیک‌های موتوری تبدیل شده است و انبوه موتورسیکلت‌ها مرکز تهران را شبیه شهر‌های ویتنام کرده‌اند.
بسیاری از اپلیکیشن‌های خدماتی از طریق ناوگان موتوری خود فعالیت می‌کنند و پیک موتوری برای حمل‌ونقل بار و کالا، ارسال غذا و حتی جابه‌جایی مسافران، امروز یکی از مشاغل اصلی و پرطرفدار پایتخت محسوب می‌شوند و می‌توانیم بگوییم تهران به شهر پیک‌های موتوری تبدیل شده است و انبوه موتورسیکلت‌ها مرکز تهران را شبیه شهر‌های ویتنام کرده‌اند.
یک مقام مسئول گفت: از روز گذشته تاکنون هزار و ۱۰۰ دستگاه ناوگان اتوبوسی از پایانه‌ها خارج شده و تا پایان امشب نیز دو هزار و ۴۰۰ دستگاه اتوبوس اقدام به جابه‌جایی زائران خواهند کرد.
در چهار ماهه نخست امسال تخلیه و بارگیری کالاها در بخش دریایی و بندری ۴ درصد و جابه‌جایی مسافران دریایی نیز ۸۱ درصد در مقایسه با سال گذشته افزایش داشته است.
معاون حمل و نقل وزارت راه و شهرسازی با اشاره به حجم بالای زائران اربعین در حوزه حمل و نقل جاده‌ای عمومی گفت: برای جابجایی زائران عتبات ۸ هزار دستگاه اتوبوس در نظر گرفته شده است.
معاون مسافری شرکت راه آهن گفت: با وجود اجرای طرح فاصله گذاری اجتماعی در قطارهای مسافری، در چهار ماهه نخست امسال، رکورد ۱۰ ساله جابجایی تعداد مسافر شکسته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ