محسن هاشمی نوشت: همواره تاسف می‌خورم از اینکه ظرفیت جابه‌جایی مترو و اتوبوسرانی امروز پس از گذشت ۱۰ سال با وجود اضافه شدن خطوط جدید در حد ۲ میلیون سفر در ابتدای سال ۱۳۹۰ کاهش یافته است، در صورتی که در سال ۹۷ قبل از کرونا نزدیک به سه میلیون سفر هم رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هاشمی: تجهیزات ورزش ایران فرسوده و قدیمی شده
سرپرست وزارت ورزش و جوانان گفت: گلایه المپین‌ها از صندوق قهرمانان درست است و باید این صندوق را تقویت کنیم.
کیومرث هاشمی و محمود خسروی وفا به همراه جمعی از مدیران ورزش از اردوی تیم های آقایان و بانوان ووشو بازدید کردند.
کیومرث هاشمی و محمود خسروی وفا به همراه جمعی از مدیران ورزش از اردوی تیم های آقایان و بانوان ووشو بازدید کردند.
مسئولین تیم فوتبال امید با دبیر کل کمیته ملی المپیک و سرپرست کاروان ورزشی ایران دیدار و گفت و گو کردند.
فاطمه هاشمی رئیس فدراسیون ورزش بیماران خاص و پیوند اعضا باقی ماند.
هاشمی طبا گفت: گروه‌هایی با نگاه رادیکال می‌خواهند یک‌دست‌بودن حاکمیت ادامه یابد.
هاشمی نسب نیامد، نوازی مربی استقلال شد
در سیاست فائزه از همه جسورتر است، در ورزش یاسر از همه جسورتر است طوری‌که چتربازی انجام می‌داد. فاطمه خواهرم روی مسائل مربوط به بیماران خاص بسیار حساس هست و تمام وقت خودش را روی این مسئله گذاشته است. من اصولاً جسور نیستم، معتدل هستم، خیلی‌ام اتفاقاً محافظه‌کار هستم، اما در موقع عصبانیت جسور می‌شوم.
دبیرکل کمیته ملی المپیک، از قول رئیس فدراسیون فوتبال و تیم ملی برای تیم المپیک خبر داد.
دبیر کل کمیته ملی المپیک گفت: تنها رشته‌ای که بر خلاف شاخص‌های مدال آوری در بازی‌های آسیایی حاضر می‌شود تیم فوتبال امید است.
مراسم معرفی حجت الاسلام محمدحسین طاهری آکردی به عنوان دبیر جدید ستاد امر به معروف و تجلیل از تلاش‌های سیدمحمدصالح هاشمی گلپایگانی دبیر سابق این ستاد امروز، یکشنبه هفتم خرداد با حضور حجت الاسلام صدیقی و مسئولان ستاد امر به معروف و نهی از منکر برگزار شد.
با اعلام دبیرکل کمیته ملی المپیک سرمربی تیم امید ایران این فرصت را دارد، لیست رجیستر شده برای مسابقات هانگژو را تغییر دهد.
دبیرکل کمیته ملی المپیک تاکید کرد که تعداد رشته های اعزامی به بازی های آسیایی شنبه نهایی می شود. نماینده شورای المپیک آسیا هم تاکید کرد که تعویق بازیهای آسیایی بهترین تصمیم بود.
دبیرکل کمیته المپیک از پاسخ به موضوع اختلاف مهدی تاج با حبیب کاشانی درباره سرمربی تیم امید طفره رفت.
معاون وزیر ورزش گفت: دوچرخه سواری به غیر از یک دوره در تمام دوره‌های بازی‌های آسیایی مدال گرفته و برای همین از ارزش زیادی برای ما برخوردار است.
علی اکبر رائفی پور با بیان اینکه هاشمی‌رفسنجانی با عرب‌ها، خاتمی با اروپا و احمدی‌نژاد با آمریکای لاتین روابط خوبی داشتند و می‌توانستیم با استفاده از ظرفیت این افراد و برقراری روابط با محوریت آنان با این کشورها، وضعیت بهتری را برای کشور رقم بزنیم، گفت: اما از آنها به نفع منافع ملی بهره‌برداری نکردیم. این موضوعات مسائلی است که باید از آنها در شیوه حکمرانی خوب به‌درستی استفاده کنیم و صرفا منافع ملی را در این قالب تعقیب کنیم.
دوستداران هاشمی باید بدانند چهره‌ای از هاشمی در تاریخ می‌ماند که مطابق واقعیت‌های او باشد، نه روایتی اغراق‌آمیز و تحریف‌گونه هم‌سو با تمایلات هواداران امروزش.
دبیرکل کمیته ملی المپیک اعلام کرد بالا رفتن قیمت ارز به دغدغه ای جدی برای این کمیته تبدیل شده است.
در این که هاشمی رفسنجانی به راهی که پیمود، چه مبارزات پیش از انقلاب و چه دوران جنگ و تلاش برای صلح و بعدتر نگاه توسعه‌گرایی واقع‌بینانه به جای آرمان خواهی باور داشت و هرگز از این مسیر نادم نبود تردیدی نیست، اما کاش مشخص شود آیا همان گونه که انتشار برخی خاطرات را به بعد از مرگ موکول کرد دفتری هم دارد که در آن از حسرت‌ها و احیانا پشیمانی‌ها یا خطا‌ها در تصمیمات یا به خاطر ملاحظات نوشته باشد؟
اگر آقای هاشمی بود، با گروه‌های کف خیابان و خانواده‌های آسیب‌دیده از وقایع اخیر ملاقات و گفتگو می‌کرد و ضمن دلجویی از آن‌ها نظراتشان را می‌شنید و انعکاس می‌داد. اگر آقای هاشمی بود، از ظرفیت مجمع تشخیص مصلحت نظام، که در این قضایا، گرفتار بی‌عملی شد، به شیوه‌ای موثر بهره می‌برد.
هاشمی طبا در ادامه خاطرنشان کرد: «اگر کسی مجرم است باید در دادگاه به کارش رسیدگی شود نه اینکه آزاد باشد و چنین مسائلی برایش پیش بیاید.»
مصطفی هاشمی طبا گفت: درک اینکه چرا قیمت ارز بالا می‌رود، خیلی ساده است؛ ولی معلوم نیست مسئولان با اینکه می‌دانند، چرا خود را به ندانستن می‌زنند. البته دلیل آن روشن است؛ چون نمی‌توانند یا نمی‌خواهند کاری کنند؛ بنابراین خود را به بی‌اطلاعی می‌زنند.
دبیرکل کمیته ملی المپیک می گوید انتخاب سرپرست تیم فوتبال امید با پیشنهاد خسروی وفا و موافقت تاج صورت گرفته است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ