بازیکنان اصلی آلومینیوم اراک در دیدار برابر تراکتور مشخص شدند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کاپیتان پیشین تراکتور تبریز حساسیت دو بازی نخست تراکتور تبریز را در حد جابجایی اسم قهرمان در پایان فصل جاری لیگ برتر دانست.
این تصویر جالب و احتمالا عبرت‌آموز از دو چهره ورزشی است که روی پست وزارت ورزش جابه‌جا شدند.
ملی‌پوش شنا ایران در جریان مسابقات رسمی آمریکا موفق به جابه‌جایی رکودهای ملی ایران در دو ماده شد.
ملی‌پوش شنا ایران در جریان مسابقات رسمی آمریکا موفق به جابه‌جایی رکودهای ملی ایران در دو ماده شد.
ملی‌پوش شنا ایران در جریان مسابقات رسمی آمریکا موفق به جابه‌جایی رکودهای ملی ایران در دو ماده شد.
رئیس مرکز اسناد انقلاب اسلامی گفت: با یک دیالوگ یا یک پاراگراف همه چیز در انقلاب و کشور و نظام هستی جابه‌جا می‌شود؟ ما انقلاب و نظام و جامعه را اینقدر کوچک و دربسته و تحت تاثیر یک فیلم و دو جلد کتاب می‌دانیم؟
طی دو دهه اخیر حدود ۲۷ درصد چاه‌ها دچار کف‌شکنی و جابه‌جا شده و سالانه حدود ۱۶۰ کیلومتر مجوز کف‌شکنی و ۸۲۰ کیلومتر جهت جابه‌جایی چاه‌ها در کشور صادر می‌شود. بیشترین تعداد جابه‌جایی و کف‌شکنی چاه‌ها در استان‌های فارس، اصفهان، کرمان و خراسان رضوی است.
شاگردان پپ یک جام گرفتند و دو قهرمانی دیگر در دسترس دارند.
دو دیداری که در هفته بیست و سوم رقابتهای لیگ برتر برگزار می‌شود می‌تواند موقعیت سه تیم اول جدول رده‌بندی را تغییر دهد و حتی منجر به صدرنشینی سرخپوشان تهرانی بعد از چند هفته شود.
مدیر مجموعه ورزشی شیرودی دلیل پلمب هیات دوومیدانی استان تهران را ایمن نبودن این مجموعه دانست و گفت: هیات دو ماه فرصت خواست تا محل جدیدی را پیدا کند اما متاسفانه هیچ اقدامی در خصوص جابجایی نکرد و فقط می‌گفتند مسئولیت جان آدم‌ها را می‌پذیریم.
مدیر شهرداری منطقه ۷ اهواز با بیان اینکه این تکه سنگ در یک جا ثابت مانده و خطری برای مردم ندارد، گفت: بعد از جابه‌جایی اهالی این دو منزل، سنگ تکه تکه و جابه‌جا می‌شود.
سفیر روسیه از برنامه ریزی دولت روسیه از ایجاد کریدور دریایی در دریای بالتیک به بندرعباس خبر داد و گفت: با ایجاد این کریدور، مدت زمان جابه‌جایی کالا میان دو کشور به کمتر از ۱۰ روز خواهد رسید.
تعویض اجباری در ترکیب فرانسه جابه‌جایی دو برادر در ترکیب این تیم را به همراه داشت.
وزارت ورزش برای دو فدراسیون همگانی و آمادگی جسمانی سرپرست جدید انتخاب کرد.
یک نماینده مجلس مدعی شد: فردی با چاقو خود را به بند مهدی هاشمی رفسنجانی می‌رساند و در صددکشتن او برمی‌آید، اما مهدی هاشمی از دو روز قبل به درخواست خود از آن بند جابه‌جا شده بود!
بر اساس یک مطالعه امکان سنجی که به تازگی در مجله اورولوژی منتشر شده است، یک روش جدید که ترکیبی از دو فناوری فراصوت است، ممکن است گزینه‌ای مناسب برای جابه‌جایی سنگ کلیه به خارج از میزنای با دستکم درد کمتر و بدون بیهوشی باشد.
حساسیت بازی پرسپولیس و سپاهان با جابجایی پیراهن بازیکن محبوب کارلوس کی روش اهمیت متفاوتی می‌تواند برای او و دو تیم داشته باشد.
حساسیت بازی پرسپولیس و سپاهان با جابجایی پیراهن بازیکن محبوب کارلوس کی روش اهمیت متفاوتی می تواند برای او و دو تیم داشته باشد.
یک مقام مسئول گفت: از روز گذشته تاکنون هزار و ۱۰۰ دستگاه ناوگان اتوبوسی از پایانه‌ها خارج شده و تا پایان امشب نیز دو هزار و ۴۰۰ دستگاه اتوبوس اقدام به جابه‌جایی زائران خواهند کرد.
یک مقام ارشد دولت ژاپن با توسل به اهمیت روابط دو جانبه با آمریکا، گفت موضوع جابجایی پایگاه نظامی آمریکا از اوکیناوا منتفی است.
شلمچه- معاون اول رئیس جمهور از تأمین ۱۶ هزار دستگاه اتوبوس برای جابه‌جایی زوار در دو نوبت در راستای رفع کمبودهای در کشور عراق خبر داد.
رئیس جمهور نظارت و تسهیل‌گری را دو وظیفه مهم دولت در قبال زائران اربعین برشمرد و تاکید کرد: وزارت راه و شهرسازی باید به صورت دقیق و منظم بر روند جابجایی زائران اربعین نظارت کند.
رئیس جمهور نظارت و تسهیل‌گری را دو وظیفه مهم دولت در قبال زائران اربعین برشمرد و تاکید کرد: وزارت راه و شهرسازی باید به صورت دقیق و منظم بر روند جابجایی زائران اربعین نظارت کند.
معاون حمل‌ونقل وزیر راه در نشست مشترک با همتای روسی خود بر ضرورت کاهش تعرفه‌های حمل کالا در راستای افزایش ۱۰ میلیون تنی ترانزیت میان دو کشور تاکید کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ