بررسی عملکرد ۸ ماهه حمل و نقل جاده‌ای از رشد در جابه‌جایی مسافر، حمل بار و ترانزیت خبر می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون بهره‌برداری شرکت تامین و تصفیه آب و فاضلاب تهران گفت: ۲۳ حلقه چاه با هدف تامین و افزایش تولید آب شرب پایتخت احیا و راه‌اندازی شد.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روزجاری افزایش ابر و رگبار پراکنده در استان‌های شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.
سازمان هواشناسی کشور اعلام کرد: برای روزجاری افزایش ابر و رگبار پراکنده در نیمه شمالی کشور پیش‌بینی می‌شود.
اداره کل هواشناسی استان تهران اعلام کرد: از فردا ۳۰ مردادماه روند افزایش تدریجی دما در سطح استان را خواهیم داشت.
امروز مطالبی همچون کاهش نرخ یورو به کانال 44 هزار تومان، پیش‌ بینی بورس فردا ۲۹ مرداد | بازار همچنان به مسیر نزولی خود ادامه خواهد داد؟، زمان پرداخت سود کدام شاخص ساز مشخص شد؟، اخباری که می‌تواند بر روند بورس فردا تاثیر بگذارد، مجمع خودرو ۱۴۰۲ | آیا شرکت به فعالیت ادامه دهد یا منحل شود؟ + فیلم مجمع، تحلیل تکنیکال شاخص کل، سکه و طلا؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
با درخواست‌ باشگاه‌های حاضر در رقابت‌های لیگ یک، این احتمال وجود دارد که سهمیه بزرگسالان تیم‌ها افزایش پیدا کند.
تحولات در نیجر و وقوع کودتای نظامی در این کشور باعث شده تنش‌هایی میان فرانسه و آمریکا در خصوص نحوه تعامل با این تحولات به وجود آید.
رشد مداوم برند کنفدراسیون فوتبال آسیا در آخرین کمیته بازاریابی این کنفدراسیون مورد تحسین قرار گرفت.
مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران گفت: با وجود افزایش ۱۳ درصدی مصرف بنزین در سال جاری هیچ مشکلی برای تأمین و توزیع بنزین در کشور وجود ندارد.
ستاد تنظیم بازار با افزایش ۳۰ درصدی نرخ جابجایی کالا در بخش حمل و نقل عمومی جاده موافقت کرد.
وزیرحمل ونقل سوریه با اعلام افزایش ظرفیت تخلیه و بارگیری بنادر لاذقیه و طوطوس در سوریه از برنامه‌ریزی برای افزایش مبادلات و تردد دریایی ایران وسوریه تا۱۰میلیون تن کالا در سال خبرداد.
اصفهان- رئیس شورای اطلاع‌رسانی راه و شهرسازی استان اصفهان گفت: بیش از ۲۳هزار مسافر در اصفهان نوروز امسال با قطار سفر کردند که این آمار حاکی از افزایش ۱۸ درصدی سفرها با ناوگان ریلی استان است.
معاون حمل و نقل وزیر راه و شهرسازی میزان و نوع تردد مسافران نوروزی از تاریخ ۲۴ اسفند ۱۴۰۱ تا ۳ فروردین ۱۴۰۲ را تشریح کرد.
سرپرست شرکت شهر فرودگاهی امام خمینی(ره) جزئیات آمار جابجایی مسافران در ۹ ماهه سال ۱۴۰۱ را بیان کرد و از افزایش ۸۸ درصدی تعداد مسافر خبر داد.
اهواز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خوزستان با اشاره به روند افزایشی جابه‌جایی کالا از استان گفت: در ۹ ماه سال جاری بیش از ۳۳ میلیون تن کالا از مبادی استان جابجا شده است.
متروی تهران در یک روز، سه میلیون و ۲۰۰ هزار مسافر را هم جابه‌جا کرده است. از طرفی باید تأکید کرد اگرچه متروی تهران در دوران کرونا با یک رکود ۶۰ تا ۷۰ درصدی کم‌سابقه مواجه شد که از نظر مالی مدیریت مترو را با چالش‌هایی مواجه کرده بود، اما افزایش مسافران در روز‌های اخیر هم نمی‌تواند یک پیام مثبت به مدیران مترو تلقی شود.
مشهد ـ مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی از افزایش ۳۱۱ درصدی جابجایی گردشگران خارجی به خراسان رضوی در ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد.
مشهد ـ مدیرکل فرودگاه‌های خراسان رضوی از افزایش ۳۱۱ درصدی جابجایی گردشگران خارجی به خراسان رضوی در ۶ ماهه نخست سال جاری خبر داد.
معاون حمل و نقل سازمان راهداری گفت: تعداد ناوگان اختصاص یافته از سایر دستگاه‌ها برای جابه‌جایی زائران از مبداء مرزها به مقصد استان‌های مختلف افزایش یافت.
امروزه با افزایش تقاضا برای ترانزیت انواع مختلف کالا و همچنین جابجایی افراد به‌واسطه روش‌های مختلف حمل‌ونقل، اهمیت توسعه این حوزه برای کشورها پررنگ‌تر شده است.
مسئول عملیات اربعین شرکت فرودگاه‌ها از افزایش پروازهای اربعین و جابجایی زایران حسینی خبر داد.
معاون حمل‌ونقل وزیر راه در نشست مشترک با همتای روسی خود بر ضرورت کاهش تعرفه‌های حمل کالا در راستای افزایش ۱۰ میلیون تنی ترانزیت میان دو کشور تاکید کرد.
در چهار ماهه نخست امسال تخلیه و بارگیری کالاها در بخش دریایی و بندری ۴ درصد و جابه‌جایی مسافران دریایی نیز ۸۱ درصد در مقایسه با سال گذشته افزایش داشته است.
شهردار تهران چند روز پیش در مراسم افتتاح بزرگ‌ترین پایانه قطار‌های شهری کشور وعده داده بود که سهم حمل و نقل عمومی در جابه‌جایی مسافر افزایش یابد. جالب اینکه همین پایانه نیز بعد از ۱۴ سال، به مرحله بهره‌برداری رسید!

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ