کشور‌های آفریقایی نمی‌توانند بازیکنانی با کیفیت مشابه آلمان، اسپانیا و ایتالیا پرورش دهند. دلیل این مسئله را باید در اینجا جست‌وجو کرد که آن‌ها بازیکنان داخلی خود را نمی‌شناسند. تا حد زیادی این امر به شکست تیم‌های آفریقایی در جام‌جهانی کمک می‌کند. آن‌ها برای بازیکنانی که در خارج کشور بازی می‌کنند، اولویت بسیار بیشتری نسبت به بازیکنانی که در لیگ‌های داخلی بازی می‌کنند قائل هستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
کارشناس فوتبال با اشاره به دیدار حساس پیش‌روی تیم‌های سپاهان و استقلال گفت: این دیدار که همیشه جذاب و زیبا بوده جنگ دارا و ندار است چرا که دو تیم از نظر بازیکنان قابل قیاس نیستند.
"پاتریک بت داوید" به مالک تیم بیسبال حرفه‌ای امریکایی "نیویورک یانکیز" تبدیل شد که یکی از حرفه ای‌ترین تیم‌های ورزشی آمریکا محسوب می‌شود. اکنون او در ویدئویی که در یوتیوب منتشر کرده توضیح می‌دهد که چرا میلیاردر‌ها تیم‌های ورزشی را خریداری می‌کنند و چرا سرمایه گذاری در خارج از بازار سهام بسیار قدرتمند است.
آردا گولر، ستاره جدید رئال مادرید در واکنش به این سوال که چرا به بارسا نرفته؟ گفت وقتی رئال پا پیش گذاشت، بقیه تیم‌ها در نظرم بی‌ارزش شدند.
وکیل علیرضا بیرانوند: یرانوند فقط گفت پول من را بدهید. و من پول اضافه نمی‌خواهم و فقط پول خود قرارداد من را بدهید. چرا پولی که گلر ذخیره تیم‌های دیگر می‌گیرد از بیرانوند بیشتر است؟/ عشق و علاقه کشک است و این صحبت‌ها برای دهه ۶۰ است. شما وضعیت زندگی و دخل و خرج را می‌بینید!/ ما هیچ مذاکره ای با استقلال قبل از فسخ قرارداد نکردیم
طبق ادعای آ اس، هر چهار تیم حاضر در نیمه نهایی لیگ ملت‌های اروپا برگزاری بازی رده‌بندی را بیهوده می‌دانند.
این انتقاد هم وارد است که چرا به جای بازی با تیم‌های بهتر و گردن‌کلفت ایران باید رضایت دهد که با تیم‌هایی افغانستان و قرقیزستان هم‌گروه شود.
سرمربی تیم ملی والیبال ایران گفت: بازی سختی با ژاپن داریم چرا که آنها یکی از آماده‌ترین تیم‌ها هستند.
تیم‌های باشگاهی فوتبال اسپانیا در آستانه رسیدن به خط پایان لالیگا تلاش خود را مضاعف می‌کنند، چرا که هر یک پله‌ای که در جدول بالاتر بروند، درآمد آنها را افزایش خواهد داد.
در شرایطی که بعد از قهرمانی در یورو ۲۰۲۰ و ناکامی در صعود به مرحله نهایی جام جهانی قطر، این روز‌ها فوتبال ایتالیا در رقابت‌های قاره سبز درخشان ظاهر شده است و در لیگ قهرمانان اروپا ۳ نماینده در بین ۸ تیم برتر دارد. اما در بحث مالی، تیم‌های حاضر در سری‌آ با مشکلات مالی متعددی مواجه هستند.
مدیرعامل باشگاه استقلال در گفت‌وگو با رسانه رسمی این باشگاه نسبت به حکم شب گذشته کمیته انضباطی واکنش نشان داد.
بیست و سومین دوره رقابتها ی لیگ برتر والیبال نشسته در حالی به پایان رسید که سرمربی تیم ملی از عدم حمایت تیم‌های پایتخت از لیگ برتر انتقاد کرد و گفت: قهرمان جهان و پارالمپیک هستیم، اما نمی‌دانم چرا تیم‌های پایتخت از لیگ برتر والیبال نشسته استقبال نمی‌کنند.
در خوشبینانه ترین حالت احتمال دارد یکی از تیم‌های پرسپولیس یا استقلال به دسته دوم لیگ قهرمانان قاره سقوط کنند چرا که به طور حتم قدرت‌های متمول عربی در کسب امتیاز امکانات و شرایط حرفه‌ای شرایط بهتری خواهند داشت.
در رده‌بندی جدید فیفا برای تیمهای ملی، آرژانتین با اینکه قهرمان جام جهانی است پشت سر برزیل در رتبه دوم جدول قرار گرفته است. اما علت چیست؟
درحالی که یازده هفته از مسابقات سوپرلیگ گذشته است، سازمان لیگ فوتسال از تمام تیم‌های سوپرلیگ و لیگ برتر فوتسال خواسته است که برای انجام معاینات پزشکی پیش فصل به ایفمارک مراجعه کنند.
کیوان بابادی سرپرست استقلال خوزستان جزئیاتی از برنامه ریزی این باشگاه برای اخذ مجوز حرفه‌ای را اعلام کرد.
روزنامه گلوبو برزیل، با انتشار مقاله‌ای به یک سوال مهم در فوتبال پاسخ داده است؛ چرا بعضی از تیم‌ها، همیشه قدرتمندتر از سایرین هستند؟
با وضعیتی که پیش آمده است، محمد محبی حتی از بازگشت به لیگ برتر ناراحت است چرا که در صورت ادامه حضور در تیم سانتاکلارا می‌توانست، روند گلزنی خود را دنبال کند و مورد توجه تیم‌های شاخص پرتغال قرار بگیرد.
فرهاد مجیدی سرمربی تیم فوتبال اتحاد کلبا گفت: سطح تیم‌ها در لیگ امارات به هم نزدیک است و این چیزی است که این لیگ را متمایز می‌کند.
مقامات آمریکایی گفتند که تیم‌های جستجوی آمریکایی که برخی از آن‌ها در جستجوی سلاح‌های کشتار جمعی ادعایی عراق هستند، ده‌ها هواپیمای جنگی نیروی هوایی عراق را پیدا کرده‌اند که زیر شن‌ها مدفون شده بودند.
توتو وولف، رئیس تیم فرمول یک مرسدس، فاش کرد با مطالعه افت سال‌های اخیر باشگاه‌ منچستریونایتد تلاش کرد متوجه شد که چرا بعضی تیم‌های بزرگ نمی‌توانند مسیر موفقیت‌آمیزشان را حفظ کنند.
وزش باد شدید و خیزش گرد و خاک در راه برخی استان‌های کشور
امام‌جمعه موقت تهران گفت: یکی از مهمترین پیام‌ها بر اساس ارزش‌های الهی، حرکت شایسته، حرکت جهادی و قیام خانوادگی است. بانوان نشانه حضور خانواده هستندو وقتی بانوان باشند بچه‌ها نیز حضور دارند.
مربی‌گری در چنین تیم‌هایی را دوست دارم چرا که برای رسیدن به افتخارات و قهرمانی‌ها می‌جنگد. این تیم سال گذشته قهرمان شده و می‌خواهیم این قهرمانی را تکرار کنیم.
چرا باید یک مرکز پزشکی - که به صورت خصوصی اداره می‌شود و قاعدتا به دنبال منافع  اقتصادی خود است - انحصار انجام تست‌های پزشکی تیم‌های فوتبال را در اختیار بگیرد

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ