در تمرین مس رفسنجان برای بازیکنان تازه وارد این تیم مراسم ویژه‌ای گرفته شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بازیکن تازه وارد شمس آذر قزوین در بدو ورود به این تیم رباط صلیبی پاره کرد و نیم فصل اول را از دست داد.
علی افضل به عنوان سرمربی جدید تیم فوتسال کراپ به بازیکنان معرفی شد.
باشگاه پیکان شماره پیراهن بازیکنان این تیم در فصل جدید لیگ برتر را اعلام کرد.
کادر فنی تیم ملی ایران زمان انتخاب بازیکن را قبل از شروع لیگ برتر آغاز کردند و بازیکنان امیدوارند با نمایش موفق در فصل جدید، شرایط حضور در جام ملت‌ها برای آنها فراهم شود.
مصوبه جدید کارگروه نقل و انتقالات لیگ برتر کام در شرایطی با کام تراکتور تبریز شد که براساس تصمیم جدید این کارگروه هر تیم می تواند دو سهمیه دیگر برای جذب بازیکنان جوان داشته باشد.
باشگاه استقلال از شروع تمرینات این تیم برای حضور در فصل جدید لیگ برتر خبر داد.
فعالترین تیم نقل و انتقالات، یکی از پرستاره‌ترین تیمهای لیگ برتر نیز محسوب می‌شود، تیمی که که احتمالا یک خرید مهم دیگر هم خواهد داشت.
قانون جدید نقل و انتقالاتی صدای مربیان لیگ برتری را در آورده است و در این شرایط بسیاری از بازیکنان لیگ برتری یا بدون تیم می‌مانند یا به لیگ دسته یک سرازیر خواهند شد.
پیکان در لیگ بیست و سوم نیز با ترکیبی از بازیکنان جوان حضور پیدا می کند و احتمالا باید منتظر معرفی چهره های جدید به فوتبال باشیم.
قزوین- تیم فوتبال شمس آذر قزوین برای فصل جدید لیگ برتر ۲ بازیکن از تیم‌های آلومینیوم اراک و ملوان را جذب کرد.
بازیکنان تیم پرسپولیس یک به یک از تیم نساجی جدا می شوند و به نظر می رسد تیم مازنی در فصل آینده بازی های لیگ برتر با چهره ی جدید حاضر می شود.
بازیکن تیم فوتبال السد می‌گوید حضور در فوتبال قطر به پیشرفت او کمک قابل توجهی خواهد کرد.
سرمربی تیم ملی ایران تاکید می‌کند به بازیکنان لیگ برتری توجه ویژه‌ای دارد.
سرمربی جدید تیم فوتبال امید ایران بزرگترین نگرانی اش برای آماده سازی این تیم را شروع فصل جدید لیگ برتر و نداشتن بازیکنان اصلی عنوان کرد و گفت: همه باید به صعود تیم امید کمک کنند.
از این هفته رقابت های فوتبال قهرمانی جام حذفی باشگاه های کشور با حضور تیم های لیگ برتری دنبال می شود. این بدین معنی است که مرحله یک شانزدهم نهایی بازی ها آغاز شده است.
پنج بازیکن جدید برای حضور در تمرینات تیم فوتبال جوانان ایران از تیم های لیگ برتری معرفی شدند.
در حالی که تعدادی از تیم‌های لیگ برتری خواهان جذب مدافع استقلال هستند، خبر‌هایی درباره تمایل این بازیکن برای جدایی از استقلال نیز دست به دست می‌شود.
آرای جدید کمیته تعیین وضعیت فدراسیون فوتبال درباره پرونده های دو باشگاه لیگ برتری و یک تیم دسته اولی فوتبال کشور منتشر شد.
سرمربی تیم والیبال شهرداری گنبد گفت: با توجه به این‌که هر تیم هفته‌ای یک مسابقه در لیگ برتر مردان دارد، فرصت ریکاوری خوبی برای بازیکنان ایجاد شده و آسیب‌ها کاهش می‌یابد.
سرمربی تیم فوتبال پرسپولیس با ابراز رضایت از وضعیت تیمش برای برگزاری دیدار هفته پنجم لیگ برتر گفت: بازیکنان جدیدی که به تیم ما اضافه شده‌اند عاشق پرسپولیس هستند.
آبادان- سرمربی تیم بسکتبال مردان پالایش نفت آبادان، بازیکنان جدید این تیم را برای حضور در لیگ برتر بسکتبال باشگاه‌های کشور معرفی کرد.
بازیکنان جدید تیم بسکتبال پالایش نفت آبادان برای فصل جدید لیگ برتر معرفی شدند.
شماره پیراهن بازیکنان تیم فوتبال آلومینیوم در فصل جدید لیگ برتر مشخص شد.
در فاصله کمتر از 72 ساعت تا شروع لیگ برتر فوتبال ایران، بازیکنان سرشناسی هستند که هنوز تیم جدید خود را انتخاب نکرده اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ