16 بازیکن از 13 لیگ خارجی، لژیونرهای حاضر در لیست منتخب کارلوس کی‌روش برای جام جهانی را تشکیل می دهند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
وزرای دفاع ترکیه و یونان بر حل و فصل مسائل دو جانبه تاکید کردند.
وزیر امور خارجه یونان با اشاره به فضای مثبت میان آنکارا و آتن گفت که برای حفظ این فضا باید گام‌های شجاعانه‌ای برداشته شود.
وزارت امور خارجه آمریکا از سفر آنتونی بلینکن وزیر خارجه این کشور به آلمان، ترکیه و یونان که از روز پنج شنبه آغاز خواهد شد، خبر داد.
وزیران امور خارجه ترکیه و یونان بر عادی سازی روابط میان دو کشور تاکید کردند و گفتند که تلاش های طرفین در این زمینه ادامه خواهد داشت.
وزیر امور خارجه ترکیه اعلام کرد که سیاست توازن واشنگتن در مورد روابط با آنکارا و آتن در حال به هم خوردن است.
وزیر دفاع ترکیه یونان را به کنارگذاشتن رویکرد آشتی‌ناپذیر و تحریک‌آمیز خود فراخوانده و اضافه کرد: در گرفتن دست دوستی‌مان درنگ نکنند.
سفیر آمریکا در آتن از یونان و ترکیه خواست تا اختلافات شان را از طریق دیپلماسی حل کنند.
وزیر خارجه ترکیه به یونان درباره پیشروی قلمرو آبی در دریای اِژه هشدار داد و با اشاره به ادعاها درباره برنامه یونان برای حمله به ترکیه گفت که این یعنی «آتن عقلش را از دست داده است.»
دفتر ریاست جمهوری ترکیه اعلام کرد که رئیس جمهور این کشور در تماس تلفنی امروز از اولاف شولتز خواسته است: آلمان به موضع بی‌طرفی خود در روابط ترکیه و یونان بازگردد.
وزیر دفاع ترکیه امروز در سخنانی اعلام کرد: یونان توسعه طلب است و دائماً ترکیه را تهدید می کند.
رئیس سابق اطلاعات ارتش ترکیه با اشاره به روابط یونان و ترکیه گفت: دلیل به بن بست رسیدن مذاکرات دو کشور در شرایط کنونی، سیاست آمریکا و اتحادیه اروپا در مدیترانه شرقی است.
دبیر اجرایی ششمین جشنواره و نمایشگاه گیاهان دارویی گفت: بناداریم ۱۰۰فعال گیاهان دارویی ازکشورهای آلمان، لهستان، ترکیه، یونان، عراق، افغانستان، روسیه، هند، عمان و قطر رابه نمایشگاه دعوت کنیم.
بنابر ادعای روزنامه «گریک ریپورتر» ترکیه قصد دارد میکروفون‌های زیرآبی را برای رصد حرکت زیردریایی‌های یونانی در دریای اژه و شرق مدیترانه نصب کند
مصر و یونان به توافق حفاری برای استخراج نفت و گاز میان ترکیه و دولت وحدت ملی لیبی واکنش نشان دادند.
مصر و یونان به توافق حفاری برای استخراج نفت و گاز میان ترکیه و دولت وحدت ملی لیبی واکنش نشان دادند.
رئیس جمهور ترکیه از هشدار به آمریکا و یونان درباره جزایر مورد مناقشه با آتن خبر داد.
وزارت خارجه ترکیه امروز از احضار سفیر یونان در این کشور و نیز ارسال یادداشت اعتراض‌آمیز آنکارا به آمریکا در خصوص استقرار سلاح در جزایر نزدیک به سواحل ترکیه خبر داد.
وزارت امور خارجه ترکیه امروز در بیانیه ای اتهامات مقامات یونان علیه آنکارا را «دور از عقلانیت» دانست و آتن را به عقل سلیم فراخواند.
وزیر دفاع ترکیه خطاب به مقامات یونان گفت که آتن باید از تاریخ درس عبرت گرفته و وارد ماجراجویی‌ های جدید نشوید.
وزارت امور خارجه یونان با صدور بیانیه ای اعلام کرد که مقامات ترکیه با اظهارات خود یکپارچگی و همبستگی پیمان ناتو را از بین می برند.
رئیس جمهور ترکیه به یونان هشدار داد که این کشور می تواند شبه جزایرمورد مناقشه را از یونان پس بگیرد.
اردوغان در سخنانی یونان را به دلیل رهگیری جت‌های ترکیه به چالش کشید و گفت یونان نمی تواند با ترکیه برابری کند.
پس از آن که ترکیه، یونان را متهم به استفاده از سامانه اس-۳۰۰ علیه جنگنده های خود کرد، تنش ها بین آنکارا و آتن تشدید شده است.
وزیر مهاجرت و پناهندگی یونان در بیانیه ای از گسترش حصارکشی این کشور در مرز با ترکیه به میزان ۸۰ کیلومتر با هدف جلوگیری از عبور غیرقانونی مهاجران خبر اد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ