حضور بازیکنی با سابقه بازی در یکی از بهترین لیگ‌های دنیا، بدون‌شک اتفاق خوبی برای لیگ برتر ایران است و ترکیب تراکتور را هم جذاب‌تر می‌کند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
آینده رئال مادرید بدون توجه به کیلیان امباپه و ارلینگ هالند ترسیم شده و در مادرید دیگر روی خرید این دو فوق ستاره وسواس ندارند.
رئال مادرید قصد دارد از سال بعد جام سانتیاگو برنابئو را دوباره برگزار کند. رقابتی که از سال 2018 و با بازسازی برنابئو متوقف شد.
رئال مادرید لالیگا را در سن مامس شروع خواهد کرد و در فصل پیش رو چند هفته کلیدی و تعیین کننده خواهد داشت.
انتخاب آرتور سوارز دیاز برای بازی فردای رئال مادرید-سیتی، با نارضایتی در باشگاه انگلیسی همراه شده است.
رئال مادرید که در لیگ قهرمانان اکثر قریب به اتفاق فینال‌هایی که حضور داشته را برنده شده، در کوپا دل ری شرایطی کاملا متفاوت دارد.
دنی سبایوس امشب در غیاب لوکا مودریچ در ترکیب ثابت رئال مادرید برابر آلمریا به میدان خواهد و این فرصت را دارد تا در چهار بازی پیش رو ثابت کند شایسته ماندن در این باشگاه است.
لوکاس واسکز از تصمیم کارلو آنچلوتی برای تعویض او عصبانی بود و خشمش را روی نیمکت نشان داد.
رئال مادرید اگر بتواند بارسلونا را نیز مثل اتلتیکو از کوپا دل ری حذف کند، دست به یک کار تاریخی زده است.
به گزارش "ورزش سه"، کایسدو صبح روز گذشته پس از 10 ساعت پرواز از مکزیک به مادرید رسید و چندین رسانه و نماینده‌ای از باشگاه رئال مادرید در فرودگاه منتظر او بودند.
رئال مادرید با فتح جام باشگاه‌های جهان تنها یک جام تا رسیدن به افتخار شماره 100 تاریخ خود فاصله دارد ولی در این راه رقیب سرسختی به نام بارسلونا را پیش رو دارد.
رئال مادرید تلاش برای قهرمانی در جام جهانی باشگاه‌ها را از امشب و دیدار با الاهلی در نیمه‌نهایی این رقابت‌ها در ورزشگاه شاهزاده عبدالله مراکش آغاز می‌کند. برنده این بازی به فینال شنبه صعود می‌کند.
از بین کریم بنزما، لوکا مودریچ و تونی کروس، به احتمال زیاد یک نفر در پایان فصل جدا خواهد شد.
رئال مادرید و بارسلونا در تاریخ خود هفت بار در سوپرجام اسپانیا به مصاف هم رفته اند و رئال 6 بار جام را بالای سر برده است.
باشگاه رئال مادرید اصرار دارد که تاکنون 99 جام رسمی کسب کرده و امشب می تواند به جام شماره 100 خود برسد ولی یوفا و فیفا عقیده‌ای دیگر دارند.
رئال مادرید و بارسلونا در تاریخ خود هفت بار در سوپرجام اسپانیا به مصاف هم رفته اند و رئال 6 بار جام را بالای سر برده است.
رئال مادرید ممکن است یکشنبه پیش رو در فینال سوپرجام اسپانیا برابر بارسا قرار بگیرد و دو بازیکن خود را قطعا در اختیار نخواهد داشت.
همه شواهد از این قرار است که دیگر هیچ اختلافی بین رئال مادرید و زیدان وجود ندارد و مدیران باشگاه مادریدی، حرکت زیدان پس از استعفای سال 2021 را بخشیده‌اند.
مراسم ویژه نشریه توتواسپورت امروز برگزار می شود و برنده جایزه پسر طلایی سال 2022 و نیز جوایز بهترین تیم، مربی و رئیس باشگاه سال معرفی خواهند شد. گفته می شود، اکثر جوایز به رئال مادرید تعلق خواهد گرفت.
کریم بنزما شب گذشته برابر سلتیک مصدوم شد و هنوز مدت زمان دوری او از میادین مشخص نیست. رئال یازده روز دیگر باید به مصاف اتلتیکو برود و شاید کریم این بازی حساس را از دست بدهد.
تقویم بازی های رئال در لالیگا به گونه‌ای است که تا قبل از جام جهانی 2022 و تعطیلی لالیگا، فقط یک بار از مادرید خارج خواهد شد.
رئال مادرید تنها 6 روز فرصت دارد تا تکلیف سه بازیکن مازاد خود را مشخص کند. مدیران باشگاه فشار روی این سه بازیکن را بیشتر کرده اند.
رئال مادرید با جدایی کاسمیرو اقدام به خرید بازیکن نخواهد کرد و تنها در صورت جدایی مارکو آسنسیو، یک مهاجم جدید جذب می کند.
شب گذشته در سوپرجام اروپا بین رئال مادرید و آینتراخت فرانکفورت، فرصت بازی به ادن هازارد و مارکو آسنسیو نرسید.
مایکل اولیور، داور انگلیسی 37 ساله، داور سوپرکاپ اروپا بین رئال مادرید و آینتراخت فرانکفورت خواهد بود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ