هیچ کدام از بازیکنان استقلال پس از پیروزی برابر ملوان مصاحبه نکردند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هیچ کدام از بازیکنان استقلال پس از پیروزی برابر ملوان مصاحبه نکردند.
سجاد آقایی می‌گوید بازیکنان آلومینیوم در هفته اول لیگ برتر با تمام توان خود برای کسب نتیجه برابر پرسپولیس در زمین حاضر می‌شوند.
بازیکنان تیم فوتبال استقلال برای چهارمین روز متوالی حاضر به انجام تمرین نشدند.
بازیکنان تیم فوتبال استقلال برای چهارمین روز متوالی حاضر به انجام تمرین نشدند.
نگاهی به صفحه ترانسفرمارکت بازیکنان استقلال می توان دریافت که سه تن از اعضای این تیم در حال حاضر با دستمزدی بیش از یک میلیون یورو در جمع بازیکنان استقلال قرار دارند.
بازیکنان تیم استقلال هیچ کدام با خبرنگاران صحبت نکردند.
ستاره فرانسوی استقلال قبل از دربی در جمع بازیکنان این تیم حاضر شد.
سه بازیگر سریال پایتخت قبل از بازی با استقلال در اردوی نساجی مازندران حاضر شدند.
عارف غلامی امروز یکی از بازیکنان حاضر در تمرین استقلال بود و جالب اینکه با مدل موی جدید درتمرین حاضر شد و در کنار آبی پوشان تمرین کرد.
سیدحسین حسینی و عارف غلامی در تمرین امروز استقلال حاضر نشدند.
محمد محبی هفته هاست در ترکیب تیم استقلال گل نزده اما هم چنان یکی از بازیکنان مورد اعتماد ریکاردو ساپینتو است و مربی پرتغالی حاضر به دست کشیدن از او نیست.
تمرین استقلال امروز در شرایطی برگزار شد که بازیکنان با روحیه بسیار بالایی در این تمرین حاضر بودند.
کارشناس فوتبال با بیان اینکه نقش سرمربی استقلال در نتایج به دست آمده پررنگ‌تر از بازیکنان است گفت: در حال حاضر صلاح نیست که «ریکاردو ساپینتو» برکنار شود.
اینکه بازیکنان دو تیم در یکی، دو ماه اخیر، بار‌ها از یکدیگر حمایت کرده و دیگر خبری از کُری‌های مرسوم و معمول نبوده است. اوج این موضوع را می‌توان در قهرمانی استقلال در سوپرجام دید که آن‌ها حاضر به خوشحالی‌کردن نشده و این موضوع با حمایت بازیکنان باشگاه پرسپولیس همراه شد. ضمن اینکه بعد‌ها در ماجرای بازداشت یکی، دو بازیکن از هر دو تیم، این حمایت‌ها ادامه پیدا کرد. حالا مشخص نیست که رویکرد بازیکنان در زمین مسابقه چه خواهد بود؛ هرچند به نظر می‌رسد با توجه به حساسیت جدولی، بازی دست‌کم از لحاظ فنی جدی پیگیری شود.
یکی از عادات جالب سرمربی تیم استقلال خبر گیری مدام از بازیکنان مصدوم و هم چنین بازیکنان حاضر از استقلال در اردوی تیم ملی است.
اگرچه علی فتح‌الله‌زاده برای صحبت با بازیکنان به محل تمرین استقلال رفت اما آنها بازهم حاضر به شروع تمرینات نشدند!
در سوپر جام و در دقایق پایانی بازی بازیکنان تیم نساجی به حضور تماشاگران استقلال در استادیوم شهید باهنر کرمان معترض بودند و دقایقی حاضر نشدند به بازی ادامه دهند.
با تصمیم جالب از سوی ریکاردو ساپینتو تیم استقلال با همه بازیکنانش در کرمان حاضر شده است.
مدافع استقلال بعد از گذشت چند روز در غیبتش در تمرینات و انتقاداتی که به او وارد شد با یک عذرخواهی از کادر فنی و شخص سرمربی قرار است از فردا دوشنبه در تمرینات آبی پوشان حاضر شده و در کنار دیگر بازیکنان، تمریناتش را آغاز کند.
مدیران عامل استقلال و فولاد حاضر به اظهار نظر در مورد شرایط دو تیم قبل از جدال حساس هفته هشتم نشدند. سرمربی تیم ملی هم دستیارانش را برای آنالیز بازیکنان به ورزشگاه فرستاده بود.
ارسلان مطهری چند باری تلاش کرده درباره مطالبات با مصطفی آجورلو جلسه‌ای برگزار کند که مدیرعامل استقلال حاضر به انجام چنین کاری نشده است.
بازیکنان استقلال همانند دیدار برابر سپاهان حاضر به مصاحبه با خبرنگاران نشدند.
او که در چند روز گذشته در مجموعه ورزشی انقلاب حاضر شده بود، اما اجازه تمرین پیدا نکرد امروز با تصمیم عجیب باشگاه استقلال روبرو شد.
دو بازیکن جدید استقلال در تمرین امروز این تیم حاضر شدند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ