دیدی هامان، ستاره سابق تیم ملی آلمان، معتقد است بسیاری از بازیکنانی که مجبور به بازی مقابل جود بلینگام بودند، از جدایی این بازیکن ناراضی نیستند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
سرمربی تیم فوتبال آلومینیوم اراک گفت: تغییرات زیادی در لیست بازیکنان خود داشتیم اما همچنان دنبال فوتبال باکیفیت هستیم.
تعداد زیادی از بازیکنان شاخص فوتبال ایران هنوز موفق به یافتن تیم برای فصل جدید نشده اند.
یکی از بازیکنانی که در نقل و انتقالات خبر‌های زیادی از او شنیده شده یاسین سلمانی است.
مجتبی حسینی می‌گوید تلاش خواهد کرد که با جذب بازیکنان مناسب، روند خوب آلومینیوم اراک را حفظ کند.
ترکیب تیم نساجی در فصل جدید به طور حتم نسبت به فصل گذشته دچار تغییرات زیادی خواهد شد و همین موضوع مهدی رحمتی را مجاب کرده در شروع کار از تماشاگران بخواهد، حوصله کنند.
در لیگ برتر بیست و دوم بازیکنان جوان زیادی حضور داشتند اما برای حضور در ترکیب تیم امید فقط چند ماه از نظر سنی بزرگ‌تر هستند.
رضا دهقانی می‌گوید بازیکنان نفت مسجدسلیمان با وجود سقوط، تا هفته پایانی برای حیثیت خودشان و خوشحالی هواداران این تیم تلاش کردند.
از ابتدای فصل تاکنون بازیکنان زیادی از تیم ذوب‌آهن مصدوم شدند.
پس از حواشی زیادی که اظهارات یکی از بازیکنان تیم ملی روسیه علیه ایران به وجود آورد، دو ملی پوش دیگر روس هم از شرایط میزبانی کشورمان انتقاد کردند و علاوه بر اینترنت، بحث هوا را پیش کشیدند.
پس از حواشی زیادی که اظهارات یکی از بازیکنان تیم ملی روسیه علیه ایران به وجود آورد، دو ملی پوش دیگر روس هم از شرایط میزبانی کشورمان انتقاد کردند و علاوه بر اینترنت، بحث هوا را پیش کشیدند!
ایمان عالمی معتقد است پیشرفت فنی هوادار باعث می‌شود تا بازیکنان این تیم در سال آینده هواخواهان زیادی داشته باشند.
کارلوس که در هشت سال قبل از آخرین حضورش همواره از حمایت‌های مردمی برخوردار بود، در جام جهانی و زمانی که انتقادات زیادی متوجه بازیکنان تیم ملی می‌شد، یکباره با انتشار پستی، به‌طور ضمنی، آن‌هایی را که از بازیکنان تیم ملی انتقاد می‌کردند، دشمن تیم خطاب کرد. همین موضوع به‌طور‌کلی جایگاه او نزد هواداران زیادی از فوتبال ایران را تغییر داد. البته او با سیاست و حساب و کتاب خاصی در تلاش بود تا در کنفرانس‌های خبری از دولت در ماجرای رخداد‌های اخیر دفاع کند که این صحبت‌ها با حمایت جریانی خاص مواجه ش
کارلو آنچلوتی معتقد است بازیکنی مثل وینیسیوس با تکنیک بالایش باعث جذاب تر شدن فوتبال می شود و تاکید کرد که خطاهای زیاد روی او نباید باعث از دست رفتنش تمرکزش شود.
درباره دلایل خروج ناگهانی یورگن لوکادیا حرف و حدیث زیاد بود و هست، ولی نکته جالب اینکه هنوز هم مسئولان باشگاه پرسپولیس از یک سو و مسئولان فدراسیون فوتبال در سطحی بالاتر، از بیان علت دقیق خروج این بازیکن خودداری می‌کنند.
سرمربی تیم پرسپولیس می‌گوید به بازیکنانش هشدار داده بود که ممکن است این بازی پیچیده شود.
من سیتی به خاطر حضور بیشترین بازیکن در جام جهانی، پاداش خیره کننده ای دریافت می کند.
شیرجه عجیب جردن پیکفورد بعد از شوت بسیار بد جو آلن، بازیکن ولز، که با اختلاف زیاد از بالای دروازه انگلی بیرون رفت خبرساز شده است.
سرمربی تیم ملی قطر می‌گوید این تیم در دیدار با اکوادور یک روز تاریخی و بزرگ را رقم خواهد زد.
رفتار اخیر علی دایی با استقبال گسترده‌ای در فضای مجازی روبه‌رو شده و افراد زیادی از اینکه او ترجیح داده بر موضع خود ثابت‌قدم بماند، تشکر کرده‌اند. این موضوع در شرایطی رقم خورده که هم‌زمان، انتقاد‌ها از بازیکنان تیم ملی فوتبال ایران که به دیدار رئیس‌جمهور رفته‌اند، ادامه دارد. بازیکنان ایران، پیش از سفر به قطر، به دیدار ابراهیم رئیسی رفتند و عکس‌های منتشر‌شده از تعدادی از این بازیکنان به‌ویژه روزبه چشمی و علیرضا بیرانوند مورد انتقاد قرار گرفته است
این طارمی با مهدی‌ای که چهار سال پیش در روسیه برای تیم ملی ایران در جام جهانی به میدان رفته، تفاوت‌های زیادی دارد. او حالا با ۲۰ میلیون یورو، گران‌قیمت‌ترین بازیکن ایرانی در دنیا ارزش‌گذاری شده، در کورس عنوان آقای گلی در لیگ پرتغال است و عنوان دهان‌پرکنی همچون برترین گل‌زن ایرانی تاریخ لیگ قهرمانان اروپا را هم یدک می‌کشد
پایان رافت معتقد است غیبت هواداران در استادیوم تاثیر زیادی بر روی افت کیفیت تیم‌ها داشته است.
بازیکنی که به احتمال زیاد مسئولان باشگاه استقلال به سمت جذب او پیش خواهند رفت امید نورافکن است. این بازیکن اکنون در باشگاه سپاهان بازی می‌کند و گفته می‌شود از شرایط خودش در این باشگاه چندان راضی نیست و هیچ بعید نیست که در نیم فصل مسئولان باشگاه استقلال خواستار معاوضه این بازیکن با یکی از بازیکنان خود شوند
رونالدینیو، اسطوره فوتبال برزیل، معتقد است که هر دوره بازیکنان بزرگ خودش را دارد و نمی‌توان لیونل مسی را بزرگترین فوتبالیست تاریخ دانست.
سرمربی آبی پوشان گفت: فصل فرسایشی و دشواری پیش رو داریم و برای تکرار قهرمانی با استقلال به بازیکنان زیادی نیاز داریم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ