دستیار پاکو خمس می‌گوید بازی فیزیکی در وضعیت نامطلوب چمن نقش جهان به سپاهان کمک کرد تا برنده بازی باشند.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهاجم تیم ملی ایران گفت: اتفاقات حاشیه ای درون زمین وجود داشت اما ما با بازیکنان ازبکستان دوست هستیم.
بازیکنان رئال مادرید امشب پیش از شروع دیدار تیم‌شان مقابل رایو وایه‌کانو با پیراهن‌های شماره 10 وارد زمین می‌شوند تا حمایت‌شان را از وینیسیوس جونیور نشان بدهند.
عباس آقایی، هافبک سابق پرسپولیس، از رمز و راز قهرمانی تیم پرحاشیه افشین قطبی پرده برداشت.
سرمربی تیم ملی فوتبال روسیه گفت: ارزشی نداشت که سلامت بازیکنانمان را برای حضور در تورنمنت کافا به خاطر بیاندازیم.
اریک تن‌هاخ بعد از شکست 3-0 مقابل سویا از عملکرد شاگردانش ابراز نارضایتی کرد.
فرزاد کوهیان در مورد پیروزی مقابل نفت عراق در یک‌چهارم نهایی سوپرلیگ غرب آسیا گفت: در نیمه اول هماهنگی لازم را نداشتیم و نتوانستیم از توپ‌ها در زمان خاص خود استفاده کنیم اما در نیمه دوم بازیکنان ما با تمام وجود بازی کردند.
ما می‌توانستیم برنده بازی با عراق باشیم اما جسم بازیکنان ما در زمین بود و روح‌شان خارج از زمین؛ حتی حین گرم کردن هم مشخص بود که این تیم می‌بازد...
سرمربی تیم فوتبال جوانان پس از ناکامی تیمش در رسیدن به جام جهانی گفت: بازیکنانم آنچه از آنها خواسته بودم را در زمین پیاده نکردند.
سرمربی تیم فوتبال جوانان پس از ناکامی تیمش در رسیدن به جام جهانی گفت: بازیکنانم آنچه از آنها خواسته بودم را در زمین پیاده نکردند.
بازیکنان جوان آبی‌پوش پس از پیروزی مقابل گل‌گهر در وسط زمین ژست برنده گرفتند.
خسرو حیدری معتقد است هیجان ریکاردو ساپینتو در کنار زمین انگیزه بازیکنان را بالا می‌برد.
خاویر آگیره معتقد است بازیکنان تیمش باید در زمین بهتر رفتار می‌کردند و به نوعی از وینیسیوس حمایت کرد.
هافبک باتجربه استقلال می گوید برخی بازیکنان تراکتور هفته گذشته در بازی لیگ برتر داخل زمین بی احترامی هایی را انجام داده اند.
تبریز- مربی تیم استقلال با انتقاد از عملکرد بازیکنانش مقابل تراکتور، گفت: خواسته هایی که از بازیکنان داشتیم را نتوانستند در زمین پیاده کنند.
اعتراض مربیان به داوری ، بازیکنان حریف و حتی شرایط سخت افزاری زمین مسابقه در لیگ ما سالهاست بهانه های مربیان را فراهم می کند.
سرمربی تیم فوتبال پیکان گفت: بازی سخت و دشواری با پرسپولیس داشتیم و تساوی در این مسابقه برای بازیکنان جوان ما خوب خوب بود.
کارلوس کی‌روش سرمربی تیم ملی فوتبال ایران بعد از حذف این تیم از جام جهانی پیامی را منتشر کرد.
هافبک تیم ملی تیم ملی فوتبال ایران می‌گوید با اینکه بازیکنان تیم ملی در روند آماده‌سازی زمان خیلی کوتاهی کنار هم بودند، اکنون با یکدیگر ما هماهنگ هستند.
بیرانوند: بعداز گل ما دیگر بازیکنان مس زمین نیفتادند
تبریز- سرمربی تیم فوتبال تراکتورگفت: از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم چرا که آن چیزی را که از آنها خواسته بودم را در زمین اجرا نکردند.
سرمربی تیم فوتبال تراکتورگفت: از عملکرد بازیکنانم راضی نیستم چرا که آن چیزی را که از آنها خواسته بودم را در زمین اجرا نکردند.
مربی گل گهر سیرجان در مورد قضاوت داور عنوان کرد: بحث پنالتی درست بود اما تنها چیزی که اتفاق افتاد ما چون مکرر اشتباهات بد داوری در گذشته برای ما اتفاق افتاده بود این حساسیت در تیم و بازیکنان ما بود و با کوچکترین مسئله این حساسیت و اتفاقات گذشته تیم ما را چه روی نیمکت و چه در زمین بازی اذیت می‌کرد و این تاثیر عصبی بزرگی داشت. به کرات این اتفاق در بازی با استقلال و بازی های گذشته افتاده بود و این نکته سیاه این بازی بود.
لائوتارو مارتینز، مهاجم آرژانتینی اینتر، از عملکرد سیمونه اینزاگی، سرمربی این تیم، دفاع کرده است.
اهواز - رئیس کل دادگستری خوزستان گفت: اولین جلسه دادگاه رسیدگی به پرونده حادثه متروپل برگزار شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ