ارزش کل معاملات انجام‌شده در هفته پایانی مهرماه بورس انرژی ایران ۲۵ هزار و ۳۸۵ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال بود که ۲۴ هزار و ۷۱۴ میلیارد ریال آن سهم معاملات ۱۵۳ هزار و ۹۶ تن فراورده هیدروکربوری در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مدیرعامل بورس انرژی گفت: بازار انرژی‌های تجدیدپذیر در جهان مورد استقبال قرار گرفته و انتظار می‌رود ارزش آن تا سال ۲۰۳۰ به ۲ هزار میلیارد دلار برسد.
آئین رونمایی از تابلوی برق سبز در بورس انرژی با هدف ایجاد بازار عرضه و تقاضای مستقیم، مردمی‌سازی اقتصاد تجدیدپذیر و ایجاد فضای رقابتی تبادل برق تجدیدپذیر، فردا برگزار می‌شود.
در دومین هفته معاملاتی اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، ارزش معاملات رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران حدود سه‌ برابر شده و از ۳ هزار و ۲۶۱ میلیارد ریال به بیش از ۱۰ هزار و ۱۱۲ میلیارد ریال رسید.
بورس انرژی ایران امروز میزبان عرضه ۲۶ هزار و ۸۸۵ تن فرآورده هیدروکربوری است.
بورس انرژی ایران امروز میزبان عرضه ۶ هزار و ۸۶۰ تن فرآورده هیدروکربوری است.
مدیرعامل بورس انرژی ایران توضیحاتی را درباره عملکرد کلی این بورس در سال ۱۴۰۱ ارائه داد و خطوط کلی برنامه‌های سال پیش رو را اعلام کرد.
مدیر عملیات بازار فیزیکی بورس انرژی ایران گفت: امروز رکورد سالانه ارزش معاملات بورس انرژی شکسته شد.
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: به‌زودی گواهی سپرده نفت‌ خام و میعانات گازی شرکت ملی نفت ایران در بورس انرژی ایران معامله می‌شود.
ارزش معاملات بورس انرژی ایران در هفته دوم دی‌ماه به بیش از ۲۲ هزار و ۴ میلیارد و ۵۶۸ میلیون ریال رسید.
بورس انرژی ایران فردا یکشنبه میزبان عرضه ۱۷ هزار و ۳۰۰ تن فراورده هیدروکربوری است.
بازار مشتقه بورس انرژی ایران امروز یکم آذر ۱۴۰۱ شاهد معاملات اوراق سلف موازی استاندارد برش پنتان صادراتی شرکت پتروپالایش کنگان به ارزش ۲۵ هزار میلیارد ریال بود.
در هفته چهارم آبان‌ ماه بورس انرژی ایران تعداد ۱۲۳ هزار و ۷۸۰ قرارداد اوراق سلف موازی استاندارد با سررسید یک‌سال و بیشتر به ارزش ۲ هزار و ۳۷۸ میلیارد و ۸۹۳ میلیون ریال معامله شد. در هفته گذشته، ۳ هزار اوراق گواهی ظرفیت به ارزش ۱۵۹ میلیارد و ۸۰۷ میلیون ریال نیز در بورس انرژی ایران دادوستد شد.
بورس انرژی ایران امروز چهارشنبه میزبان معامله ۱۷ هزار و ۵۴ تن فراورده هیدروکربوری به ارزش ۳ هزار و ۲۳۰ میلیارد و ۲۹۲ میلیون ریال بود.
بورس انرژی ایران امروز سه‌شنبه میزبان معامله ۹ هزار و ۶۲۷ تن فراورده هیدروکربوری به ارزش ۲ هزار و ۱۷۴ میلیارد ریال بود.
بورس انرژی ایران امروز سه شنبه ۱۷ شاهد معامله ۳۳ هزار و ۱۳۵ تن فراورده هیدروکربوری به ارزش ۵ هزار و ۳۵۱ میلیارد و ۷۱۱ میلیون ریال بود.
بورس انرژی ایران امروز (یکشنبه) شاهد معامله ۱۱ هزار و ۳۷۸ تن فراورده هیدروکربوری به ارزش هزار و ۳۶۶ میلیارد و ۶۴۲ میلیون ریال بود.
بورس انرژی ایران امروز دوشنبه شاهد معامله ۱۵ هزار و ۸۵۴ تن انواع فراورده‌های هیدروکربوری به ارزش هزار و ۸۴۶ میلیارد ریال بود.
بورس انرژی ایران هفته سوم مهرماه ۱۴۰۱ را با ۱۵ هزار و ۹۰۶ میلیارد و ۲۸۱ میلیون و ۴۴۹ هزار و ۵۶۰ ریال ارزش معاملات به پایان رساند و بیش از ۱۵ هزار و ۷۴ میلیارد و ۳۵۰ میلیون و ۹۱۸ هزار و ۷۵۰ ریال از این معاملات برای دادوستد ۹۶ هزار و ۳۰۹ تن فرآورده هیدروکربوری در تابلوی بازار فیزیکی این بورس انجام شد.
در هفته گذشته، ارزش کل معاملات انجام‌شده در بورس انرژی ایران ۲۴ هزار و ۹۷۱ میلیارد و ۲۶۵ میلیون ریال بود که ۲۴ هزار و ۵۶۰ میلیارد ریال آن سهم معاملات ۱۸۷ هزار و ۱۳۶ تن فراورده در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران بود.
رینگ‌های داخلی و بین‌الملل بورس انرژی ایران امروز شاهد عرضه ۳۲ هزار و ۶۰۵ تن فراورده هیدروکربوری خواهند بود.
روز چهارشنبه ۶ مهر ۱۴۰۱، ۳۰۰ هزار تن گاز مایع مجتمع پارس جنوبی متعلق‌ به شرکت ملی گاز ایران از رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران صادر شد. تقاضا برای این معامله تا ۴۵۰ هزار تن پیش رفت و در نهایت ارزش رقابت میان مشتریان به حدود یک میلیون و ۵۴۶ هزار دلار رسید.
بورس انرژی امروز میزبان ۵ هزار و ۵۸۰ تن نفت سفید شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران و ۱۰ هزار و ۴۰۰ تن میعانات گازی مجتمع گاز پارس جنوبی در رینگ داخلی است.
مشاور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در امور بین‌الملل با بیان اینکه اکنون مساله قانون‌گذاری معاملات رمزارزها در وزارت اقتصاد در جریان است، گفت: استفاده از بورس کیش از جمله فرصت‌هایی است که از طریق آن می‌توان زمینه اجرای عملی معاملات رمز دارایی‌ها در بازار سرمایه ایران را فراهم کرد.
قیمت بیت کوین در محدوده ۴۲ هزار و ۴۱۳ دلاری رسیده و نسبت به روز گذشته ۰.۸۰ درصد افزایش قیمت را به ثبت رسانده است و با مثبت شدن بیت کوین و اتریوم، کلیت بازار ارز‌های دیجیتال وضعیت خوبی پیدا کرده است و سبزپوش شده اند. اما روز گذشته شاهد افت قیمت در بازار رمزارز‌ها بودیم، دلیل این کاهش قیمت چه بود و آیا بیت کوین ۱۰ هزار دلار خواهد شد؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ