مدیرعامل بورس انرژی گفت: بازار انرژی‌های تجدیدپذیر در جهان مورد استقبال قرار گرفته و انتظار می‌رود ارزش آن تا سال ۲۰۳۰ به ۲ هزار میلیارد دلار برسد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
طرفداران تراکتور برای تماشای بازی مقابل ستارگان سپاهان اصفهان به دنبال حضور در استادیوم نقش جهان و همراهی و حمایت از تیم خود هستند.
تیم های لیگ برتر در تلاش برای جذب آخرین بازیکنان مدنظر کادرفنی خود هستند که در این میان فعالیت استقلال در جذب بازیکنان جوان نیز قابل توجه است.
تیم ملی والیبال نوجوانان ایران در دیدار فینال رقابت‌های چهارجانبه سائوپائولو با شکست سه بر صفر بلغارستان قهرمان این مسابقات شد.
بازیکنان و کادر فنی تیم ملی والیبال جوانان پس از کسب عنوان قهرمانی رقابت‌های جوانان جهان صبح دوشنبه (۲۶ تیر ۱۴۰۲) با استقبال مسئولین به کشور بازگشتند.
تیم ملی والیبال جوانان ایران پس از کسب عنوان قهرمانی مسابقات زیر 21 سال جهان با استقبال معاون وزیر ورزش و جوانان وارد تهران شد.
رئیس‌جمهور چین گفت: جهان امروز دچار تحول خواهد شد، تحولاتی که با چالش‌های جدیدی همراه خواهد بود؛ وحدت یا تفرقه، همکاری یا منازعه، اینها سوالاتی است که در زمانه ما مطرح خواهد شد.
تیم ملی والیبال جوانان ایران بامداد امروز تهران را به مقصد صوفیه ترک کرد.
رئیس تشکیلات خودگردان فلسطین که به چین سفر کرده در سخنانی عنوان کرد که جهان عرب از آشتی ایران و عربستان سعودی استقبال می‌کند.
آرژانتین پس از پیروزی برابر استرالیا در پکن، دیشب وارد اندونزی شد تا دو روز بعد برابر تیم ملی این کشور قرار بگیرد. استقبال ویژه‌ای نیز از قهرمانان جهان صورت گرفت.
«فرض کنید این کار را انجام بدهیم. پراید با قیمت دلار ۵۰ تومانی می‌شود ۸ هزار دلار. آیا خریدار خارجی پراید را با این قیمت می‌خرد؟ سمند با قیمت حدودی ۵۰۰ میلیون تومان و تبدیل قیمت ۱۰ الی ۱۱ هزار دلار توسط خریدار خارجی مورد استقبال واقع می‌شود؟ پژو پارس ما را می‌خرند؟ رانا و تارا را با ۲۰ هزار دلار می‌خرند؟ مطلقا نمی‌خرند. تویوتا کرولایی که در بازار حدود ۱۲ الی ۱۳ هزار دلار قیمت دارد در بازار ایران ۳ میلیارد تومان قیمت دارد. این مقایسه را از این جهت انجام دادم که تاکید کنم ما در مورد قیمت ماشین‌های داخلی به اضافه کیفیت ماشین‌ها در مقایسه با قیمت و کیفیت خودرو‌های موجود در بازار جهانی تطبیق منطقی نمی‌بینیم.»
روز گذشته هواداران سپاهان استقبال خوبی از اولین بازی فصل تیم‌ محبوب‌شان به عمل آوردند.
رونالد آرائوخو، مدافع بارسلونا اعلام کرد که دوست دارد لیونل مسی در تابستان سال جاری به این باشگاه برگردد.
وینگر برزیلی تیم فوتبال سپاهان اولین جلسه تمرینی خود را در تیم جدیدش در ورزشگاه نقش جهان تجربه کرد.
لیونل مسی فوق ستاره فوتبال جهان به همراه تیم پاری‌سن ژرمن وارد ریاض پایتخت عربستان شد.
وزارت امور خارجه چین با بیان اینکه کشورهای زیادی در جهان از گردشگران چینی استقبال می کنند، مقابله بدون سیاست زدگی و تبعیض با کرونا را خواستار شد.
قیمت جهانی طلا امروز(دوشنبه) افزایش یافت و نزدیک به بالاترین سطح هفت ماهه خود قرار گرفت زیرا دلار ضعیف‌تر حمایت می‌شود و امیدوار است که فدرال رزرو ممکن است سرعت افزایش نرخ بهره را کاهش دهد.
سرمربی تیم ملی آرژانتین در بازگشت به شهر محل سکونتش در اسپانیا، با استقبال گرمی مواجه شد.
نایب قهرمان دسته ۱۰۲ کیلوگرم مسابقات وزنه‌برداری قهرمانی جهان در فرودگاه اهواز مورد استقبال مسئولان خوزستانی قرار گرفت.
تیم ملی آرژانتین در میان استقبال باورنکردنی هوادارانش در ساعت سه بامداد وارد پایتخت این کشور شد.
اعضای تیم ملی کشتی آزاد ایران در پرواز شیکاگو به آیووا با چند تن از قهرمانان کشتی آمریکا و جهان همسفر شدند.
در شرایطی که هنوز این خبر به صورت رسمی از سوی فدراسیون فوتبال اعلام نشده اما رسانه های جهان نسبت به بازگشت احتمالی کارلوس کی‌روش واکنش نشان داده‌اند.
کاروان نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران در مسابقات المپیک دانشجویان ارتش‌های جهان (سیزم) با کسب ۱۴ مدال به کار خود پایان داد و امروز صبح با استقبال گرم مسئولین ورزش نیروهای مسلح، ارتش و فرماندهی انتظامی جمهوری اسلامی ایران به میهن اسلامی بازگشتند.
کرمان- رئیس جمهور با استقبال مسئولان استانی وارد فرودگاه بین المللی هاشمی رفسنجانی کرمان شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ