آئین رونمایی از تابلوی برق سبز در بورس انرژی با هدف ایجاد بازار عرضه و تقاضای مستقیم، مردمی‌سازی اقتصاد تجدیدپذیر و ایجاد فضای رقابتی تبادل برق تجدیدپذیر، فردا برگزار می‌شود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون وزیر نیرو گفت: تنوع بخشی به منابع تولید برق با هدف اصلاح اقتصاد صنعت برق با عرضه نیروگاه‌های تجدیدپذیر در بورس انرژی تسریع شده است.
کمتر از یک ماه دیگر از زمان نمایش تابلوی منحصر به فرد سوخت معرق در موزه هنر ایران باقی مانده است.
کوه لی زمین عمومی که حروف نماد هالیوود روی آن قرار دارند و به سختی می‌توان به آن رسید به طرز بدنامی به مکانی برای دفن قربانیان قتل تبدیل شده است. در سال ۲۰۱۲ میلادی سر "هروی مدلین" کارمند سابق خطوط هوایی که در آن منطقه زندگی می‌کرد در نزدیکی تابلو جدا شده از سایر اجزای بدن اش کشف شد.
این طاووس ها از باغ وحش یا قفس خود فرار نکرده اند، بلکه متعلق به آن خیابان ها هستند. گردشگران اغلب با آنها سلفی می گیرند.
نیوکسل در مراحل پبشرفته مذاکره با یک شرکت عربستانی است تا اسپانسر پیراهن این تیم شود. ارزش قرارداد آنها حدود 30 میلیون پوند در سال خواهد بود.
نخستین معامله‌ی برق تجدیدپذیر در مراسم رونمایی از تابلو «برق سبز» در بورس انرژی ایران با عاملیت کارگزاری بانک تجارت به انجام رسید.
نخستین معامله‌ی برق تجدیدپذیر در مراسم رونمایی از تابلو «برق سبز» در بورس انرژی ایران با عاملیت کارگزاری بانک تجارت به انجام رسید.
معاون وزیر نیرو گفت: خریدار برق تجدیدپذیر از بورس موظف است به موقع هزینه برق را به عرضه کننده برق پرداخت کند و همین موضوع سبب خواهد شد مشکل مطالبات سرمایه‌گذاران حوزه تجدیدپذیر مرتفع شود.
برای نخستین‌بار در تاریخ لیگ قهرمانان زنان اروپا، روزها قبل از شروع بازی نهایی، تمامی بلیت‌های مسابقه فروش رفت.
نخستین نشست مشترک اخذ مجوز برای عرضه برق در تابلوی سبز با هدف ایجاد عرضه و تقاضای مستقیم و فضای رقابتی تبادل برق تجدیدپذیر، در ساتبا برگزار شد.
معاون بازار برق ایران گفت: از ابتدای امسال تاکنون، حدود ۱۲/۷ درصد مصرف برق کشور از معاملات بورس انرژی و قراردادهای دوجانبه تأمین شده که بیشتر این معاملات از نوع قراردادهای دوجانبه بوده است.
گراهام پاتر اعلام کرد که ستاره آمریکایی چلسی شانسی برای خروج‌ از این باشگاه و پیوستن به نیوکاسل و یا منچستر را ندارد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: فشار عرضه خودرو افزایش خواهد یافت که قطعا موجب اشباع بازار و حذف تقاضای سرمایه ای خواهد شد. اکنون هیچ مانعی برای واردات، ترخیص، شماره گذاری و فروش خودرو وجود ندارد.
سخنگوی وزارت صمت گفت: فشار عرضه خودرو افزایش خواهد یافت که قطعا موجب اشباع بازار و حذف تقاضای سرمایه ای خواهد شد. اکنون هیچ مانعی برای واردات، ترخیص، شماره گذاری و فروش خودرو وجود ندارد.
قالیباف گفت: فشار عرضه خودرو افزایش خواهد یافت که قطعا موجب اشباع بازار و حذف تقاضای سرمایه ای خواهد شد.
تربت حیدریه ـ رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر تربت حیدریه از نصب تابلوی تمثال شهدا در ورودی‌های این شهرستان خبر داد.
مشخص نیست این تابلو از ابتدا یک پرینت بوده یا در سالهای بعد، با نسخه پرینت جایگزین شده است؛ موضوعی که انتظار می رود درباره اش شفاف سازی شود.
دو جوان معترض به فعالیت های زیست محیطی درحالی روی تابلوی نقاشی کلود مونه پوره سیب زمینی ریختند که چنین اقدامی از نظر هنردوستان سخیف شمرده می شود.
تابلوی عرضه بورس کالای ایران، اول آبان ماه میزبان عرضه ۲۰۰ دستگاه خودروی لاماری خواهد بود.
رافائل نادال در جریان تمریناتش پیش از شروع تنیس آزاد آمریکا برخورد شدیدی با تابلوی تبلیغاتی داشت.
سانسور جمله‌ «پخش غیر مجاز اینترنتی مسابقات، تضییع حقوق هواداران و سهام داران» توسط صدا وسیما در بازی امروز دوتیم استقلال و سپاهان، جنجال ساز شد. گزارشگر بازی هم چندین بار علیه مدیران استقلال روی آنتن صحبت کرد. این دعوای مالی ادامه خواهد داشت
‏‎در پی انتشار عکس‌هایی از تابلو به فروش‌رفته پرتره مظفرالدین شاه در حراجی کریستیز بریتانیا و جای خالی آن روی دیوارهای کاخ گلستان در تهران، سازمان بازرسی کل کشور به این موضوع ورود کرد.
دکتر مژگان ناقل گفت: بعضا برای زوجینی که با هم در یک محیط کار می‌کنند، ممکن نیست بحث‌هایی که مرتبط با کار است را به محیط خانه منتقل نکنند. در این موارد زوجین در منزل نیز درباره کار و مباحث شغلی با یکدیگر صحبت می‌کنند و تمرکز آن‌ها بر مسائل کاری بیشتر از تمرکزشان بر مسائل زندگی مشترک است و این امر می‌تواند زندگی مشترک را تحت تاثیر قرار دهد.
۲۲ اثر بالاتر از یک میلیارد، ۱۹ اثر از ۵۰۰ میلیون تا یک میلیارد، ۵۷ اثر بین ۱۰۰ تا ۵۰۰ میلیون و ۱۱ اثر زیر ۱۰۰ میلیون به فروش رسیدند. اثری از منیر فرمانفرماییان ۳ میلیارد و ۶۰۰ میلیون، تابلویی از فریده لاشایی دو میلیارد و ۸۰۰ میلیون، تابلوی «سواران صبحگاه» رضا درخشانی دو میلیارد و ۶۰۰ میلیون و مجسمه ژازه تباتبایی با عنوان «کجاست؟ آن‌قدر می‌گردم تا پیدا کنم» دو میلیارد و ۱۰۰ میلیون چکش خوردند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ