مدیر عملیات بازار فیزیکی بورس انرژی ایران گفت: امروز رکورد سالانه ارزش معاملات بورس انرژی شکسته شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
تیم ملی والیبال چین با میانگین ۲۰۰ سانتی‌متر بلندقامت‌ترین تیم حاضر در مسابقات والیبال قهرمانی مردان آسیا در ارومیه است و تیم ایران با ۱۹۷ سانتی‌متر در جایگاه دوم قرار دارد.
مراسم معارفه بازیکن برزیلی تیم فوتبال الهلال در شرایطی برگزار شد که بسیاری از شبکه‌های تلویزیونی و سایت‌های ورزشی تصاویر آن را پخش کردند.
در ادامه ورود موج گرمای شدید به همسایه‌های غربی کشورمان، حالا خبر رسیده که دمای هوا در جنوب ترکیه از ۵۰ درجه سلسیوس عبور کرده است.
خولین آلوارز با تنها 23 سال سن و با کمتر از 200 بازی حرفه ای، 13 قهرمانی به دست آورده است.
پپ گواردیولا به اولین سرمربی‌ای تبدیل شد که همراه سه باشگاه مختلف قهرمان سوپرکاپ اروپا شده است.
ملوان فصل گذشته سه بار در ورزشگاه خانگی پرسپولیس و استقلال شکست خورد.
وینگر با تجربه آلومینیوم بیشترین آمار بازی در تاریخ لیگ برتر را دارد.
هاکان دمیر تاکنون در هر 5 مسابقه ای که روی نیمکت تیم ملی بسکتبال ایران نشسته، شکست خورده است.
سخنگوی ستاد انتخابات وزارت کشور گفت: امروز چهارشنبه با تکمیل فرآیند ثبت نام ۱۷۳۴۱ نفر موفق شدیم از آمار ۱۶۰۳۳ نفری ثبت نام کنندگان انتخابات مجلس یازدهم عبور کرده و رکورد را شکستیم.
بیشترین رکورد سالانه حفاری به میزان 200332 متر در کل کشور، به همت تلاشگران شرکت ملی صنایع مس ایران در سال 1401 به ثبت رسید.
ایران خودرو دیزل با تولید ۱۸۰۵۰ دستگاه انوع محصول تجاری در سال ۱۴۰۱، موفق شد رکورد تولید سالانه تاریخ خود که مربوط به سال ۱۳۸۷ بود را پشت سر بگذارد.
مديرعامل شرکت سایپاسیتروئن گفت: با همت و پشتکار کارکنان پرتلاش و زحمت‌کش، شرکت سایپاسیتروئن توانست 110 هزار و 110 دستگاه خودرو در سال جاری تولید کند.
بهادری جهرمی در ادامه درباره سامانه و جزئیات کامل اجرای طرح مولدسازی دارایی‌های دولت گفت: سامانه مولدسازی در راستای شفافیت رونمایی شده و تمامی جزئیات مولدسازی اموال دولتی در سامانه قابل دسترسی است. همه طرح‌ها جهت اطلاع عموم در سامانه قرار گرفته و حتی طرح‌هایی که اجرایی نشده است نیز قابل مشاهده است.
معاون برنامه ریزی جامع تولید گروه سایپا گفت: گروه خودروسازی سایپا با تولید 420 هزار و 601 دستگاه خودرو توانست از تولید سالیانه در چهار سال اخیر خود عبور کند.
مدیرعامل راه آهن گفت: امیدواریم بتوانیم این روند را ادامه دهیم و در صورت تحقق این امر، تا پایان امسال می‌توانیم ان شالله رکورد جدیدی در جابجایی مسافر خلق کنیم.
شرکت ایران خودرو خراسان توانست با تولید بیش از ۱۳هزار دستگاه خودرو از خانواده هایما از ابتدای سال تا سوم بهمن ماه، از رکورد تولید سالانه این محصول از سال ۱۳۹۴ عبور کند.
جیمز اوزبی در شهر چایروف ترکیه در مسابقه سالانه یکی از رستوران‌ها شرکت کرد و توانست ر ۱۱ دقیقه و ۵۵ ثانیه ۳۰ سیخ شیشلیک را به همراه سالاد و نوشیدنی بخورد و رکورد قبلی را به میزان ۴ دقیقه کاهش دهد. جایزه وی ۱۰ هزار لیر (حدود ۵۳۰ دلار) بود.
مدیرعامل شرکت راه‌آهن با اعلام تولید و بازسازی یک هزار و ۱۷۰ دستگاه ناوگان ریلی طی ۹ ماهه ابتدایی سال ۱۴۰۱ گفت: شاهد عبور از رکورد تاریخی سالانه در نوسازی ناوگان ریلی هستیم.
با آغاز زمستان ۱۴۰۱، مرکز آمار پرونده تورم در پایان پاییز را رونمایی کرد. اطلاعاتی که نشان از نزدیک شدن تورم سالانه به رکورد ۴۵.۸ درصدی شهریورماه سال گذشته دارد. این در حالی است که تورم ماهانه همچون آبان، کاهشی شده است.
اداره آمار اتحادیه اروپا اعلام کرد که تورم سالانه در کشورهای حوزه یورو با افزایش ۱.۴درصدی، به رکورد ۱۰.۶ درصد رسیده است.
تورم سالانه ژاپن در ماه اکتبر به بالاترین حد خود در سه دهه اخیر رسید.
سلطانی ادامه داد: «تبعات رکود کاملاً مشخص است؛ از یک سو ما با کاهش قدرت خرید مردم روبرو هستیم که ناشی از نابرابری میزان افزایش تورم و شاخص‌هایی مانند نرخ ارز در برابر افزایش سالانه حقوق و دستمزد است، از سوی دیگر با وقوع چنین پدیده‌ای تقاضا در بازار با کاهش روبرو می‌شود که این موضوع باعث تعطیلی دومینو وار واحد‌های تولیدی و همچنین کارخانجات را به دنبال دارد که به تبع آن نیز بیکاری گسترده را رقم خواهد زد.»
مدیرعامل شرکت برق حرارتی گفت: افزايش چهار هزار و ۳۰۰ مگاواتی ظرفیت نیروگاه‌های حرارتی، انجام ۹۴ هزار مگاوات برنامه تعمیراتی، راه‌اندازی یک واحد جدید نیروگاهی در مدت هشت‌ماه و ثبت بیشترین میزان تولید برق سالانه از جمله رکوردشکنی‌های این صنعت در نخستین سال فعالیت دولت سیزدهم است.
در پی بارش‌های اخیر در شهر تهران، رکورد ثبت درخواست‌های شهروندان در سامانه ۱۳۷ پلاس شکسته شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ