مشاور رییس سازمان بورس و اوراق بهادار در امور بین‌الملل با بیان اینکه اکنون مساله قانون‌گذاری معاملات رمزارزها در وزارت اقتصاد در جریان است، گفت: استفاده از بورس کیش از جمله فرصت‌هایی است که از طریق آن می‌توان زمینه اجرای عملی معاملات رمز دارایی‌ها در بازار سرمایه ایران را فراهم کرد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
شرکت پالایش نفت ایندین اویل هند تسویه تجارت نفتی با امارات از طریق ارزهای محلی را آغاز کرد.
عبدالرضا فرجی‌راد، استاد دانشگاه و تحلیلگر مسائل بین‌الملل در مورد توافق صورت‌گرفته گفت: این تفاهم که قرار بود انجام شود توافقی نبود که روی کاغذ بیاید و امضاء شود. هدف این بود که این توافق نانوشته باشد تا به دلیل مشکلات داخلی آمریکا برای تصویب به کنگره آمریکا نرود.
نخستین معامله‌ی برق تجدیدپذیر در مراسم رونمایی از تابلو «برق سبز» در بورس انرژی ایران با عاملیت کارگزاری بانک تجارت به انجام رسید.
نخستین معامله‌ی برق تجدیدپذیر در مراسم رونمایی از تابلو «برق سبز» در بورس انرژی ایران با عاملیت کارگزاری بانک تجارت به انجام رسید.
گواهی سپرده نفت خام امروز دوشنبه در بورس انرژی ایران قابل معامله شد.
رئیس سازمان انرژی اتمی گفت: برجام یک معامله با دو سر بوده است که یک سر آن جمهوری اسلامی ایران است و طرف دیگر آنها هستند، وقتی سمت دیگر تعهدات خود را انجام نمی‌دهد و تحریم‌ها را لغو نمی‌کند دیگر دلیلی ندارد ما پایبند به تعهدات باشیم و ایران طبق قانون راهبردی کار می‌کند.
محدودیت انجام معامله توسط سرمایه گذاران حرفه ای در نماد تپسی از امروز چهارشنبه 21 دی ماه اعمال نخواهد شد.
معاون مبارزه با جعل و کلاهبرداری پلیس آگاهی فراجا گفت: هنگام ثبت چک‌های صادره و دریافتی توسط خریدار و فروشنده در سامانه بانک مرکزی قبل از انجام معامله دقت کنید.
در معاملات توافقی ارز امروز پنجشنبه (۱۵ دی ماه)، قیمت هر دلار آمریکا در محدوده ۳۸ هزار تومان انجام می‌شود.
محمدرضا فرزین به سیاست تثبیت ۲۸۵۰۰ اشاره کرد و گفت: هم اکنون در نیما ارز با میانگین ۲۹ هزار تومان معامله میشود؛ از فردا با ۲۸۵۰۰ عرضه انجام میشود؛ روزانه ۱۵۰ تا ۲۰۰ میلیون دلار در نیما عرضه شده است. وی افزود: نرخ ارز نیمایی تا یک‌سال ۲۸۵۰۰ تومان خواهد بود.
مجموع معاملات انجام شده در سامانه نیما در روز جاری به معادل ۱۰۴ میلیون دلار رسید.
مجموع معاملات انجام شده در سامانه نیما در روز جاری به معادل ۱۰۴ میلیون دلار رسید.
مجموع معاملات انجام شده در سامانه نیما در روز جاری به معادل ۲۵۸ میلیون دلار رسید.
مجموع معاملات انجام شده در سامانه نیما در روز جاری به معادل ۲۲۶ میلیون دلار رسید.
علی صالح‌آبادی، رئیس کل بانک مرکزی گفت: در چند ماهه ابتدایی سال ۳۲.۱ میلیارد دلار معامله ارز در این سامانه انجام شده که ۶۴ درصد افزایش پیدا کرده است.
مجموع معاملات انجام شده در سامانه نیما در روز جاری به معادل ۱۸۲ میلیون دلار رسید.
نماد معاملاتی شرکت فرهنگی ورزشی استقلال ایران رفع تعلیق شده و دوباره آماده انجام معامله است.
در چهارمین روز هفته، ۱۱.۶۱ میلیون دلار با میانگین نرخ ۳۳ هزار و ۲۲۸ تومان به صورت توافقی معامله انجام شد.
بنابرگزارش بانک مرکزی، مجموع معاملات انجام شده در سامانه نیما در روز پنج شنبه تا ساعت ۱۷ معادل ۲۰ میلیون دلار بوده است.
بورس انرژی ایران هفته سوم مهرماه ۱۴۰۱ را با ۱۵ هزار و ۹۰۶ میلیارد و ۲۸۱ میلیون و ۴۴۹ هزار و ۵۶۰ ریال ارزش معاملات به پایان رساند و بیش از ۱۵ هزار و ۷۴ میلیارد و ۳۵۰ میلیون و ۹۱۸ هزار و ۷۵۰ ریال از این معاملات برای دادوستد ۹۶ هزار و ۳۰۹ تن فرآورده هیدروکربوری در تابلوی بازار فیزیکی این بورس انجام شد.
تا ساعت ۱۴ امروز ۱۲ میلیون دلار با میانگین نرخ ۳۱ هزار و ۴۳۸ تومان و یک میلیون یورو با میانگین نرخ ۳۱ هزار و ۴۴۵ تومان به صورت توافقی معامله انجام شد.
رئیس پلیس فتای تهران بزرگ گفت: کارشناسان پلیس فتای تهران بزرگ پس از انجام بررسی‌های پلیسی سرانجام این فرد را شناسایی و پس از اخذ مجوز‌های قضایی او را در یکی از محله‌های غربی تهران دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
کارل هاینس رومنیگه، رییس سابق باشگاه بایرن مونیخ، از ولخرجی این باشگاه برای جذب سادیو مانه و ماتیس دی‌لیخت راضی نیست.
نماینده مردم الیگودرز در مجلس گفت: هنوز تعدادی از مفقودشدگان سیل امامزاده داوود پیدا نشده‌اند که از رئیس مجلس می خواهم به هلال احمر دستور دهد تا این موضوع را دنبال کنند.
محققان دستگاه جدیدی طراحی کرده اند که می‌تواند از روی نشانگر‌های شیمیایی موجود در عرق، سلامتی انسان را تشخیص دهد. این تیم یک «گردنبند هوشمند» با یک قفل و آویز کاربردی طراحی کرده اند که با قرار گرفتن در اطراف گردن کاربران، می‌تواند بر سطح گلوکز انسان در حین ورزش نظارت کند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ