بورس انرژی ایران فردا یکشنبه میزبان عرضه ۱۷ هزار و ۳۰۰ تن فراورده هیدروکربوری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
مهران مدیری در نوروز سال 1372 با بازی در مجموعه طنز نوروز 72 به کارگردانی داریوش کاردان وارد عرصه بازیگری شد.
رییس اتاق اصناف تهران گفت: نمایشگاه بهاره امسال با تخفیف ۵ تا ۳۰ درصدی از ۱۷ تا ۲۶ اسفند از ساعت ۱۰ تا ۲۲ در ۵ نقطه تهران برگزار می‌شود.
بورس امروز بار دیگر به دلیل حواشی بی‌پایان عرضه خودرو در بورس کالا، یکی از روزهای سخت خود را پشت سر گذاشت و شاهد نقشه‌ای یکدست سرخ‌رنگ برای تمامی صنایع بودیم. فردا بازار چگونه خواهد بود؟ آیا به آینده بازار می توان امیدوار بود؟
در دومین روز از مرحله دوم عرضه گسترده ربع سکه بهار آزادی در بورس کالا، تعداد ۱۷ هزار و ۳۹۷ قطعه ربع سکه بهار آزادی تا قیمت ۷ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان توسط متقاضیان خریداری شد.
در دومین روز از مرحله دوم عرضه گسترده ربع سکه بهار آزادی در بورس کالا، تعداد ۱۷ هزار و ۳۹۷ قطعه ربع سکه بهار آزادی تا قیمت ۷ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان توسط متقاضیان خریداری شد.
در دومین روز از مرحله دوم عرضه گسترده ربع سکه بهار آزادی در بورس کالا، تعداد ۱۷ هزار و ۳۹۷ قطعه ربع سکه بهار آزادی تا قیمت ۷ میلیون و ۷۳۰ هزار تومان توسط متقاضیان خریداری شد.
صبح امروز در جلسه هیات پذیرش بورس کالای ایران ۱۹هزار دستگاه از محصولات چانگان از سوی خودروسازی سایپا و ۲هزار و ۱۴۰دستگاه از محصولات کیا از سوی شرکت کوشا خودرو نگین، به عنوان نخستین خودروهای وارداتی در بورس کالا پذیرش شدند؛ همچنین محصولات گروه «دنا» از سوی شرکت ایران خودرو برای عرضه در بورس کالا پذیرش شد.
در آیین گرامیداشت هفته پژوهش که با حضور مدیرعامل گروه خودروسازی سایپا، مدیرعامل شرکت ملی پالایش و پخش فرآورده‌های نفتی ایران و نماینده تعدادی از شرکت‌های دانش‌بنیان برگزار شد، ۱۷ تفاهم‌نامه و قرارداد پژوهشی با شرکت‌های دانش‌بنیان به امضا رسید.
امروز مطالبی همچون رشد ۴۰ هزار تومانی ارزش سهام عدالت، فردا چهارشنبه ۹ آذرماه تعطیل رسمی اعلام شد؟ + فیلم، ماجرای استعفا عشقی از زبان خودش، سکه کانال ۱۷ میلیون را از دست داد، بیش از ۲۰ میلیون دلار فروخته شد، دامنه نوسان در پاییز تغییر می‌کند؟؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بزرگترین معامله تاریخ بورس با عرضه۱۲ درصد از سهام شرکت صنایع پتروشیمی خلیج فارس از طریق کارگزاری بانک ملی ایران ثبت شد.
امروز مطالبی همچون با بهترین‌های بورس امروز آشنا شوید!، ۱۰ خبر مهم برای بورس فردا ۱۷ آبان ماه | این رکورد در بورس ۱۴۰۱ شکسته شد، بازار سکه تحت تاثیر دلار ۳۶ هزار تومانی، قیمت دلار آزاد در کانال ۳۶ هزار تومان قد کشید/ از بازار توافقی چه خبر؟، مجمع پالایشی یکم و دارایکم ۱۴۰۱ کی برگزار می‌شود؟، جزییات عرضه فیدلیتی و دیگنیتی در بورس کالا؛ در سایت نبض بورس قرار گرفته است.
بانک مرکزی از عرضه اولیه اوراق سکه بهار آزادی در روز سه شنبه، ۱۷ آبان در بورس کالای ایران خبر داد.
معاون وزیر صمت گفت: پیش‌بینی می‌شود امسال ۱۳۰۰ هزار میلیارد تومان فروش اینترنتی داشته باشیم که ۱۷ درصد از کل فروش در روش‌های مختلف در کشور را شامل می‌شود.
مجموع معاملات انجام شده در سامانه نیما در روز جاری تا ساعت ۱۷ به معادل ۱۷۵ میلیون دلار رسید.
مجموع معاملات انجام شده در سامانه نیما در روز جاری تا ساعت ۱۷ به معادل ۲۱۰ میلیون دلار رسید.
مجموع معاملات انجام شده در سامانه نیما در روز جاری تا ساعت ۱۷ به معادل ۱۷۰ میلیون دلار رسید.
دیروز ۱۷ مهرماه ۱۴۰۱ خبر‌های مهمی در حوزه اقتصادی، سیاسی و البته بورس منتشر شد. در بین این خبرها، ده خبر شاید از اهمیت بیشتری برخوردار بودند. از جمله این خبر‌ها می‌توان به افزایش سرمایه یک نماد بانکی و عرضه اولیه زیرمجموعه یک نماد بورسی اشاره کرد.
بر اساس اعلام معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری ۱۴ هزار و ۲۶۸ محصول برای رفع نیازهای فناورانه کشور و اتصال به بازار عرضه شد.
رئیس‌کل دادگستری هرمزگان اعلام کرد: قاچاقچیان قصد داشتند با تغییر در ساختار شناور مذکور و جاسازی مخزن سوخت در عرشه آن، این محموله بزرگ گازوئیل قاچاق را از مرز‌های آبی کشور خارج کنند که خوشبختانه با اقدام به‌موقع نیرو‌های دریابانی، شناور موردنظر، توقیف شد و قاچاقچیان سوخت در تحقق نیات مجرمانه خود ناکام ماندند.
«آمریکا با یک معمای راهبردی وقتی در مورد ایجاد ثبات در تنگه تایوان صحبت می شود رو به رو است. از یک سو، آمریکا نیاز دارد تا حمایت خود از تایوان را بویژه با توجه به اینکه چین به کرات واشینگتن را به مثابه یک ببر کاغذی تصویرسازی می کند که به هیچ عنوان به کمک تایوان نخواهد آمد، ثابت کند. از سوی دیگر، ایالات متحده آمریکا نیاز دارد تا چین را نیز مطمئن سازد که همچنان به سیاستِ "چین واحد" که رسما آن را پذیرفته، پایبند است».
سرویس جدید TikTok Music همچنین این امکان را به کاربران می‌دهد که لیست‌های پخش جدید ایجاد کنند، آنها را به اشتراک بگذارند، به دیگران توصیه کنند، درباره موسیقی نظر بدهند و موسیقی و ویدئو را به صورت زنده پخش کنند.
هاستاین می‌گوید:" مشکلات زمانی ممکن است به وجود بیایند که برای مثال، نتایج حاصل از پیش‌بینی‌های گروهی توسط افراد عادی که سو گیری‌های پیش‌بینی‌ها را درک نمی‌کنند به اشتباه تفسیر شود".
به این موضوع فکر کنید که اگرچه خطر تصادف رانندگی در یک روز معین برای یک راننده ناچیز است اما روزانه میلیون‌ها راننده در جاده‌ها، با تصادفات متعددی مواجه می‌شوند.
در سالی که پشت سر گذاشتیم ۱۴ نماد عرضه اولیه شدند که شرایط بازار در این تعداد عرضه اولیه نقش موثری داشت. به گفته برخی مسئولین در سال جاری عرضه اولیه ۱۷ نماد قطعی است. عرضه اولیه‌های سال جاری کدامند؟

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ