ارزش معاملات بورس انرژی ایران در هفته دوم دی‌ماه به بیش از ۲۲ هزار و ۴ میلیارد و ۵۶۸ میلیون ریال رسید.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در دومین هفته معاملاتی اردیبهشت‌ماه ۱۴۰۲، ارزش معاملات رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران حدود سه‌ برابر شده و از ۳ هزار و ۲۶۱ میلیارد ریال به بیش از ۱۰ هزار و ۱۱۲ میلیارد ریال رسید.
بورس انرژی ایران امروز میزبان عرضه ۲۶ هزار و ۸۸۵ تن فرآورده هیدروکربوری است.
بورس انرژی ایران امروز میزبان عرضه ۶ هزار و ۸۶۰ تن فرآورده هیدروکربوری است.
مدیرعامل بورس انرژی ایران توضیحاتی را درباره عملکرد کلی این بورس در سال ۱۴۰۱ ارائه داد و خطوط کلی برنامه‌های سال پیش رو را اعلام کرد.
مدیر عملیات بازار فیزیکی بورس انرژی ایران گفت: امروز رکورد سالانه ارزش معاملات بورس انرژی شکسته شد.
مدیرعامل بورس انرژی ایران از آمادگی بورس انرژی برای انجام معاملات گواهی صرفه جویی گاز خبر داد.
مدیرعامل بورس انرژی ایران گفت: تفاوت در نوع تعهدات، تضمین تحویل دارایی پایه (نفت و میعانات)، حضور خریداران بالقوه و فعالان حوزه نفت و سرمایه‌گذاران بازارهای مالی و نبود سود تضمینی از تفاوت‌های معاملات گواهی سپرده نفت خام با طرح گشایش اقتصادی دولت دوازدهم است
مدیرعامل شرکت ملی نفت ایران گفت: به‌زودی گواهی سپرده نفت‌ خام و میعانات گازی شرکت ملی نفت ایران در بورس انرژی ایران معامله می‌شود.
معاون بازار برق ایران گفت: از ابتدای امسال تاکنون، حدود ۱۲/۷ درصد مصرف برق کشور از معاملات بورس انرژی و قراردادهای دوجانبه تأمین شده که بیشتر این معاملات از نوع قراردادهای دوجانبه بوده است.
بورس انرژی ایران امروز چهارشنبه ۱۴ دی ۱۴۰۱، میزبان عرضه ۱۸ هزار و ۹۲۸ تن فراورده هیدروکربوری در رینگ بین‌الملل و ۱۵ هزار و ۸۳۳ تن فراورده در رینگ داخلی بورس انرژی ایران است.
در هفته چهارم آبان‌ ماه بورس انرژی ایران تعداد ۱۲۳ هزار و ۷۸۰ قرارداد اوراق سلف موازی استاندارد با سررسید یک‌سال و بیشتر به ارزش ۲ هزار و ۳۷۸ میلیارد و ۸۹۳ میلیون ریال معامله شد. در هفته گذشته، ۳ هزار اوراق گواهی ظرفیت به ارزش ۱۵۹ میلیارد و ۸۰۷ میلیون ریال نیز در بورس انرژی ایران دادوستد شد.
بورس انرژی ایران فردا (شنبه) میزبان عرضه ۸ هزار و ۳۹۶ تن انواع فراورده هیدروکربوری است.
بورس انرژی ایران امروز (یکشنبه) شاهد معامله ۱۱ هزار و ۳۷۸ تن فراورده هیدروکربوری به ارزش هزار و ۳۶۶ میلیارد و ۶۴۲ میلیون ریال بود.
بورس انرژی ایران امروز سه‌شنبه میزبان عرضه ۳۷ هزار و ۴۴۱ تن فراورده هیدروکربوری است.
امروز یکشنبه هشتم آبان‌ ماه، ۴۰ هزار تن گاز مایع شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران در رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران عرضه می‌شود.
رینگ بین الملل بورس انرژی ایران روز شنبه ۷ آبان میزبان عرضه ۵ هزار تن گاز مایع شرکت ملی پخش فراورده‌های نفتی ایران است.
بورس انرژی ایران امروز سه شنبه سوم آبان ۱۴۰۱، میزبان عرضه ۱۹ فراورده هیدروکربوری به حجم ۳۴ هزار و ۴۲۵ تن در رینگ‌های بین‌الملل و داخلی است.
مدیرعامل شرکت بورس انرژی ایران اعلام کرد پساب‌ها پس از پذیرش، در بازار فیزیکی بورس انرژی عرضه خواهند شد اما در ابتدا باید وجود برخی از چارچوب‌های فنی، ویژگی‌های خریداران و ساز و کارهای مدنظر شرکت آب و فاضلاب کشور به مرحله نهایی برسد.
ارزش کل معاملات انجام‌شده در هفته پایانی مهرماه بورس انرژی ایران ۲۵ هزار و ۳۸۵ میلیارد و ۸۵۰ میلیون ریال بود که ۲۴ هزار و ۷۱۴ میلیارد ریال آن سهم معاملات ۱۵۳ هزار و ۹۶ تن فراورده هیدروکربوری در بازار فیزیکی بورس انرژی ایران بود.
بورس انرژی فردا میزبان عرضه ۳۷ هزار و ۲۰۰ تن نفت سفید در رینگ داخلی است. نیمی از این عرضه متعلق به شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی ایران است.
بورس انرژی ایران هفته سوم مهرماه ۱۴۰۱ را با ۱۵ هزار و ۹۰۶ میلیارد و ۲۸۱ میلیون و ۴۴۹ هزار و ۵۶۰ ریال ارزش معاملات به پایان رساند و بیش از ۱۵ هزار و ۷۴ میلیارد و ۳۵۰ میلیون و ۹۱۸ هزار و ۷۵۰ ریال از این معاملات برای دادوستد ۹۶ هزار و ۳۰۹ تن فرآورده هیدروکربوری در تابلوی بازار فیزیکی این بورس انجام شد.
رینگ بین‌الملل بورس انرژی ایران امروز میزبان عرضه ۲۰ هزار تن نفت‌گاز (گازوئیل) شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی است.
بورس انرژی ایران امروز (سه شنبه) میزبان عرضه ۱۱۲ هزار و ۳۶۶ تن فراورده هیدروکربوری است.
بورس انرژی ایران امروز دوشنبه میزبان عرضه حدود ۴ هزار تن فرآورده هیدروکربوری است که در میان آن‌ها دو عرضه دریایی «نفت کوره» و «گاز مایع» نیز به چشم می‌خورد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ