مشهد ـ شهردار تهران گفت: قیمت مسکن سرسام آور شده است و این موضوع نیازمند حرکت جهادی است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
عدم انتشار آمار‌های حوزه مسکن به هیچ وجه، قابل دفاع نیست. هر نوع تصمیم گیری صحیح باید بر مبنای داده‌ها و اطلاعات مبتنی بر واقعیت انجام شود. اگر افرادی که در حوزه مسکن فعال هستند، داده و اطلاعات درستی نداشته باشند، خود به خود، تصمیمات اشتباه بیشتری می‌گیرند. با این نوع رفتارها، به جای حل کردن مشکلات، صورت مسئله را پاک کرده ایم. این رفتار بحران زا فقط در بخش مسکن رخ نمی‌دهد، بلکه در حوزه‌های دیگر نیز دیده می‌شود.
رئیس جمهور در روز گرامیداشت هفته بهزیستی، با بیان اینکه صمیمانه از خانواده‌های فرزندپذیر تشکر می‌کنم، گفت: بهزیستی برای توانمندسازی معلولان اقدامات خوبی انجام داده است اما کافی نیست.
سید ابراهیم رئیسی گفت: مسئله تاخیر در پرداخت تسهیلات به متقاضیان مسکن ظرف یک هفته بررسی و موانع برطرف شوند.
همدان_به گفته مسئولان استانی بزرگ ترین چالش این طرح در استان همدان، مسئله تامین زمین برای ساخت این مساکن است.
مشکلات بازار مسکن، نشان می‌دهد که مسئله در برنامه و طرح بلندمدت نیست بلکه باید به قید فوریت، تکانه‌ای در مسئله مسکن ایجاد شود که تحت تأثیر این شوک، قیمت در بازار کاهش پیدا کند.
مردم برای اینکه سرمایه های خود را از دست ندهند به خرید ملک در اطراف پایتخت روی آورده اند که این مسئله موجب شده است تقاضا خرید مسکن در این مناطق بالا رود و به تبع قیمت ها رشد داشته باشد.
حاج علی‌اکبری تصریح کرد: در شرایطی که اعتماد عمومی نیاز به تقویت دارد، اتفاقاتی را در گوشه و کنار مشاهده می‌کنیم. ائمه جمعه باید مراقب خطبه‌ها و اظهارنظر‌ها باشند، نمایندگان و مسئولان دولت در تریبون‌ها مراقب باشند. جامعه ظرفیت ابتلا به حواشی را ندارد و همه باید مصمم پای ساخت میهن اسلامی باشند و حل مسئله هم دو عنوان برجسته آن در شهار سال اعلام شد.
کارشناس اقتصادی گفت: بسیاری از دولت‌ها به علت مشکلاتی مانند محدود شدن در یک مرز مشخص شهری جهت ساختن خانه‌های مسکونی و نیز رجوع به تراکم‌سازی به جای توسعه افقی شهرها، قادر به ساختن خانه‌های مسکونی نیستند. به همین دلیل، مسئله اجاره بها نیز به محدودیت شدید عرضه ملک مسکونی ناشی از انحصار بالای زمین در شهر‌های بزرگ مرتبط است.
رئیسی گفت: مسئله دوم مسکن است که از ضرورت‌هاست و برای کارگر و خانواده او آرامشش این است که سرپناهی داشته باشد و این حرف درستی است. نیاز به مسکن در کشور قطعی است و براساس نیاز اعلام کردیم که یک میلیون مسکن در هر سال لازم است.
امروز همان طیفی که واکسیناسیون کرونا را به برجام و FATF گره زد و در ادامه تولید واکسن ایرانی کرونا را مسخره می‌کرد، در پی همسو‌سازی مسیر هنجارشکنی در مسئله حجاب است. امروز همان جریان سیاسی که به نساختن مسکن برای مردم افتخار می‌کرد، با دفاع از هنجارشکنی در مسئله حجاب، برای معیشت مردم اشک تمساح می‌ریزد. امروز همان طیفی که خودکفایی در کشاورزی را مزخرف می‌نامید، با دفاع از بی‌حجابی، مدعی است که حرف مردم را می‌زند.
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس گفت: مسئله مسکن می‌تواند زمینه‌ساز رشد تولید شود و اگر ساخت مسکن در کشور شتاب بگیرد، مشاغل زیادی به شکل مستقیم و غیرمستقیم رونق خواهند گرفت.
یک کارشناس حوزه نیرو گفت: طرح مسأله تأمین زیرساخت در نهضت ملی مسکن به عنوان یک چالش در مقابل راهکار ساخت مسکن و رفع این معضل، یک آدرس غلط و انحرافی است .
نماینده مردم تبریز در مجلس اظهار کرد: ممکن است بعضی جا‌ها دوربینی داشته باشند، ولی اینکه بتوانند کامل پوشش دهند و برخورد کنند موفق نخواهند شد. بعید است این روش جواب بدهد. کلیت قضیه این است که کار فرهنگ را با بگیر و ببند نمی‌شود حل کرد؛ باور را نمی‌توان با دستور درست کرد.
بدترین اتفاقی که ممکن است برای یک تیم بیافتد، رسیدن توپ به محمد صلاح پشت دفاع و در موقعیت رو به دروازه است.
رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: مسئله ایاب و ذهاب مسئله‌ای است که پوشش تحصیلی دانش‌آموزان استثنایی را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
گلب زیلبرشتاین محقق درباره بررسی نسخه خطی «مرشد و مارگاریتا» از بولگاکوف می‌گوید: «ما اثرات مورفین و پروتئین‌های پاتولوژی کلیه را در صفحات این کتاب خطی پیدا کردیم.» این مسئله نشان می‌دهد که او در زمان نوشتن این رمان تحت‌تأثیر دارو‌های مسکن برای رفع درد کلیه بوده است.
قائم مقام بنیاد ملی نخبگان تامین مسکن نخبگان را مسئله ای ضروری دانست و گفت: درصدد هستیم که این دغدغه نخبگان را برطرف کنیم.
چالش قیمت گذاری مسکن در بورس کالا، یک مسئله مهم است، اینکه به چه نحوی می‌خواهند قیمت مسکن را برای تعداد قابل توجه‌ای واحد مسکونی فرموله کنند، خود معضل مهمی است، زیرا همانطور که اشاره شد این واحد‌های در جزییات بسیار متفاوت هستند، زیرا به نوعی مسکن کالایی همگن محسوب نمی‌شود، اینکه قیمتگذاری چگونه می‌خواهد باشد، خود یک موضوع مهم قلمداد می‌شود.
در یک نشست کارشناسی اعلام شد؛ مشکلات متعدد بخش مسکن به صورت مستقیم ۷۰ درصد جامعه را به خود مشغول کرده است.
رئیس جمهور گفت: استانداران مسئله تأمین مسکن و کنترل اجاره‌بها را به شکل ویژه دنبال کنند و در تصمیمات خود در این زمینه منتظر دستور یا اجازه از مرکز نباشند.
بعد از حملات مداوم نیروهای اوکراینی به نیروگاه اتمی زاپروژیا، دولت روسیه از شورای امنیت سازمان ملل خواسته درباره این مسئله تشکیل جلسه دهد.
بعد از حملات مداوم نیروهای اوکراینی به نیروگاه اتمی زاپروژیا، دولت روسیه از شورای امنیت سازمان ملل خواسته درباره این مسئله تشکیل جلسه دهد.
سهم ۳۰ درصدی دولت در قیمت خودروهای مونتاژی
یک نماینده پیشین مجلس گفت: تبدیل مسئله حجاب به یک ابزار و وسلیه سیاسی کار درستی نیست و جاذبه هم ندارد. حال ممکن است مدتی افرادی از این ابزار تبعیت و همراهی کنند و یا به نفع خودشان استفاده کنند اما صحیح نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ