بعد از حملات مداوم نیروهای اوکراینی به نیروگاه اتمی زاپروژیا، دولت روسیه از شورای امنیت سازمان ملل خواسته درباره این مسئله تشکیل جلسه دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون سفیر روسیه در سازمان‌ملل از درخواست مسکو برای برگزاری نشست شورای امنیت در روز سه‌شنبه به‌منظور بررسی انفجارهای نورد استریم خبر داد.
هیئت نمایندگی روسیه در سازمان ملل درخواست مسکو برای برگزاری نشست شورای امنیت در ششم تیر ماه در ارتباط با خرابکاری در خط لوله نورد استریم را مطرح کرد.
فرمانده ارتش خصوصی «واگنر» وابسته به روسیه که علیه مسکو شورش کرده، در تازه‌ترین مشاجره لفظی، به طور مستقیم رئیس جمهور روسیه را مخاطب قرار داد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه از تداوم تلاش‌ مسکو در راستای حل و فصل شرایط کریدور لاچین خبر داد.
هیئت نمایندگی روسیه در سازمان ملل درخواست مسکو برای برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت در هشتم تیر ماه درارتباط با موضوع ارسال تسلیحات به نیروهای مسلح اوکراین را مطرح کرد.
رئیس سازمان بهزیستی ضمن درخواست از سازمان ملی مسکن گفت: همه مراکز درمانی برای معلولان مناسب سازی شود.
سارا سیمئونی، قهرمان پرش ارتفاع المپیک، از سارقان درخواست کرد مدال طلای المپیک ۱۹۸۰ مسکو را به او بازگردانند.
سارا سیمئونی، قهرمان پرش ارتفاع المپیک، از سارقان درخواست کرد مدال طلای المپیک 1980 مسکو را به او بازگردانند.
معاون شورای امنیت روسیه امروز به درخواست «جوزف بورل» درباره عدم واکنش مسکو به حمله اوکراین به کرملین پاسخ داد.
هیئت نمایندگی روسیه در سازمان ملل درخواست مسکو برای برگزاری نشست اضطراری شورای امنیت در ارتباط با موضوعات افشا شده اخیر پیرامون خرابکاری در خط لوله نورد استریم را مطرح کرد.
دبیرکل ناتو در مصاحبه هایی با تکرار ادعای بی اساس محور غرب درباره درخواست کمک روسیه از ایران در عملیات ویژه نظامی مسکو ادعا کرد: تانک‌ها تغییر بزرگی را در جنگ اوکراین ایجاد خواهند کرد.
سخنگوی وزارت خارجه روسیه به درخواست اوکراین برای اخراج مسکو از شورای امنیت سازمان ملل متحد واکنش تندی نشان داد.
مشاور ارشد رئیس جمهور اوکراین بار دیگر ادعاهای بی‌اساس درباره برنامه ایران برای ارسال تسلیحات به روسیه را تکرار کرد.
آندری پاولکو، رئیس اتحادیه فوتبال اوکراین، در صفحه فیسبوک خود اعلام کرد که این نهاد «درخواست فوری» را برای فیفا و یوفا ارسال کرده که در آن «خواستار اعمال شدیدترین تحریم علیه مسکو شده است.»
مسکو در پاسخ به انفجار پل ارتباطی روسیه به شبه جزیره کریمه، اوکراین را با موشک های کروز هدف قرار داد. در پی این حمله، اوکراین از کشورهای گروه هفت تقاضای سیستم‌های دفاع هوایی کرد.
مسکو در پاسخ به انفجار پل ارتباطی روسیه به شبه جزیره کریمه، اوکراین را با موشک های کروز هدف قرار داد. در پی این حمله، اوکراین از کشورهای گروه هفت تقاضای سیستم‌های دفاع هوایی کرد.
بلومبرگ در خبری مدعی شد ترکیه قصد دارد از روسیه درخواست کند تا اقساط سررسیدشده این کشور را تا سال ۲۰۲۴ به تعویق بیندازد.
سخنگوی دفتر ریاست جمهوری روسیه امروز اعلام کرد: درخواست عضویت اوکراین در ناتو دلیل عملیات ویژه نظامی مسکو بود.
سفارت آمریکا در روسیه ضمن درخواست از اتباع این کشور برای ترک فوری روسیه، از بازداشت دو شهروند آمریکایی در اعتراضات مسکو خبر داد.
وزیر خارجه اوکراین با این ادعا که ضدحملات کی‌یف علیه روسیه نشان‌دهنده توانایی اوکراین در تحمیل شکست به مسکو است، از متحدان خود درخواست تسلیحات بیشتر کرد.
معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور گفت: یک ابتکار صلح در کنار یک پیام مهم توسط وزیر خارجه آقای امیرعبداللهیان به مسکو ارسال شد.
وزیر امور خارجه گفت: هدف اصلی از سفر به مسکو تلاش برای حل بحران اوکراین بر اساس درخواست به عمل آمده از جمهوری اسلامی ایران است.
وزارت امور خارجه اوکراین تأیید کرد که از سوئیس خواسته شده است تا حافظ منافع کی یف در مسکو باشد.
بعد از حملات مداوم نیروهای اوکراینی به نیروگاه اتمی زاپروژیا، دولت روسیه از شورای امنیت سازمان ملل خواسته درباره این مسئله تشکیل جلسه دهد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ