رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی گفت: مسئله ایاب و ذهاب مسئله‌ای است که پوشش تحصیلی دانش‌آموزان استثنایی را تحت تأثیر قرار می‌دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
اهواز- رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور از برگزاری سنجش تحصیلی دانش آموزان به صورت فرایندی خبر داد و گفت: تاکنون یک میلیون و ۳۵۰ هزار دانش‌آموز در کشور سنجش سلامت شدند.
آموزش و پرورش بر اساس سند تحول جایی برای تربیت تمام ساحتی است؛ با این حال این دانش آموزان استثنایی هستند که مدرسه برایشان نه فقط جایی برای تحصیل و تربیت تمام ساحتی، که فرصتی برای زندگی است.
آموزش و پرورش بر اساس سند تحول جایی برای تربیت تمام ساحتی است؛ با این حال این دانش آموزان استثنایی هستند که مدرسه برایشان نه فقط جایی برای تحصیل و تربیت تمام ساحتی، که فرصتی برای زندگی است.
آموزش و پرورش بر اساس سند تحول جایی برای تربیت تمام ساحتی است؛ با این حال این دانش آموزان استثنایی هستند که مدرسه برایشان نه فقط جایی برای تحصیل و تربیت تمام ساحتی، که فرصتی برای زندگی است.
پوررادی با بیان اینکه وظیفه ما کاهش استرس دانش آموزان و مهیا نمودن محیط سالم آموزشی است گفت: به هیچ وجه اجازه نمی‌دهیم محیط آموزشی به خطر افتاده و جریان تحصیل دچار وقفه شود.
نوری گفت: این توطئه دشمن است که می‌خواهد مدارس ما تعطیل و دانش آموزان از تحصیل باز بمانند. تمامی جوانب بررسی شده و نگرانی برای باز بودن مدارس نیست.
معاون پارلمانی رییس جمهور گفت: مشکلات کنونی مدارس دخترانه از جمله هجمه‌های دشمنان علیه ایران اسلامی و دولت سیزدهم است تا این دولت را مخالف تحصیل دختران و حضور این قشر در جامعه نشان دهد، در حالیکه تحصیل دانش آموزان دختر مایه افتخار ایران است و در نظام جمهوری اسلامی بخشی از جمعیت هیات‌های علمی، مسوولان و مدیران، فرهنگیان، ورزشکاران، هنرمندان، پژوهشگران و سیاست مداران را زنان تشکیل می‌دهند.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور گفت: دشمن داعش پرور تحصیل دانش آموزان را نمی‌پسندد و تحصیلات دختران و پیشرفت آنان در جمهوری اسلامی را تاب نمی‌آورد.
رئیس جامعه خیرین مدرسه ساز کشور گفت: با هدف حمایت و پشتیبانی از تحصیل دانش آموزان اتباع افغانستانی در ایران، تفاهم نامه ای با صندوق توسعه قطر به ارزش حدود ۵ میلیون دلار منعقد شد.
سخنگوی شورای نگهبان گفت: تحصیل رایگان برای همه دانش آموزان فراهم است.
عضو شورای عالی آموزش و پرورش گفت: باید از طریق تضمین آینده شغلی دانش آموزان را علاقه مند به تحصیل در هنرستان های کشاورزی نمود.
اهواز - مدیرکل آموزش و پرورش خوزستان گفت: اجرایی شدن طرح شهید محمودوند گام مهمی در راستای کاهش میزان آمار دانش آموزان بازمانده از تحصیل است.
معاون آموزش متوسطه وزارت آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان دختر در صورتی که متأهل شوند، می‌توانند با رعایت شئونات و مسائل تربیتی به تشخیص شورای مدرسه در همان مدرسه روزانه به تحصیل ادامه دهند.
رشت- فرماندار رشت با اشاره به تحصیل حدود یک سوم دانش آموزان استثنایی گیلان در این شهرستان خواستار همکاری بیشتر برای کاهش چالش های تحصیلی این دانش آموزان شد.
رئیس سازمان نهضت سوادآموزی گفت: چند سال طول می‌کشد تا دقیقاً بدانیم چه تعداد از دانش آموزان جامانده از تحصیل به دلیل کرونا، به کمک این سازمان تحصیلات خود را ادامه دادند.
وزیر آموزش و پرورش گفت: دانش آموزان ما نباید تعطیل باشند، چراکه از تحصیل و تربیت مؤثر محروم می‌شوند.
یوسف نوری: درحال حاضر ۴۰ هزار نیروی پرورشی کمبود داریم و برای جذب این نیروها باید برنامه ریزی داشته باشیم. سرانه هر دانش آموز در حوزه پرورشی در طول سال ۴۵ تومان است که این مبلغ بسیار کم است و امکان هر نوع برنامه ریزی را می‎گیرد.
یوسف نوری در خصوص تحصیل دانش آموزان ایرانی در مدارس وابسته به سفارتخانه‌های خارجی، گفت: ما به این مدارس اصلا مجوزی نداده ایم، مدارس سفارتخانه‌ها در ایران باید مختص کارگزاران آن کشور باشد.
معاون آموزش ابتدایی وزارت آموزش و پرورش گفت: در دو سال گذشته هم کرونا عامل اصلی عدم تحصیل دانش آموزان بود.
مشهد ـ مدیر کل آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۵ هزار بسته نوشت افزار بین دانش آموزان بازمانده از تحصیل شناسایی شده در خراسان رضوی که بازگشت به تحصیل داشته اند، توزیع شد.
شاهرود- هزینه‌های تحصیل دانش آموزان و دانشجویان در سال تحصیلی جاری بسیاری خانواده های استان سمنان را با مشکل روبرو ساخته است.
مشهد ـ رئیس اداره مدارس و مراکز غیردولتی آموزش و پرورش خراسان رضوی گفت: ۱۲ درصد دانش آموزان در سطح استان خراسان رضوی در مدارس غیر دولتی تحصیل می‌کنند.
رئیس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: ۶۵ درصد دانش آموزان سمپادی در کنار تحصیل یک فعالیت ورزشی یا فرهنگی را هم ادامه داده‌اند.
رییس سازمان ملی پرورش استعدادهای درخشان گفت: ۶۵ درصد دانش آموزان سمپادی در کنار تحصیل یک فعالیت ورزشی یا فرهنگی را هم ادامه داده‌اند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ