همدان_به گفته مسئولان استانی بزرگ ترین چالش این طرح در استان همدان، مسئله تامین زمین برای ساخت این مساکن است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
همدان- همدان به عنوان آخرین استان در طرح نهضت مسکن درحالی این وضعیت را به دوش می کشد که مستاجران جوان همدانی سال ها است که به مسکن ملی چشم دوخته اند و جوابی نگرفته اند.
محمدباقر قالیباف گفت: طرح شفافیت آرا در مجلس تصویب شده، شورای نگهبان هم تأیید کرده و مجمع تشخیص نیز خود طرح را تأیید کرده اما آن بخشی که درباره خود مجمع است باید از سوی خودش تصمیم‌گیری شود.
در حالی که مجمع تشخیص مصلحت نظام ۱۷ خرداد ماه را موعد اعلام نظر رسمی خود درباره مصوبه شفافیت اعلام کرده بودند اما با گذشت یک ماه از این موعد وضعیت شفافیت قوای ۳گانه همچنان مشخص نیست.
مدیرعامل سازمان حمل و نقل و ترافیک شهر تهران در خصوص ساعت اجرای طرح ترافیک همزمان با تغییر ساعات کاری ادارات، توضیحاتی ارائه داد.
اردبیل- نایب رئیس کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی گفت: طرح تبدیل وضعیت کارکنان با رفع ابهامات شورای نگهبان برای تأیید نهایی ارسال خواهد شد.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات از رایزنی با وزارت صمت و امور خارجه برای فعال سازی تماس تصویری خبر داد و گفت: امکان ارتباط روی اپراتورها فراهم شده است.
اصفهان- مدیرکل منابع طبیعی و آبخیزداری استان اصفهان درباره آخرین تصمیم‌ها درمورد طرح احداث جاده دوم برای روستاهای پشتکوه دوم فریدون‌شهر که از رویشگاه‌های جنگلی زاگرس می‌گذرد، توضیحاتی داد.
رئیس پلیس راهور فراجا در خصوص آخرین وضعیت طرح پلاک سوم گفت: در حال حاضر نرم‌افزار آماده است و حتی چیپ هم خریداری شده است.
سرمدی یادآور شد: همچنین در صورت تصویب طرح ساماندهی استخدام کارکنان دولت در مجلس، به شورای نگهبان ارسال می شود که بعد از تایید شورای نگهبان تبدیل به قانون شده و دولت باید آیین نامه اجرایی آن را نوشته و آن را اجرا کند.
اردبیل - نایب رئیس مجلس شورای اسلامی گفت: هفته آینده طرح تبدیل کارکنان دولت و ساماندهی استخدام آنها مورد بحث و بررسی قرار می‌گیرد.
سرپرست سازمان ملی زمین و مسکن درباره وضعیت تأمین زمین در نهضت ملی مسکن گفت: تاکنون بیش از ۲۴ هکتار زمین برای طرح نهضت ملی مسکن تأمین شده است.
مدیرکل راه و شهرسازی استان تهران در نشست تخصصی مدیران اجرایی طرح نهضت ملی مسکن به تناسب وضعیت استان‌ها در طرح نهضت ملی مسکن اشاره کرد و گفت: در این طرح عزم جدی و اعتبار خاص ضرورت دارد.
سخنگوی کمیسیون اصل ۹۰ مجلس گفت: وزیر راه و شهرسازی در جلسه این کمیسیون حضور یافت و توضیحاتی درباره آخرین وضعیت طرح نهضت ملی مسکن ارائه کرد.
وزیر راه و شهرسازی گفت: تحویل مسکن مهر از ماه آینده آغاز خواهد شد و تکمیل و تحویل پروژه‌ها با پیشرفت بالای ۹۰ درصد در اولویت هستند.
رییس مرکز آموزش، پژوهش و برنامه ریزی مالیاتی کشور آخرین وضعیت طرح مالیات بر مجموع درامد را اعلام کرد.
رئیس کمیسیون امورداخلی کشور و شوراها در مجلس گفت: طرح ساماندهی تجمعات در کارگروهی ذیل این کمیسیون در حال بررسی است و سپس بر اساس اولویت در دستور کار کمیسیون قرار خواهد گرفت.
‌ رئیس مرکز اطلاع رسانی پلیس راهور تهران بزرگ جدیدترین وضعیت ترافیکی معابر بزرگراهی و اصلی تهران در صبح دوشنبه بیست و هشتم شهریور ۱۴۰۱ را تشریح کرد.
فرماندهی عملیات کربلا به طرح امنیتی ۲۸ صفر اشاره و اعلام کرد که نیروهای امنیتی همچنان در قالب طرح امنیتی اربعین در وضعیت آماده باش قرار خواهند داشت با هر تهدید امنیتی مقابله کنند.
خرم‌آباد- معاون رئیس قوه قضاییه و رئیس سازمان ثبت اسناد و املاک کشور از بررسی وضعیت طرح «حدنگاری» در اراضی ملی و کشاورزی لرستان خبر داد.
نماینده مردم چابهار در مجلس شورای اسلامی گفت: آموزشیاران نهضت سوادآموزی و معلمان طرح مهر آفرین باید تبدیل وضعیت شوند.
سرپرست معاونت املاک و حقوقی سازمان ملی زمین و مسکن از آغاز دور جدید تامین زمین برای طرح نهضت ملی مسکن خبر داد و گفت: این دور با بررسی آخرین وضعیت تامین زمین در استان قم آغاز شد.
رشت- نماینده رشت و خمام در مجلس با اشاره به اینکه کلیات طرح تبدیل وضعیت ۸۰۰ هزار نیروی قراردادی به تصویب نمایندگان مجلس رسیده است، گفت: هشت وزیر در لیست استیضاح قرار دارند.
رشت- نماینده رشت و خمام در مجلس با اشاره به اینکه کلیات طرح تبدیل وضعیت ۸۰۰ هزار پرسنل قراردادی به تصویب نمایندگان مجلس رسیده است، گفت: هشت وزیر در لیست استیضاح قرار دارند.
عضو کمیسیون امور داخلی کشور و شوراها گفت: اگر ما شفافیت را به آن صورت اولیه که مطرح شده بود بررسی و تصویب می‌کردیم، شک نکنید از چند ماه بعد نخبگان و مطالبه‌گران بحث شفافیت در دولت، قوه قضاییه و سایر دستگاه‌ها را مطرح می کردند و اگر می‌خواستیم به هرکدام جداگانه بپردازیم وقت زیادی از مجلس گرفته می‌شد، وظیفه ما این بود که شفافیت را جامع ببینیم.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ