جمشیدی همچنین عنوان کرد: «آقای رئیسی به دودا اطمینان داد که جمهوری اسلامی ایران همه ظرفیت خود را برای پایان جنگ بکار می‌بندد.»
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون سیاسی رییس جمهور گفت: در گفت‌وگوی تلفنی امروز عصر بین رؤسای جمهور ایران و روسیه، دو طرف تحولات قفقاز و پیشرفت توافقات اقتصادی به خصوص در زمینه کریدور شمال-جنوب و انرژی را مرور کردند.
رئیس شورای اطلاع‌رسانی دولت از برگزاری دومین نشست گفت‌وگوی رودرروی تولیدکنندگان با رئیس‌جمهور خبر داد.
سران ایران و عمان، ضمن مرور آخرین وضعیت پیشرفت اسناد همکاری امضا شده در سفرهای متقابل سران دو کشور، بر اراده تهران-مسقط برای ارتقای روابط به سطوح بالاتر و گسترش تعاملات فیمابین تاکید کردند.
معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور درباره گفت‌وگوی تلفنی رئیسی و سلطان عمان نوشت: دو طرف درباره نحوه ارتقای همکاری‌های چندجانبه رایزنی کردند.
وزیر خارجه آفریقای جنوبی در گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با اشاره به ارسال دعوتنامه رسمی رئیس جمهور این کشور برای آیت‌الله رئیسی، بر حضور رئیس جمهور کشورمان در اجلاس بریکس تأکید کرد.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران در گفتگوی تلفنی با آقای ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از حاکمیت ملی روسیه حمایت می‌کند.
رئیس‌جمهور در گفت‌وگوی تلویزیونی ، به ارائه گزارشی از اقدامات و دستاوردهای دولت در دو سال ابتدایی فعالیت دولت پرداخت.
معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور خبر داد «امانوئل مکرون» امروز با آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» تماس گرفت و ۹۰ دقیقه با یکدیگر گفت‌وگو کردند.
دبیرکل اوپک دیروز شنبه ۶ خرداد ۱۴۰۲ با سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور در نهاد ریاست جمهوری دیدار و گفت‌وگو کرد.
رئیس جمهور در گفتگو با سلطان عمان، ضمن محکومیت تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی و جنایات وحشیانه این رژیم علیه روزه‌داران بی‌دفاع فلسطینی گفت: بدون تردید همکاری، همراهی و همفکری همه کشورهای اسلامی، در بازدارندگی از تجاوزگری صهیونیست‌ها و احقاق حقوق قانونی ملت فلسطین موثر خواهد بود.
رئیس‌جمهور با تاکید بر ضرورت احترام به تمامیت ارضی سوریه، تنها راه مبارزه با تروریسم را حمایت از حاکمیت ملی سوریه دانست.
رئیس دولت سیزدهم در سال ۱۴۰۱ میزبان ۱۲ تن از سران کشورهای مختلف بود. امیر قطر، روسای جمهور سوریه، تاجیکستان، ترکمنستان، قزاقستان، ونزوئلا، روسیه، ترکیه و بلاروس و نخست‌وزیران عراق (دو بار) و ارمنستان در این سال به تهران سفر و با رئیس قوه مجریه ایران دیدار و گفت‌وگو کردند.
کاخ کرملین از گفت‌وگوی تلفنی روسای جمهور ایران و روسیه خبر داد که دو طرف بر تداوم این تماس‌ها تأکید کردند.
رئیس جمهور ضمن تسلیت و ابراز همدردی با دولت و ملت ترکیه، با اعلام آمادگی کشورمان برای اجابت فوری نیازهای امدادی طرف ترکیه‌ایی، ابراز امیدواری کرد که با تلاش و تدابیر دولت ترکیه آلام مردم این کشور هر چه سریع‌تر تسکین یابد.
فیصل مقداد وزیر امور خارجه سوریه نیز ضمن قدردانی از ابراز همدردی رئیس جمهور و وزیر امور خارجه کشورمان، ایران و سوریه را دو ملت دوست و برادر دانست که همواره در شادی‌ها و غم‌ها در کنار یکدیگر هستند.
رئیس جمهور با اشاره به ماموریت دستگاه‌های ذی‌ربط برای پیگیری ابعاد این واقعه، با ملت و دولت آذربایجان ابراز همدردی کرد.
روسای‌ جمهور ایران و روسیه در تماسی تلفنی به گفت‌وگو درخصوص انرژی و وضعیت سوریه پرداختند.
رئیس جمهور با اشاره به توسعه همه جانبه روابط سیاسی، اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بین دو کشور، پیگیری توافقات انجام شده تا رسیدن به نتیجه مطلوب را خواستار شد.
دفتر ریاست جمهوری لهستان از گفتگوی تلفنی رئیس جمهور این کشور با همتای آمریکایی خود پس از اصابت موشک به خاک لهستان خبر داد.
رئیس جمهور آمریکا مدعی است که نتایج انتخابات میان‌دوره‌ای کنگره این کشور، وی را برای گفت‌وگوی حضوری و «بی‌پرده» با همتای چینی‌اش، در موقعیت بهتری قرار داده است.
کاخ کرملین امروز شنبه از گفت‌وگوی تلفنی رؤسای جمهور روسیه و ایران درباره تقویت روابط خبر داد.
این هفتمین گفت‌وگوی تلویزیونی آیت‌الله رئیسی با ملت ایران از ابتدای آغاز به کار دولت مردمی است. رییس جمهور پیش از این در چهارم تیرماه امسال در گفت‌وگوی زنده تلویزیونی درباره مهمترین مسائل روز کشور از جمله روند اجرای طرح اصلاح و پرداخت عادلانه یارانه کالاهای اساسی و سایر مسائل روز در حوزه داخلی و خارجی سخن گفته بود.
رئیس‌جمهور کشورمان در گفت‌وگوی اختصاصی با شبکه آمریکایی تأکید کرد که در اعمال سیاست‌های ضدایرانی، تفاوتی بین دولت فعلی و قبلی آمریکا نیست.
رئیس جمهور با اشاره به درگیری‌های روزهای گذشته در قفقاز گفت: پایبندی امضاکنندگان بیانیه سه جانبه آتش‌بس به مفاد آن و حل و فصل مسائل باقیمانده از طریق گفت‌وگو و راهکارهای دیپلماتیک، بهترین راه برای ایجاد آرامش و امنیت در منطقه قفقاز است.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ