رئیس جمهور در گفتگو با سلطان عمان، ضمن محکومیت تجاوزگری‌های رژیم صهیونیستی و جنایات وحشیانه این رژیم علیه روزه‌داران بی‌دفاع فلسطینی گفت: بدون تردید همکاری، همراهی و همفکری همه کشورهای اسلامی، در بازدارندگی از تجاوزگری صهیونیست‌ها و احقاق حقوق قانونی ملت فلسطین موثر خواهد بود.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون سیاسی رییس جمهور گفت: در گفت‌وگوی تلفنی امروز عصر بین رؤسای جمهور ایران و روسیه، دو طرف تحولات قفقاز و پیشرفت توافقات اقتصادی به خصوص در زمینه کریدور شمال-جنوب و انرژی را مرور کردند.
سران ایران و عمان، ضمن مرور آخرین وضعیت پیشرفت اسناد همکاری امضا شده در سفرهای متقابل سران دو کشور، بر اراده تهران-مسقط برای ارتقای روابط به سطوح بالاتر و گسترش تعاملات فیمابین تاکید کردند.
معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور درباره گفت‌وگوی تلفنی رئیسی و سلطان عمان نوشت: دو طرف درباره نحوه ارتقای همکاری‌های چندجانبه رایزنی کردند.
وزیر خارجه آفریقای جنوبی در گفت‌وگوی تلفنی امیرعبداللهیان با اشاره به ارسال دعوتنامه رسمی رئیس جمهور این کشور برای آیت‌الله رئیسی، بر حضور رئیس جمهور کشورمان در اجلاس بریکس تأکید کرد.
سید ابراهیم رئیسی رئیس جمهور اسلامی ایران در گفتگوی تلفنی با آقای ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه، اظهار داشت: جمهوری اسلامی ایران از حاکمیت ملی روسیه حمایت می‌کند.
معاون سیاسی دفتر رئیس‌جمهور خبر داد «امانوئل مکرون» امروز با آیت‌الله «سید ابراهیم رئیسی» تماس گرفت و ۹۰ دقیقه با یکدیگر گفت‌وگو کردند.
ولادیمیر پوتین رئیس جمهور روسیه در گفتگوی تلفنی خود با «محمد بن سلمان»، ولیعهد سعودی، بر تقویت همکاری‌های بین دو کشور تاکید کرد.
رییس دفتر سیاسی حماس، بر عزم جدی گروه‌ها و ملت فلسطین برای تداوم مقاومت در برابر تجاوزات رژیم اشغالگر قدس تاکید کرد.
«شیخ تمیم بن حمد آل ثانی» امیر قطر نیز در این گفت‌وگوی تلفنی ضمن تبریک متقابل عید فطر و حلول ماه شوال به دولت و ملت ایران، با اشاره به روابط مستحکم با جمهوری اسلامی ایران، بر آمادگی کشورش برای توسعه روابط با ایران در همه زمینه‌ها تاکید کرد.
رئیس جمهور آمریکا با سلطان هیثم، پادشاه عمان به صورت تلفنی گفتگو کرد.
کاخ کرملین از گفت‌وگوی تلفنی روسای جمهور ایران و روسیه خبر داد که دو طرف بر تداوم این تماس‌ها تأکید کردند.
دو طرف در این گفتگو بر تداوم تماس‌ها تاکید کردند.
دفتر ریاست جمهوری سوریه، عصر امروز (سه‌شنبه)، در بیانیه‌ای اعلام کرد که سید ابراهیم رئیسی و «بشار اسد» همتای سوری او تلفنی گفت‌و‌گو کرده‌اند.
رئیس جمهور ضمن تسلیت و ابراز همدردی با دولت و ملت ترکیه، با اعلام آمادگی کشورمان برای اجابت فوری نیازهای امدادی طرف ترکیه‌ایی، ابراز امیدواری کرد که با تلاش و تدابیر دولت ترکیه آلام مردم این کشور هر چه سریع‌تر تسکین یابد.
ولیعهد عربستان در پی وقوع زلزله در جنوب ترکیه با رئیس جمهوری این کشور تلفنی گفتگو کرد.
رئیس‌جمهور در گفت‌وگوی تلفنی با استاندار آذربایجان غربی، با قدردانی از تلاش‌های انجام شده در رسیدگی به وضعیت زلزله زدگان شهرستان خوی بر تسریع در شتاب بخشیدن به منظور تامین سرپناه و اسکان مناسب زلزله‌زدگان شهرستان خوی تاکید کرد.
رئیس جمهور با اشاره به ماموریت دستگاه‌های ذی‌ربط برای پیگیری ابعاد این واقعه، با ملت و دولت آذربایجان ابراز همدردی کرد.
روسای‌ جمهور ایران و روسیه در تماسی تلفنی به گفت‌وگو درخصوص انرژی و وضعیت سوریه پرداختند.
کاخ کرملین اعلام کرد که روسای‌جمهور ایران و روسیه در تماسی تلفنی در خصوص مسائل انرژی و ترابری گفت‌وگو کردند.
کاخ کرملین امروز شنبه از گفت‌وگوی تلفنی رؤسای جمهور روسیه و ایران درباره تقویت روابط خبر داد.
رئیس‌جمهور شامگاه شنبه با خانواده شهید تبریزی مدافع امنیت، زنده‌یاد حسین اجاقی گفت‌وگو کرد.
جوادی آملی، مکارم شیرازی، شبیری زنجانی و سبحانی گفتگو و اقدامات دولت در سال گذشته را برای ایشان تشریح کرد.
حسن روحانی در تماسی تلفنی با حجت‌الاسلام‌ سید ابراهیم رئیسی، رئیس‌جمهوری اسلامی ایران هفته دولت را به وی تبریک گفت.
رئیس کمیته محیط زیست در کرسی سلامت اجتماعی یونسکو با تاکید بر این که برخی متصدیان چاه های کشاورزی ضمن برداشت بیش از حد مجاز از منابع زیرزمینی، با برق یارانه ای خود اقدام به استخراج غیرمجاز ارز دیجیتال می کنند، اظهار داشت: اگر صنایع عظیمی مانند شرکت های فولادی بزرگ، پتروشیمی ها، پالایشگاه ها، صنایع پلی اکریل و سایر صنایع شدیدا انرژی بر، بتوانند بخشی از فعالیت خود را از زمان پیک مصرف برق به نیمه شب انتقال دهند، به راحتی کمبود برق در زمان پیک مصرف جبران خواهد شد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ