مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ و اولین مسابقات توزیع سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس از ۲۰ مهر تا ۳ آبان در قاهره مصر در حال برگزاری است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
هانیه رستمیان در تپانچه 25 متر بانوان به فینال مسابقات جهانی تیراندازی راه یافت.
در سومین روز از مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان باکو شرمینه چهل‌امیرانی در ماده تفنگ بادی صاحب سهمیه المپیک شد.
نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به سمت یک دختر فلسطینی در نزدیکی محله شیخ جراح در قدس اشغالی تیراندازی کرده و مدعی شدند که او قصد داشت با چاقو عملیات ضد صهیونیستی انجام دهد.
تیرانداز آمریکایی مردی که دختری را در قطار با چاقو تهدید کرده بود، خلع سلاح کرد.
دختر مربی پیشین تیم ملی والیبال در حادثه تیراندازی صربستان در مدرسه کشته شد.
دختر مربی پیشین تیم ملی والیبال در حادثه تیراندازی صربستان کشته شد.
نجمه خدمتی معقتد است با عدم حضور تیم ملی تیراندازی در مسابقات جهانی هند شرایط برای کسب سهمیه المپیک بسیار سخت‌تر می‌شود.
در تیراندازی نزدیک مدرسه‌ای در فیلادلفیا ایالت پنسیلوانیا، یک دختر ۲ ساله به همراه مادرش و پنج نوجوان زخمی شدند.
در تیراندازی نزدیک مدرسه‌ای در فیلادلفیا ایالت پنسیلوانیا، یک دختر ۲ ساله به همراه مادرش و پنج نوجوان زخمی شدند.
دور جدید اردوی تیم ملی تفنگ با حضور 11 تیرانداز دختر و پسر از فردا (چهارشنبه)، 3 اسفند ماه آغاز می‌شود.
دور جدید اردوی تیم ملی تفنگ با حضور ۱۱ تیرانداز دختر و پسر از فردا (چهارشنبه)، ۳ اسفند ماه آغاز می‌شود.
آخرین آمار کرونا در ایران/ گاز فندک جان مرد میانسال را گرفت/ ماجرای ۲ جنایت هولناک/ پایان مرگبار بازی کودکانه ۲ برادر/ کلاهبرداری میلیاردی با جعل عنوان نماینده سازمان‌ها/ پله برقی انگشت پای دختر ۳ ساله را قطع کرد/ مرگ هولناک جوان کرجی با دسته کلیدش/ عامل تیراندازی مرگبار به قهوه‌خانه در یک قدمی چوبه دار
آخرین آمار کرونا در ایران/ طلاق به خاطر فراموشی جشن سالگرد/ جان مرد میانسال را گرفت/ دردسر دوستی فوتبالیست لیگ برتری با دختر دزد/ مرگ مشکوک پسر معتاد در کمپ ترک اعتیاد/ بازداشت یک مدعی طب سنتی در غرب تهران/ عامل تیراندازی مرگبار به قهوه‌خانه در یک قدمی چوبه دار/ ماجرای دود سیاه در عملیات کوهستان!/ محاکمه ۲ پسر به اتهام آزار دختر جوان در باغ
سلطان می‌گوید که دختر هشت ساله‌اش پیش‌تر به این واقعیت فکر کرده که ممکن است مادرش کشته شود. او می‌گوید: "دخترم به من گفت اگر این اتفاق رخ دهد او غمگین خواهد شد، اما همیشه برای من جایی در قلب‌اش خواهد داشت".
ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که دختر نوجوان فلسطین حین تیراندازی به سمت افراد مسلح «به صورت تصادفی» هدف گلوله قرار گرفته است!
منابع فلسطینی بامداد دوشنبه از شهادت دختر نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی در پی تیراندازی نظامیان صهیونیست و یورش آنها به جنین در کرانه باختری خبر دادند.
سرهنگ امیر مختاری فرمانده انتظامی شهرستان قم در خصوص درگیری مالک یک میوه‌فروشی در این شهرستان با مستأجرش گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد ضارب ۴۸ ساله پس از بحث و جدل، اقدام به تیراندازی با سلاح گرم کمری کرده و بر اثر آن مستأجر ۵۴ ساله‌اش را به قتل رسانده است.
ایذه- دو گروه موتوری از تروریست‌ها در ایذه به سمت مردم و حافظان امنیت تیراندازی کردند که بنابر آمار اولیه در پی این حادثه تاکنون پنج نفر شهید و تعدادی مجروح شدند.
ویدئوی دراماتیکی که توسط دفتر ارتباطات راهبردی ارتش اوکراین به اشتراک گذاشته شده است نشان می‌دهد که سرباز دشمن پس از اصابت گلوله یک تک تیرانداز اوکراینی از فاصله حدود سه هزار متری کشته می‌شود.
تجلیلی اظهارداشت: مسوولان انتظامی سراوان در حال شناسایی ۲ دستگاه خودرو یی هستند که این تیراندازی را مرتکب شدند که به محض شناسایی و دستگیری این افراد این موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.
فرماندار سراوان گفت: مسوولان انتظامی سراوان در حال شناسایی ۲ دستگاه خودرو یی هستند که این تیراندازی را مرتکب شدند که به محض شناسایی و دستگیری این افراد این موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.
توانستم در این مسابقه با یک رکورد عالی راهی فینال بشم و در فینال هم با کسب رتبه پنجم، اولین سهمیه کاروان ایران در المپیک پاریس را کسب کنم
هانیه رستمیان نخستین سهمیه کاروان ایران و رشته تیراندازی در المپیک پاریس را به دست آورد.
بسته ویدیویی «تابناک» مجموعه‌ای از ویدیو‌ها عمدتاً متکی بر گزارش‌ها و تحلیل‌ها و ویدیویی‌هایی درباره دیگر موضوعات فرهنگی، اقتصادی و... است که تماشایش را از دست داده‌اید؛ نگاهی دوباره و متفاوت به آنچه در این بستر می‌توان فرا گرفت.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ