سلطان می‌گوید که دختر هشت ساله‌اش پیش‌تر به این واقعیت فکر کرده که ممکن است مادرش کشته شود. او می‌گوید: "دخترم به من گفت اگر این اتفاق رخ دهد او غمگین خواهد شد، اما همیشه برای من جایی در قلب‌اش خواهد داشت".
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
بعد از ۳۰ روز نبرد بین ۳۲ تیم ملی زنان، حالا اینجا فینال جام جهانی زنان بین دو تیم اسپانیا و انگلیس برگزار خواهد شد.
نبرد تیم ملی زنان سوئد و اسپانیا در مرحله نیمه نهایی جام جهانی زنان، تقابل بهترین خط دفاع و خط حمله این مسابقات است.
یک مسئول بلندپایه مقاومت فلسطین تاکید کرد که حملات این گروه‌ها علیه دشمن صهیونیستی در راه است.
تیم هندبال سپاهان در هفته پنجم لیگ برتر هندبال زنان مقابل شیشه قزوین به میدان خواهد رفت.
معاون امور زنان و خانواده رئیس جمهور توضیحاتی درباره کنگره بین المللی بانوان تأثیرگذار ارائه داد.
هفته سیزدهم لیگ برتر فوتبال زنان درحالی با انجام چهار دیدار به طور همزمان آغاز شد که خاتون بم، دوازدهمین پیروزی خود را در این هفته از رقابت‌ها کسب کرد تا حدود زیادی با کسب نهمین جام قهرمانی در لیگ برتر زنان آماده شود.
برای با حجاب شدن بانوان نیاز به اجبار و الزام قانونی نبود. کارآمدی مذهب و روحانیت در برچیدن نظام شاهنشاهی و جایگزینی نظام اسلامی متکی بر آرای ملت کافی بود تا دل‌های پاک دختران و زنان را به "استقبال از حجاب" وادارد، و پسران و مردان را برای دفاع از سرزمین و انقلاب به جبهه‌های نبرد و "استقبال از شهادت" گسیل دارد
معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور ضمن ادای احترام به «پروین ناصحی» گفت: این زن رکورد دار بیشترین عمل جراحی روز قبل از شهادتش در جبهه‌های نبرد بود و در حالی که باردار بود به شهادت رسید.
نبرد دو تیم سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی در آخرین هفته از نیم فصل نخست لیگ برتر زنان با برد اقتصادی سپاهان و البته جنجال بسیاری همراه شد.
نبرد دو تیم سپاهان اصفهان و ملوان بندرانزلی در آخرین هفته از نیم فصل نخست لیگ برتر زنان با برد اقتصادی سپاهان و البته جنجال بسیاری همراه شد.
تیم‌های بالانشین جدول لیگ برتر فوتبال زنان در هفته ششم لیگ برتر به مصاف هم می‌روند.
نیم فصل دوم سوپرلیگ زنان، صبح امروز با انجام چهار دیدار حساس آغاز شد، پالایش نفت آبادان با کسب برد حساس در مقابل ملی حفاری همچنان صدر نشین باقی ماند.
تیم والیبال بانوان پیکان مقابل سریک با نتیجه ۳ بر ۲ شکست خورد.
هفته ششم سوپرلیگ فوتسال زنان، جمعه ۲۲ مهرماه از ساعت ۱۱ با نبرد مدعیان (پیکان - مس) در تهران پیگیری خواهد شد.
تيم هندبال زنان سپاهان در چهارمین گام از مسابقات جام باشگاه‌های آسیا مقابل نماینده ازبکستان شکست خورد.
نبرد پالایش نفت آبادان و پیکان برای صدرنشینی ادامه دارد، نصر با هفت امتیاز و سه تیم شش امتیازی دیگر در تعقیب پالایش و پیکان هستند.
تیم ملی والیبال زنان ایران در دیدار مرحله یک چهارم نهایی جام کنفدراسیون آسیا نمایشی تحسین‌برانگیز مقابل ژاپن داشت اما شکست خورد.
خزعلی در پاسخ به سوال مبنی بر رفتار گشت ارشاد با زنان، تصریح کرد: بسیاری از برخورد‌ها ناپسند است. چیزی به نام گشت ارشاد نداریم چراکه ممکن است درصدی از فعالیت پلیس امنیت اجتماعی به این موضوع به عنوان یک جرم چراکه رعایت حجاب و عفاف در قانون درج شده است؛ اختصاص یابد. اینکه شیوه کار چگونه است و به چه شکلی اجرا می‌شود باید مورد توجه قرار گیرد و نظرات کارشناسی در آن اعمال شود.
تیم ملی والیبال زنان ایران در بازی‌های همبستگی کشورهای اسلامی برابر ترکیه به میدان رفت و مغلوب میزبان شد.
سخنگوی نظامی گردان های قدس شاخه نظامی جنبش جهاد اسلامی فلسطین تاکید کرد که این گردان ها آماده نبرد با دشمن در هر زمان و مکان است.
سخنگوی جنبش مقاومت اسلامی حماس با اشاره به توافق آتش بس میان مقاومت و رژیم صهیونیستی، گفت: نبرد با صهیونیسم تا زمان زوال و نابودی آن ادامه خواهد داشت.
سه زن اوکراینی که در خط مقدم جنگ با ارتش روسیه در شرق کشورشان حضور دارند می ترسند که در میدان نبرد رها شوند، مرده یا مجروح. ربوده شدن توسط نیروهای روسی ترس دیگر آنهاست.
محسن رخصت طلب از راویان و ثبت کنندگان برجسته تجربیات دوران دفاع مقدس در این باره یادآور شد: صدام در بخشی از نامه خود که استیصال و درماندگی در آن مشاهده می‌شود و از خرمشهر با عنوان جعلی محمره نام می‌برد، می‌گوید: «فرزندان مردان و زنان دلیر امت عرب، شما بازماندگان نبرد قادسیه هستید. امروز چشم همه عراق به شماست. شما مدافعان ناموس و کودکان عراق هستید. محمره ناموس شماست. محمره...»

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ