سرهنگ امیر مختاری فرمانده انتظامی شهرستان قم در خصوص درگیری مالک یک میوه‌فروشی در این شهرستان با مستأجرش گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد ضارب ۴۸ ساله پس از بحث و جدل، اقدام به تیراندازی با سلاح گرم کمری کرده و بر اثر آن مستأجر ۵۴ ساله‌اش را به قتل رسانده است.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم در اعترافات خود گفت که در خانه مقتول با مقاومتش برای بازگرداندن پول مواجه شده است، گفت:‌همین موضوع سبب ایجاد درگیری لفظی میان او و متهم شده است. در همین راستا نیز به دلیل خشم زیاد او را با چاقو زخمی کرده و به سرعت از محل متواری شده است.
مردی پس از متوجه شدن روابط غیرمتعارف دخترش با یک پسر، وی را با ضربات به سر و خفه کردن به قتل رساند.
سواری پور با اشاره پیگیری ماموران برای یافتن پدر خانواده گفت: جست‌وجو در پاتوق های احتمالی متهم فراری شروع شد و تیمی از کارآگاهان پلیس آگاهی برابر اطلاعات بدست آمده به شهر ورامین اعزام شده و پس از حدود شش ساعت تعقیب و مراقبت، متهم را به جرم قتل دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.
اعضای تیم جنایی پس از عبور پای در محل حادثه گذاشتند و با جسد مرد حدودا 27 ساله‌ای مواجه شدند که کاملا سوخته بود؛ گزارش متخصصان پزشکی قانونی حکایت از آن داشت، مرد جوان با ضربات چوب به سرش به قتل رسیده و سپس جسد او به آتش کشیده شده است.
پس از پایان تحقیقات میدانی، کارآگاهان اداره دهم پلیس آگاهی توسط قاضی جنایی ماموریت پیدا کردند تا با بازبینی دوربین‌های مداربسته، اقدامات اطلاعاتی و مخابراتی و تحقیقات محلی هویت مرد جنایتکار را شناسایی و وی را دستگیر کنند.
گذشته از این آزادسازی پنج شهر مهم از جمله شهر ۷۰ هزار نفری حلبچه و در اختیار گرفتن امکانات مهم این شهر و غنایم بسیار زیاد از اهمیت خاصی برخوردار بود، به طور مثال ما توانستیم یک لشکر از دشمن را که قبل از عملیات به این منطقه آورده شده بود، به طور کامل محاصره کنیم و غنایمش را که شامل ۱۰۰ دستگاه تانک، ۱۰۰ قبضه توپ و تعداد زیادی خودرو بود بدست بیاوریم.
در نخستین بررسی‌ها مشخص شد متهم ساعت ۸:۰۵ صبح دوم اسفند همسرش را که ۷ ماهه باردار بود در اتاق خواب خانه اش در طبقه چهارم ساختمانی در خیابان دیباجی با شلیک یک گلوله به قتل رسانده و بعد از آن راهی خانه برادرش شده و او را نیز با شلیک یک گلوله از پشت سر مجروح کرده و سپس سوار خودرو ۲۰۷ خود شده وهنگام خروج از خیابان از روی پیکر برادرش نیز عبور کرده است که پس از انتقال مرد مجروح به بیمارستان وی به کما رفت و به علت مرگ مغزی با رضایت خانواده اش، اعضای بدن مرد ۵۳ ساله اهدا شد.
افشای راز قتل مرد ثروتمند پس از یک سال
بررسی تلفن همراه مقتول در نخستین گام از تحقیقات نشان می‌داد که وی از مدتی قبل با مردی متأهل به نام سعید ارتباط پنهانی داشته است. به این ترتیب سعید شناسایی و بازداشت شد. متهم پس از دستگیری به قتل زن جوان اعتراف کرد و پس از تکمیل تحقیقات، پرونده برای رسیدگی به شعبه دهم دادگاه کیفری یک استان تهران فرستاده شد.
مقتول از جیبش چاقو درآورد و به من حمله کرد و من در دفاع از خودم چاقو را از دست او گرفتم و ناخواسته به او ضربه زدم.
رئیس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری ۴ مرد جوانی که اقدام به سرقت مسلحانه می‌کردند خبر داد و گفت: متهمان در جریان اعمال مجرمانه خود یک نفر را به قتل رسانده‌اند.
کریم پس از دستگیری و در همان بازجویی‌های اولیه به قتل اعتراف کرد و در تشریح ماجرا گفت: من به خاطر مشکلات روانی‌ام بار‌ها در بیمارستان بستری شده‌ام. چند ماه پیش از حادثه برای اینکه سرگرم باشم و با بیماری‌ام مقابله کنم تصمیم گرفتم با دستفروشی خودم را مشغول کنم. روز حادثه در حال کار بودم که چند نفری به سراغم آمدند و با لحن تندی از من خواستند تا کارم را تعطیل کنم که مخالفت کردم و آن‌ها به یکباره به سمتم حمله کردند و من را مورد ضرب و شتم قرار دادند.
قاتل مرد رمال قصاص می‌شود/ ربودن پسردایی برای اخاذی ۴ میلیاردی/ محاکمه مأمور پلیس پس از شلیک مرگبار/ قتل هولناک خواستگار/ ربودن پسر تاجر برای اخاذی ۴ میلیارد تومانی/ شکار طعمه‌ها در آگهی‌های فضای‌مجازی/ اعتراف تلخ نامادری به قتل پسر ۷ ساله
سیروس در تشریح ماجرا گفت: روز حادثه بابک را به باغی در شهریار که پانسیون سگ‌های تزئینی بود بردم و در یک لحظه از غفلت او استفاده کردم و با کلتی که از قبل تهیه کرده بودم چند گلوله به سرش زدم و پس از آن هم با کمک یکی از دوستانم جسدش را به باغ متروکه‌ای بردیم و همانجا آتش زدیم.
سرهنگ امیر مختاری فرمانده انتظامی شهرستان قم در خصوص درگیری مالک یک میوه‌فروشی در این شهرستان با مستأجرش گفت: بررسی‌های اولیه نشان می‌دهد ضارب ۴۸ ساله پس از بحث و جدل، اقدام به تیراندازی با سلاح گرم کمری کرده و بر اثر آن مستأجر ۵۴ ساله‌اش را به قتل رسانده است.
مردادماه سال ۹۲ مردی در تماس با پلیس مدعی شد از خانه برادرش در منطقه اندیشه بوی تعفن به مشام می‌رسد. پس از حضور مأموران در محل، وقتی آنان با مجوز قضایی وارد خانه شدند در بررسی‌های اولیه جسد مرد میانسالی به نام محمود را که با ضربات چاقو کشته شده و زیر پتو بود، کشف کردند.
صبح روز پنجشنبه هشتم مهر سال گذشته، جسد مرد جوانی در حاشیه یکی از بزرگراه‌های جنوب تهران کشف شد و موضوع به پلیس و بازپرس محمدتقی شعبانی اعلام شد. با حضور تیم جنایی، در تحقیقات میدانی خیلی زود هویت مقتول که مردی افغانستانی به نام نظیر بود، برملا شد. تحقیقات نشان می‌داد نظیر شب قبل و با ضربات متعدد چاقو به قتل رسیده است.
این متهم به قتل که حدود ۲ ماه پس از جنایت در مرز ماکو دستگیر شد روز گذشته مقابل بازپرس ساسان غلامی در شعبه سوم دادسرای امور جنایی تهران قرار گرفت و به جزئیات جنایت پرداخت. وی مدعی شد به خاطر یکی از زنان فامیل و مزاحمت‌های او ناخواسته مجبور به قتل مردی جوان شده است.
تیم جنایی پس از حضور در خانه مورد نظر با جسد مرد جوانی مواجه شدند که آثار خفگی روی گردن وی مشهود بود؛ همچنین در ادامه مشخص شد مقتول پزشک طب سنتی بوده و در یک مطب در شرق تهران فعالیت می‌کرده است.
آخرین آمار مبتلایان «کووید-۱۹»/ بخاطر گوشی با مادرم درگیر شدم/ کلاهبرداری ۵۰ میلیون تومانی با پرنده/ باند سارقان مسلح طلا در دام پلیس/ نقض حکم پسری که متهم به فریب دختر دانشجو بود/ محموله شیشه با پراید سرقتی به مقصد نرسید/ نقض حکم پسری که متهم به فریب دختر دانشجو بود/ قاتل افسر فراجا پای چوبه دار/ افشای راز قتل مرد گچ‌کار پس از ۳ سال
افشای راز قتل مرد گچ‌کار پس از ۳ سال
متهم ابتدا منکر ارتکاب جنایت بود، اما زمانی که در برابر مدارک پلیسی قرار گرفت، گفت: من و همدستم به عنوان مسافر سوار خودروی ال ۹۰ شده و آن را دربستی کرایه کردیم، مقصد را پاکدشت گفتیم، اما هدف اصلی سرقت و اخاذی بود. در بین راه با تهدید چاقو راننده را ربوده و به قتل رساندیم.
خانواده دختر تحصیلکرده، قاتل فرزندشان را بخشیدند. مردی که پنج سال قبل پس از قرار با این زن ماساژور او را با ضربات مشت به قتل رساند. این مرد که بوکسور و کارمند بود، پس از ضربه‌های مشت، کار این زن را تمام کرد. او در ایستگاه آخر زندگی‌اش قرار گرفته بود و پای چوبه دار رفت، اما در لحظات آخر درست وقتی که دیگر ناامید شده بود، خانواده این زن جوان با حضور در دادسرای جنایی پایتخت رضایت خود را اعلام کردند. به این ترتیب مرد بوکسور از مجازات اعدام رهایی یافت و به زندگی بازگشت.
فرمانده انتظامی شهرستان «فسا» اعلام کرد: مأموران در بررسی‌های اولیه مطلع شدند که مردی ۳۴ ساله به‌دلیل اختلاف خانوادگی، پس از ورود به خانه مادرزن ۴۶ ساله‌اش وی را با اسلحه کمری به قتل رسانده و سپس به سمت همسرش نیز تیراندازی و وی را مجروح کرد.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ