فرماندار سراوان گفت: مسوولان انتظامی سراوان در حال شناسایی ۲ دستگاه خودرو یی هستند که این تیراندازی را مرتکب شدند که به محض شناسایی و دستگیری این افراد این موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
فرمانده مرزبانی انتظامی جمهوری اسلامی ایران از کشف یک تن و ۳۰۰ کیلوگرم انواع مواد مخدر توسط مرزداران استان سیستان و بلوچستان خبر داد.
فرماندار سراوان شایعه آتش‌زدن چند باب مغازه متعلق به اتباع افغانستانی در این شهرستان را، که در برخی از شبکه‌های اجتماعی منتشر شده است، تکذیب کرد.
زاهدان- فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان چگونگی شهادت مرزبان غیور هنگ مرزی سراوان را تشریح کرد.
الهام چرخنده در مراسم تشییع پیکر سه شهید حادثه تروریستی سراوان در مشهد مقدس حضور داشت و به سخنرانی پرداخت. مراسم تشییع پیکر شهدای حادثه تروریستی سراوان با حضور جمع کثیری از مردم مشهد مقدس و فرماندهان نظامی و انتظامی به سمت حرم مطهر رضوی برگزار شد.
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیام تسلیت شهادت مرزبانان حادثه سراوان به فرمانده فراجا نوشت: انتقام خون‌های پاک شهدای مظلوم حادثه اخیر را از آمران و عاملان جنایت گرفته خواهد شد.
جانشین فرماندهی انتظامی کشور به همراه فرمانده مرزبانی فراجا برای بررسی موضوع شهادت مرزبانان در سراوان از ساعاتی پیش در منطقه درگیری حضور پیدا کردند.
فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان با بیان این که تعداد ۶ نفر از اشرار مسلح منطقه در اجرای طرح رعد دستگیر و نیز یک تیم ۳ نفره گروهک‌های معاندان و عناصر اصلی گروهک جیش الظلم متلاشی شدند، گفت: این تیم عاملان اصلی شهادت رئیس پلیس آگاهی سراوان سرهنگ "علیرضا شهرکی" و همسرشان بوده اند.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری تعدادی از عاملان شهادت سرهنگ شهرکی و همسرش در کمتر از ۴۸ ساعت در شهرستان سراوان خبر داد.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان از دستگیری تعدادی از عاملان شهادت سرهنگ شهرکی و همسرش در کمتر از ۴۸ ساعت در شهرستان سراوان خبر داد.
سراوان- فرماندار سراوان از اولویت شناسایی عاملین حادثه تروریستی صبح یکشنیه این شهرستان در برنامه‌های نیروهای امنیتی، خبر داد.
تجلیلی فرماندار سراوان گفت: سرگرد علیرضا شهرکی رییس پلیس آگاهی سراوان بر اثر تیراندازی افراد ناشناس به شهادت رسید.
رئیس مجلس شورای اسلامی با صدور پیامی شهادت فرمانده پلیس آگاهی شهرستان سراوان، سرگرد علیرضا شهرکی حین انجام خدمت را تسلیت گفت.
زاهدان- فرمانده انتظامی سیستان و بلوچستان گفت: در اقدام معاندین مسلح در ترور رئیس پلیس آگاهی سراوان، همسر وی نیز که مجروح شده بود به فیض شهادت نائل آمد.
فرمانده انتظامی استان سیستان و بلوچستان گفت: در این حمله ناجوانمردانه سرگرد «علیرضا شهرکی»، رئیس آگاهی شهرستان سراوان به درجه رفیع شهادت نائل آمد و همسر وی نیز که مورد اصابت گلوله قرار گرفت به بیمارستان منتقل شد و وضعیت عمومی وی وخیم گزارش شده است.
فرماندار سراوان اظهارداشت: صبح امروز سرگرد علیرضا شهرکی در چهار راه ناهوک و بهشتی سراوان مورد هدف تیراندازی از سوی یک دستگاه پژو پارس قرار گرفت. در این تیراندازی سرگرد شهرکی به شهادت رسید و همسر وی نیز زخمی شده است.
فرمانده مرزبانی فراجا از کشف 809 کیلوگرم موادمخدر در دو عملیات توسط مرزداران هنگ مرزی سراوان خبر داد.
رشت- فرماندار رشت از اجرای حدود ۳۰ درصدی بهسازی زباله سراوان رشت خبر داد و گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته در مجموعه استان این کار با جدیت تمام پیگیری شد.
فرماندار سراوان ضمن تکذیب شایعه متواری شدن شهردار سراوان، گفت: وی از سمت خود استعفا داده است.
فرمانده هنگ مرزی سراوان از درگیری مسلحانه مرزداران با اشرار و معاندان مسلح و کشف تعداد ۵۶۳ عدد انواع مهمات جنگی خبر داد.
فرمانده هنگ مرزی سراوان گفت: مرزداران غیور هنگ مرزی سراوان با اشراف و تسلط اطلاعاتی بر مناطق مرزی از ورود اعضای گروهک معاند و تروریستی سازمان یافته جلوگیری کردند.
فرمانده مرزبانی سراوان ادامه داد: افراد مسلح که تاب مقاومت در برابر آتش پرحجم رزمندگان مرزبانی را نداشتند با استفاده از شیارهای کوهستانی به‌سمت خاک کشور مقابل متواری شدند.
فرمانده مرزبانی سیستان و بلوچستان گفت: مرزبانان هنگ مرزی سراوان در درگیری با اشرار مسلح، ضمن توقیف یک دستگاه خودرو و هلاکت یک شرور، یک قبضه سلاح کلاشینکف به همراه ۵ تیغه خشاب و ۸۵ تیر جنگی مربوطه و ۱۱ جلد شناسنامه و سه عدد کارت ملی به مشخصات متفاوت کشف کردند.
تجلیلی اظهارداشت: مسوولان انتظامی سراوان در حال شناسایی ۲ دستگاه خودرو یی هستند که این تیراندازی را مرتکب شدند که به محض شناسایی و دستگیری این افراد این موضوع اطلاع رسانی خواهد شد.
سعید تجلیلی فرماندار سراوان با اعلام اینکه مهدی فانی خلیل‌آباد قاضی دادسرای سراوان که مورد سوءقصد افراد ناشناس قرار گرفت، گفت: نیرو‌های امنیتی در حال شناسایی عاملان این اقدام هستند.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ