ارتش رژیم صهیونیستی مدعی شد که دختر نوجوان فلسطین حین تیراندازی به سمت افراد مسلح «به صورت تصادفی» هدف گلوله قرار گرفته است!
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
معاون امور حج و عمره سازمان حج و زیارت از توجیه و آموزش عوامل کاروان‌های حج برای خدمات رسانی به زائران در مشاعر مقدسه خبر داد.
بایدن به توجیه اظهارات توهین آمیز خود علیه رئیس جمهور چین پرداخت.
وزیر آموزش و پرورش در واکنش به بازتاب سخنانش در خصوص پیش بینی «دربی» که گفته بود «در مورد آن فعلا تصمیم نگرفته‌ام»، گفت: ذهن من درگیر حرفی بود و آن لغزش زبانی رخ داد. ما در دوره نوجوانی و جوانی خود طرفدار تیم‌هایی نیز بوده‌ایم اما وقتی که وزیر می‌شوید باید به کارهای مهم‌تر بپردازید.
توماس توخل، سرمربی بایرن مونیخ، مدعی شده که اخبار اشتباهی درباره عصبانیت او و واکنش‌هایش در تمرینات این تیم منتشر شده است.
سرمربی تیم فوتبال استقلال که صحبت‌های تندش با تیم داوری بعد از پایان دیدار با پرسپولیس از سوی رسانه‌های پرتغالی افشا و مشخص شد چه الفاظی به کار برده، دنبال توجیه و فرار از محرومیت است.
حسن صالح حمیدزیچ، مدیر ورزشی بایرن مونیخ، توجیه عجیبی درباره نخریدن مهاجم توسط این باشگاه پس از جدایی روبرت لواندوفسکی دارد.
هیئت مدیره النصر در پاسخ به حرکت جنجالی رونالدو، توجیه عجیبی را مطرح کرده است.
مدیران رئال مادرید قصد دارند بار دیگر از سرمربی این تیم به عنوان مقصر اصلی شرایط فعلی نام ببرند.
نبویشا، سرمربی الاهلی می‌گوید تاوان هدر دادن موقعیت‌های‌شان مقابل الوکره را با شکست سنگین داده‌اند.
مدیران بارسلونا دلیل عجیبی را برای ناکامی در لیگ قهرمانان و لیگ اروپا مطرح می‎‌کنند.
شریعتمداری نوشت: شیخ عبدالحمید در جریان اغتشاشات اخیر ضمن حمایت از تروریست‌های آشوبگر، اتهامات ناروا و عجیب و البته مضحک آمریکا و رژیم صهیونیستی علیه جمهوری اسلامی ایران را تکرار کرد. نظیر، بی‌گناهی تروریست‌هایی که به قتل شهروندان اعتراف کرده بودند، ادعای تجاوز به بازداشت‌شدگان! و ده‌ها ادعای دروغ دیگر... حالا جای این سؤال است که با توجه به موارد یاد شده هنوز هم می‌توان آقای عبدالحمید را یک عالم دینی و معتقد به باور‌ها و عقاید برادران و خواهران اهل سنت دانست؟!
مدیر تیم‌های ملی کشتی گفت: جام یاریگین، تورنمنت سنگینی بود، روس‌ها با توجه به مسئله محرومیت‌شان، می‌خواستند تمام نیروهای‌شان را آنجا محک بزنند.
وزیر امور خارجه سوئد به انتقادات گسترده از هتک حرمت کتاب آسمانی مسلمانان در این کشور واکنش نشان داد.
وزارت امور خارجه کره جنوبی در بیانیه‌ای مطبوعاتی خواستار خودداری از تفسیر بیش از حد و غیرضروری اظهارات رییس جمهور کره شد.
اظهارات ضد ایرانی «یون سوک یول» رئیس جمهور کره جنوبی در جریان سفر به امارات، وزارت خارجه کره جنوبی را ناچار به توجیه کرد.
با توجه به مشکلات مربوط به ویزا، این احتمال وجود دارد که همه فرنگی‌کارانی که شانس حضور در مسابقات قهرمانی آسیا را دارند در اولین رقابت رنکینگ‌دار اتحادیه جهانی محک بخورند.
عضو کمیسیون اقتصادی دولت گفت: قابل قبول نیست که وزرا گرانی‌ها را توجیه کنند. وزیر صمت که باید عذر وی را به دلیل ضعف عملکرد می‌خواستیم، اخیراً افزایش خودرو را با بهانه‌های مختلف توجیه می‌کند.
آنتی بیوتیک‌ها و سوسپانسیون‌های خوراکی باید به اندازه نیاز بیمار تجویز شوند اما گاهی می‌بینیم ظرفیت و اندازه شیشه‌های شربت یا بسته‌های قرص بیش از اندازه نیاز بیمار است، به گونه‌ای که معمولاً حجم زیادی از داروهای نسخه شده یا داروهای بدون نسخه پس از بهبودی علائم بیماری دور ریخته می‌شوند.
انسان در طول تاریخ کوتاه حضور خود بر روی کره خاکی توانسته اختراعات مهم و عجیبی را بسازد. برخی از آن‌ها جلوتر از زمان خود بودند و چندان مورد توجه قرار نگرفتند و برخی دیگر نیز به خاطر دلایل خنده‌داری ماندگار شده‌اند.
مربی تیم ملی کشتی آزاد با بیان اینکه آمریکایی‌ها به لحاظ تاکتیک و برنامه از ما بهتر عمل کردند، گفت: تیلور در همه این سال‌ها با یک روش مبارزه می‌کرد، اما بعد از شکست پارسال مقابل یزدانی، تغییر تاکتیک داد و به پیروزی رسید.
ترک‌ها عادت دارند بدن‌شان را چرب کنند. وقتی می‌خواستم زیر کتف بگیرم نشد و از دستم در رفت.
محمدصالح جوکار، رئیس کمیسیون شوراها و امور داخلی مجلس در مصاحبه با همشهری درباره حاشیه های فرزند انسیه خزعلی و مسئولانی که فرزندانشان درخارج از کشور تحصیل می کنند اظهارنظر کرد.
محمدصالح جوکار گفت: اگر مدیر رفتار فرزندش را تأیید کند، این مشکل‌ساز می‌شود، اما وقتی فرزند تحت کنترل پدر نیست و شاید هیچ امر و نهی را نپذیرد، گاهی در این شرایط لازم است که پدر خط خود را با فرزند مشخص کند.
کارین ژان‌ پی‌یر سخنگوی پنتاگون نیز بامداد امروز (پنج‌شنبه) در یک کنفرانس خبری در پاسخ به سوالی درباره حملات اخیر آمریکا علیه سوریه مدعی شد که این اقدام برای دفاع از خود بوده و واشنگتن به دنبال تجاوز و جنگ نیست.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ