هانیه رستمیان در تپانچه 25 متر بانوان به فینال مسابقات جهانی تیراندازی راه یافت.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در سومین روز از مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان باکو شرمینه چهل‌امیرانی در ماده تفنگ بادی صاحب سهمیه المپیک شد.
نرگس شهبازی به مدال طلا پیکارهای بخش تالو مسابقات ووشو قهرمانی جوانان آسیا دست یافت.
نرگس شهبازی به مدال طلا پیکارهای بخش تالوی مسابقات ووشوی قهرمانی جوانان آسیا دست یافت.
مرد جنایتکار که در جریان یک اختلاف طایفه‌ای دختر ۹ ساله اردبیلی را با ضربه‌های چاقو به قتل رساند
دختر رکابزن ایران در ماده المپیکی کراس‌کانتری کوهستان در رده پنجاه‌وششم جهان قرار گرفت.
هلیا اصغری نماینده تنیس روی میز و ورزش ایران در نشست سفیران جوان کمیته‌های ملی المپیک در آکادمی بین‌المللی المپیک حاضر شد و به عنوان سخنران در مراسم اختتامیه هم شرکت کرد.
هلیا اصغری نماینده تنیس روی میز و ورزش ایران در نشست سفیران جوان کمیته‌های ملی المپیک در آکادمی بین‌المللی المپیک حاضر شد و به عنوان سخنران در مراسم اختتامیه هم شرکت کرد.
تنیس روی میز ایران در حالی در بخش بانوان هم نماینده اعزامی به بازی‌های آسیایی دارد که تنها دختر المپیکی این رشته و کاپیتان تیم ملی بانوان مجاز به استفاده از سهمیه تخصیصی نیست.
یگانه کرمانی دختر بدمینتون‌بازی که از لیست نفرات اعزامی به بازی‌های آسیایی هانگژو حذف شده است گفت: شوک بزرگی بود، دیگر رویای المپیک برای بدمینتون‌بازان بر باد می‌رود.
در جریان جلسه صبح امروز هیات اجرایی کمیته ملی المپیک، از ناهید کیانی دارنده مدال طلای رقابت‌های تکواندو قهرمانی جهان تجلیل شد.
ناهید کیانی که در کمتر از یک هفته دو مدال ارزشمند کسب کرد و خودش را به یک قدمی المپیک پاریس رساند، امروز به همراه سایر هم تیمی هایش به تهران بازگشت.
تیرانداز آمریکایی مردی که دختری را در قطار با چاقو تهدید کرده بود، خلع سلاح کرد.
رییس فدراسیون دوومیدانی معتقد است فرزانه فصیحی می تواند مسیر خود برای گرفتن سهمیه المپیک را از جام امام رضا آغاز کند.
ناهيد كيانى با پيروزى در ثانيه هاى پايانى به فينال مسابقات تكواندوى قهرمانى جهان راه يافت.
نجمه خدمتی معقتد است با عدم حضور تیم ملی تیراندازی در مسابقات جهانی هند شرایط برای کسب سهمیه المپیک بسیار سخت‌تر می‌شود.
در حالی که اکثر دوچرخه‌سواران خانه‌نشین هستند، یکی از رکابزنان دختر برای کسب سهمیه المپیک و مدال‌آوری در بازی‌های آسیایی آماده می‌شود.
دختر تاریخ ساز وزنه‌برداری ایران گفت: رقابت برای گرفتن سهمیه المپیک خیلی سخت است اما نا امید نیستم.
رسول خادم، قهرمان سابق کشتی جهان و المپیک، جمله‌ای خطاب به فرزند شهید باکری منتشر کرد.
دختر المپیکی رویینگ ایران گفت: برنامه‌ای که برای کمیسیون ورزشکاران فدراسیون جهانی دارم، حمایت ویژه از ورزشکاران نخبه است چون اگر خودم حمایت می شدم، الان باید در قهرمانی جهان مدال می گرفتم.
سهمیه المپیک دختر ایرانی با تفنگ قرضی!
توانستم در این مسابقه با یک رکورد عالی راهی فینال بشم و در فینال هم با کسب رتبه پنجم، اولین سهمیه کاروان ایران در المپیک پاریس را کسب کنم
هانیه رستمیان نخستین سهمیه کاروان ایران و رشته تیراندازی در المپیک پاریس را به دست آورد.
مسابقات تیراندازی قهرمانی جهان ۲۰۲۲ و اولین مسابقات توزیع سهمیه المپیک ۲۰۲۴ پاریس از ۲۰ مهر تا ۳ آبان در قاهره مصر در حال برگزاری است.
کیانی این روز‌ها روی فرم است و توانسته در دو تورنمنت مهمی که رقابت کرده به مدال خوش‌رنگ طلا برسد. شاید برای او حضور در گرندپری پاریس جدی‌ترین محک محسوب شود، ولی واقعیت این است که طلا و البته هر مدالی که ناهید این روز‌ها به دست می‌آورد اهمیت زیادی دارد. او نماینده ایران در وزن منهای ۵۷ کیلوگرم در تکواندو زنان بود و اگر همین روند را حفظ کند، حضور او در بازی‌های المپیک ۲۰۲۴ پاریس هم قطعی است. اینجاست که احتمالا او دوباره رقیب کیمیا علیزاده، دختر پناهنده ایرانی شود.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ