نظامیان ارتش رژیم صهیونیستی به سمت یک دختر فلسطینی در نزدیکی محله شیخ جراح در قدس اشغالی تیراندازی کرده و مدعی شدند که او قصد داشت با چاقو عملیات ضد صهیونیستی انجام دهد.
اخبار مشابه
در این قسمت می‌توانید اخبار مشابه به این خبر را مشاهده نمایید.
در جریان یورش نظامیان صهیونیست به یک منطقه در غرب نابلس و تیراندازی به سمت ساکنان این منطقه یک جوان فلسطینی به شهادت رسید.
منابع محلی از تیراندازی مبارزان مقاومت به سوی یک عناصری از پلیس رژیم صهیونیستی در نابلس خبر می‌دهند.
یک جوان فلسطینی در نزدیکی شهر جنین به ضرب گلوله نظامیان صهیونیست به شهادت رسید.
بنا به اعلام منابع محلی، یک جوان فلسطینی در رام الله از سوی نظامیان رژیم صهیونیستی مورد اصابت گلوله قرار گرفت.
رسانه های رژیم صهیونیستی از تیراندازی نظامیان اشغالگر به سمت دو نفر در نزدیک خط آتش بس در منطقه جولان اشغالی به اتهام تلاش برای نفوذ به شهرک های صهیونیست نشین و شهادت یکی از آنها خبر دادند.
منابع فلسطینی گزارش دادند که یک جوان فلسطینی پس از اجرای عملیات شهادت طلبانه در شمال الخلیل، در پی تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست به شهادت رسیده است.
منابع فلسطینی بامداد پنج شنبه از شهادت یک نوجوان ۱۶ ساله فلسطینی براثر تیراندازی نظامیان صهیونیست در جریان یورش به اردوگاه بلاطه در شرق نابلس خبر دادند.
ارتش رژیم صهیونیستی به زخمی شدن یکی از نظامیان خود در جریان یورش امروز به شهر جنین در شمال کرانه باختری اذعان کرد.
نظامیان صهیونیست بامداد امروز شنبه به شهر اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری یورش برده و تلاش کردند که یک مبارز فلسطینی را بازداشت کنند اما با تیراندازی شدید مقاومت، مجبور به عقب نشینی شدند.
امروز سه شنبه در رام الله (مرکز کرانه باختری) یک فلسطینی با استفاده از خودرو یک صهیونیست را زیر گرفت و پس از آن هدف تیراندازی نظامیان صهیونیست قرار گرفت.
منابع فلسطینی بامداد چهارشنبه از شهادت یک نوجوان فلسطینی در تیراندازی نظامیان صهیونیست در نابلس خبر دادند.
منابع فلسطینی دقایقی پیش از شهادت یک جوان فلسطینی در شهر جنین (شمال کرانه باختری) در اثر شدت جراحات ناشی از تیراندازی امروز نظامیان صهیونیست، خبر دادند.
نظامیان صهیونیست صبح امروز دوشنبه در منطقه رعنانا (اراضی اشغالی ۱۹۴۸) یک شهرک نشین را به ظن انجام عملیات ضدصهیونیستی به هلاکت رساندند.
منابع فلسطینی بامداد چهارشنبه از شهادت یک فلسطینی براثر تیراندازی نظامیان صهیونیست در کرانه باختری خبر دادند.
منابع فلسطینی ضمن اشاره به زخمی و بازداشت شدن ده ها فلسطینی در درگیری با نظامیان صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری، از تیراندازی رزمندگان مقاومت به یک شهرک صهیونیست نشین خبر دادند.
منابع فلسطینی بامداد جمعه از شهادت و زخمی شدن ۳ فلسطینی در تیراندازی نظامیان صهیونیست در نابلس خبر دادند.
منابع فلسطینی از شهادت یک جوان فلسطینی در کرانه باختری در اثر شدت جراحات ناشی از تیراندازی مستقیم نظامیان صهیونیست در درگیری های روز گذشته (شنبه) خبر دادند.
وزارت بهداشت فلسطین اعلام کرد که در تیراندازی نظامیان صهیونیست در جریان یورش به اردوگاه جنین در شمال کرانه باختری، یک فلسطینی شهید و ۶ نفر دیگر زخمی شدند.
منابع فلسطینی از شهادت یک نوجوان فلسطینی در جنین در اثر شدت جراحات ناشی تیراندازی نظامیان صهیونیست خبر داد.
منابع فلسطینی از تیراندازی رزمندگان مقاومت به خودروی یک شهرک نشین صهیونیست در نابلس و تشدید یورش ها و موج بازداشت فلسطینی ها به دست نظامیان صهیونیست در مناطق مختلف کرانه باختری خبر دادند.
منابع فلسطینی بامداد پنج شنبه از شهادت یک فلسطینی در تیراندازی نظامیان صهیونیست در شمال شرقی رام الله خبر دادند.
منابع فلسطینی از تیراندازی رزمندگان مقاومت به مواضع صهیونیست ها در مناطق مختلف کرانه باختری و زخمی شدن یک نظامی صهیونیست در شهرکی نزدیک رام الله خبر دادند.
منابع فلسطینی از شهادت یک جوان ۱۹ ساله فلسطینی در نابلس براثر جراحات وارده درپی تیراندازی نظامیان صهیونیست خبر دادند.
منابع فلسطینی صبح امروز گزارش دادند که محمد الشحام که در تیراندازی نظامیان صهیونیست در قدس اشغالی از ناحیه سر زخمی شده بود، بامداد امروز در اثر جراحات وارده به شهادت رسید.

تمامی حقوق این سایت متعلق به آی‌لوک می‌باشد. سایت مپ